jutuilla. Toista kertaa en samaa pane, mut tässä piileekin se jännitys siinä seurustelu suhtees, jos vaikka jäisi kiinni ;) Haluan huomiota, vaikka se olisi negatiivinen. Tv: M30-
Tykkään pettää
8
2900
Vastaukset
- on sitten
kehumisen aihe? Kasva aikuiseksi ja muuta äidin helmoista pois.
- Sanoa
Että olet suuri ajattelija ja kiva että suot tuotoksen kaikkien luettavaksi. Sinunlaisissa on maailman toivo ja pelastus. Huomaan että olet oivaltanut ihmisyyden keskeisen olemuksen.
- ap.
kun olette varsin ylpeitä teoistani. Olenkin ihminen joka haluaa mullistaa maailman, vaikka sit panemalla jokaisen naisen kans. Onhan sekin merkittävä saavutus, vai mitä ;)?
- mäkin
ap. kirjoitti:
kun olette varsin ylpeitä teoistani. Olenkin ihminen joka haluaa mullistaa maailman, vaikka sit panemalla jokaisen naisen kans. Onhan sekin merkittävä saavutus, vai mitä ;)?
Tykkään pyörittää poikia/miehiä mun pikkurillin ympärillä, ja tykkään pettää mun poikaystävää :D se on niin jännittävää jotenki, ja kiellettyä. Ja on ihanaa harrastaa seksiä