kun teeskentelen ihan toista töissä.....kuuntelehan tämä ja melkein menee sanat oikein, meille sopiviksi, ei ihan koska tapasimme/näimme vasta viime vuonna....töissä!
Olet olet niin kaunis ja muutenkin, ihmisenä kiva!http://www.youtube.com/watch?v=0uKKvBV34b8
Pidän sinusta
12
1689
Vastaukset
- joku vain
purkaa sisintään! Toivottavasti se kenelle tämä on osoitettu, huomaa tämän ja tuntee sen olevan juuri hänelle! Kiitos! Toivon teidän tavoittavan toinen toisenne, joskus....
- siis tehnyt
jotain, mitä haluaisit pyytää anteeksi..?
- äskeinen
olin ehkä(?) liian innokas muutaman kerran....siitä anteeksipyyntö.En kylläkään tehnyt mitään, kunhan paljastin tunteeni....vika-tikki siis! Mikään kun ei ole niin simppeliä,ei niin mikään, ei siis tämäkään.
- tunteesi
äskeinen kirjoitti:
olin ehkä(?) liian innokas muutaman kerran....siitä anteeksipyyntö.En kylläkään tehnyt mitään, kunhan paljastin tunteeni....vika-tikki siis! Mikään kun ei ole niin simppeliä,ei niin mikään, ei siis tämäkään.
miten? Töissäkö? Eikö hän siis tunne sinua kohtaan samoin, vai miksi vikatikki? Minusta on hienoa, että uskalsit näyttää tunteesi hänelle.
- alkuperäinen säheltäjä
tunteesi kirjoitti:
miten? Töissäkö? Eikö hän siis tunne sinua kohtaan samoin, vai miksi vikatikki? Minusta on hienoa, että uskalsit näyttää tunteesi hänelle.
kyllä, paljastin tunteeni. No, en olisi saanut, - hänen mielestään siis! Nyt sitten tässä tällaisia "itken", olen kai säälittävä jne. Olen säälittävä, idiootti ja vaikka mitä - ei haittaa. Olen tunteva ihminen ja en mahda tunteilleni mitään. Nyt joku ajattelee että ahaa-yksipuolinen rakkaus! Niin, sitä tämä juuri on!Taidan vaan todistaa jotain, ehkä itselleni? Tällaisia me joskus vain ollaan, ollaan vaan!!Eipä ole vaihtoehtoja - silti; hän on minulle tärkeä!
- ihan rikki
alkuperäinen säheltäjä kirjoitti:
kyllä, paljastin tunteeni. No, en olisi saanut, - hänen mielestään siis! Nyt sitten tässä tällaisia "itken", olen kai säälittävä jne. Olen säälittävä, idiootti ja vaikka mitä - ei haittaa. Olen tunteva ihminen ja en mahda tunteilleni mitään. Nyt joku ajattelee että ahaa-yksipuolinen rakkaus! Niin, sitä tämä juuri on!Taidan vaan todistaa jotain, ehkä itselleni? Tällaisia me joskus vain ollaan, ollaan vaan!!Eipä ole vaihtoehtoja - silti; hän on minulle tärkeä!
Sano mulle please miten ja missä paljastit tunteesi ja / tai miksi et olisi saanut tai edes jotain. - Teitkö sen ML:ssa ? - Toivoisin niin, että nämä sun juttusi olisivat minulle. - Mut mä en halua keskustella tästä asiasta näillä palstoilla, koska täällä voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa ja sen lukevat kaikki. - En usko edes telepatiaan...
- teeskentelyä
...ja paljonko on vedonlyönnissä jättipottina ?
http://www.youtube.com/watch?v=ctQI9Oo_Ie8&feature=related - olisi minulle
niin sanoisin sinulle, että anteeksipyyntö ei ole uskottava, ellet tee sitä henkilökohtaisesti. - Voihan sitä vaikka lähettää sähköpostia, jos et "uskalla" pyytää anteeksi silmästä silmään.
Tunteiden näyttämisessä ei ole mitään väärää, kun sen tekee aidosti. - Jos nainen on kovin epävarma itsestään tai omasta viehätysvoimastaan, tulkitsee hän helposti "tunteiden näyttämisen" peliksi, jossa häntä halutaan kiusata. - Ei siis usko, että toinen voisi olla oikeasti kiinnostunut. - Mutta tässä nyt ei varmaankaan ole siitä kysymys, jos olet kertonut ihastuksellesi tunteistasi kahden kesken ? - itse ohjata
Ei tunteilleen mitään mahda! Itsellänikin melkein sama tilanne; tyttö pelästyi kun kerroin miten hänestä välitän, hyvä kun enää moikkaa työpaikalla! Aikaisemmin antoi jopa pusun poskelle silloin-tällöin - kun sai minut "valtaansa", kelkka kääntyi. On muuten sinkku hänkin; mitä tein väärin? Yksi sanoo että tunteista pitää kertoa mutta...eipä ole helppoa pojan elämä!
- Haljennut
Ei ollut mitenkään tarkoitus, mutta niin vaan itsellä n.vuosi sitten "kolahti" se rakkaus.Elin pahan kriisin keskellä ja keskusteluani erään kristillisen yhteisön papin kanssa- olin tuolilta pudota kun hän totesi tunteiden olevan tahdon asia!!
Kyllä totuus on, että rakkaus iskee kuin tauti..minä odotan,itken, muistelen aamuja...
ja sydäntä särkee.
Te jotka olette onnellisia pitäkää sitä arvossa oikeasti,lieneekö harvojen herkkua?
- ei pidä
ei pidä siitä että joku hänestä välittää? Itse melkein rukoilen että joskus edes joku välittäisi! Enkä siitä suuttuisi jos toinen antaisi olla suht rauhassa mikäli mua ei kiinnostaisi? Oiskohan nyt niin että sanonta "rakkaudesta se hevonenkin".....
- julmaa pilaa ?
Jos tämä olisi minulle, vastaisin, että en voinut uskoa "tunnustustasi" todeksi. - Olen ihan valmista kauraa mielenterveystoimistoon luettuani täällä palstalla nimimerkkiini kohdistuneen kauniin ihastuksen tunnustuksen, mutta heti seuraavassa aloituksessa "Miksi mies koittaa iskeä paljon itseään alemmalla tasolla olevan naisen, vaikka olisi samantasoistakin ollut tarjolla" jne. - Olen jo kaksi kertaa koittanut saada omaa ihastustani ottamaan minuun yhteyttä, mutta tuloksetta, joten uskon tämänkin olleen jollekulle toiselle onnekkaalle naiselle..
Jos se olisi minulle ja vielä ihailemaltani mieheltä, niin toivon, että hän oikeasti lähettäisi minulle vaikka tekstiviestin tai tulisi työpaikalla juttelemaan. - Haluaisin edes kerran puhua tästä asiasta hänen kanssaan, vaikka arvaan, että tilanne on hänen mielestään niin kaootinen, ettei hän uskalla siihen sekaantua.
Ja vielä yksi seikka, joka vahvistaa käsitystäni siitä, ettei tämä aloitus ollut minulle on se, että en koe olevani kaunis, koska minussa on se erityispiirre, josta "ihastuksensa" minulle ilmaissut puska kovasti uteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774