Sekä netin treffi-palstoilta että netin keskustelualuilta löytyy todella typerää miesten kirjoittamaa tekstiä. Sama miehet valittavat, kun eivät saa naista, mutta saavat ulostettua näppäimistöltään sellaista pahantahtoista kuraa, että se karkottaa jokaisen täyspäisen naisen.
Sinkkumiehet, maailmassa on naisten lisäksi muitakin asioita, joista voi saada elämäänsä sisältöä. Jos teille ei ole suotu henkistä viehätysvoimaa ollenkaan, niin älkää satuttako itseänne seurusteluasioiden kanssa. Pikkuisenkaan fiksummalle naiselle ei pelkkä söpö naama riitä.
En vihaa tyhmiä miehiä, enkä usko, että ihmisarvo riippuu ulkonäöstä. Typeryyttä yhdistettynä ilkeämielisyyteen sen sijaan vihaan.
Netin typerät
10
642
Vastaukset
- totuuden sanominen
tuntui?
- wefggfgdfgd
ATM olen itsekin ja silti tuntuu iljettävältä välillä lukea kohtalotoverieni juttuja. Persoonallisuuseroja meistäkin löytyy eli toivottavasti ääritapaukset eivät leimaa kaikkia samanlaisiksi.
Oikeasti suurin osa naisille kelpaamattomista miehistä on ihan sympaattisia tyyppejä, mutta usko itseen on loppunut jo joskus yläasteaikoihin viimeistään kun jokaiselle määritettiin tarkkaan se oma arvoaste. Yritän kannustaa itseäni ja muita pääsemään tästä ajattelumallista, koska olisi typerää olettaa että naiset olisivat aina samanlaisia kuin he olivat teineinä.
Senpä takia täällä aika paljon olenkin puolustanut naisten näkökulmia, koska minusta on sääli, että muuten hyvät miehet vajoavat katkeruuteen ja toisten syyllistämiseen ja sovinismiin ja pinnallisuuteen. Eivät kaikki tietenkään, mutta ne harvat ääritapaukset. Se on todella harmillista, koska jos nämä vähän katsoisivat asenteitaan ja suhtautuisivat elämään ja naisiin positiivisemmin, heilläkin olisi ainakin paremmat mahdollisuudet saada suhde-elämä kuntoon kuin nyt. Ja vaikka se ei mitään takaisikaan, niin joskus asioita on hyvä tehdä siksi, että se on oikein, eikä vain siksi että se saattaa johtaa naismenestykseen.- fiksuja miehiä.
Kirjoitin tuon avaukseni tietysti parodiaksi tuolle inhottavasta treffi-ilmoitusten naisten ulkonäkö ruotivalle kirjoitukselle.
Pidä linjasi äläkä vajoa katkeruuteen. Olen ihan varma, että kaltaisesi mies löytää kyllä naisen. Itse ainakin olen kiinnostunut miehistä, jotka ovat älykkäitä ja tuntevia, eivät vihan riivaamia tai muuten ilkeitä ja pahoja.
Toivon totisesti, että sinä löydät kumppanin. Enkä edes epäile sitä. Ole vain oma itsesi äläkä teeskentele mitään. En usko ollenkaan, että olen ainoa nainen, joka innostuu aidoista, tuntevista miehistä. - tarkoitatko
fiksuja miehiä. kirjoitti:
Kirjoitin tuon avaukseni tietysti parodiaksi tuolle inhottavasta treffi-ilmoitusten naisten ulkonäkö ruotivalle kirjoitukselle.
Pidä linjasi äläkä vajoa katkeruuteen. Olen ihan varma, että kaltaisesi mies löytää kyllä naisen. Itse ainakin olen kiinnostunut miehistä, jotka ovat älykkäitä ja tuntevia, eivät vihan riivaamia tai muuten ilkeitä ja pahoja.
Toivon totisesti, että sinä löydät kumppanin. Enkä edes epäile sitä. Ole vain oma itsesi äläkä teeskentele mitään. En usko ollenkaan, että olen ainoa nainen, joka innostuu aidoista, tuntevista miehistä.läskikeskustelua?
Joo, en jaksa naista jolla ei ole niin paljon fiksuutta että pitäisi huolen linjoistaan vaan on läski. - fvddfvdfa
fiksuja miehiä. kirjoitti:
Toivon totisesti, että sinä löydät kumppanin. Enkä edes epäile sitä. Ole vain oma itsesi äläkä teeskentele mitään. En usko ollenkaan, että olen ainoa nainen, joka innostuu aidoista, tuntevista miehistä.Sinun toiveesi ei paljon todellisessa elämässä paina. Minäkään en huaku naisia näillä palstoila niin kuin luulen että muutkaan miehet eivät niin tee mutta eipä se todellisessa elämässä auta naisen saamiseen. Tässä elämässä eivät selviä ne jotka ovat ATM:ä. Onhan se hienoa että vain hyvien ihmisten geenit perityvät mutta todella toivoisin että nämä YT-ihmisten lapset myös oppisivat sitä nöyryyttä ja tajuaisivat että heillä ei ehkä ole se paras kunnioitus jo opittua tietoa kohtaa kuin järkevämmillä yksilöillä. Minua ei sinänsä paina se etten saa koskaan perhettä koska en oikeasti usko olevani niiden joukossa jotka ansaitsisivat perheen. Olen toki jossain mielessä hyvä mutta en niin kokonaisvaltaisesti että ansaitsisisen.
- ertetydtrydtry
fvddfvdfa kirjoitti:
Sinun toiveesi ei paljon todellisessa elämässä paina. Minäkään en huaku naisia näillä palstoila niin kuin luulen että muutkaan miehet eivät niin tee mutta eipä se todellisessa elämässä auta naisen saamiseen. Tässä elämässä eivät selviä ne jotka ovat ATM:ä. Onhan se hienoa että vain hyvien ihmisten geenit perityvät mutta todella toivoisin että nämä YT-ihmisten lapset myös oppisivat sitä nöyryyttä ja tajuaisivat että heillä ei ehkä ole se paras kunnioitus jo opittua tietoa kohtaa kuin järkevämmillä yksilöillä. Minua ei sinänsä paina se etten saa koskaan perhettä koska en oikeasti usko olevani niiden joukossa jotka ansaitsisivat perheen. Olen toki jossain mielessä hyvä mutta en niin kokonaisvaltaisesti että ansaitsisisen.
Kyllähän ATM:lle yksi elämän osa-alue on keskimääräistä hankalampi, mutta "tässä elämässä eivät selviä ne jotka ovat ATM:ä" on jo pientä liioittelua :P Itse koen selvinneeni hyvin tai kohtuullisesti kaikista muista elämän osa-alueista. Ja niitä riittää, onneksi.
- A-T-M-to-the-max
Tasot määrätään, tai paremminkin paljastetaan yläasteella sen mukaan millainen persoona sitä sattuu olemaan - ja persoona ei muutu koskaan mihinkään. Se sama kovis saa kaikki naiset jos meriitit pannaan 30 vuoden päästä nössön kanssa tasan - ainoa mikä nössön pelastaa on mahdollisesti suurempi tili ja varallisuus.
Tämä tarkoittaa että naisetkaan eivät muutu vaan ovat rahanahneita paskiaisia.
Toinen vaihtoehto on että ovat kyllästyneet näihin koviksiin järjellä ajateltuaan, mutta kuitenkin sisimmässään vielä tuntevat vetoa hulttioihin. Itseäni ei kiinnosta olla joku helvetin elintasoa ylläpitävä pakollinen sivupersoona jossain sairaassa kotileikissä missä arvon rouva nussii putkimiestä silloin kun herra on liikematkalla.
Fakta on ettei ATM kelpaa, ikinä ja siitä on täysi oikeus olla katkera tai vihainen tai mikä ikinä nettikorttisana halutaankaan esiin vetäistä.
Asenteita ei tarvitse tarkistaa sillä ne kumpuavat tosielämän kokemuksista mitkä TODELLISILLA ATM:llä eivät ole mitään riemujuhlaa ikinä olleetkaan.
terveisin "apinan näkönen jätkä 9A:lta" joka uhkaa varmasti tappaa sen kusipää-ämmän jolle annettiin tehtäväksi organisoida luokkakokous jos se kusipää nyt ikinä soittaa.
- ulostamisesi
tuohon vai täytyykö lisää kuraasi odottaa enemmänkin?
"Pikkuisenkaan fiksummalle naiselle ei pelkkä söpö naama riitä."
Voi voi. Riittää kyllä. Se mikä heille ei kelpaa on mies joka kyseenalaistaa naisten heikon tahdon tuottamat hatarat mielipiteet ja pilvilinnat. - antaa sulle
suoraa palautetta. otti ilmeisesti vähän luonnon
päälle. heh, ihan oikeen sulle.- sitä että niille
huomautetaan niiden iljettävistä läskeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744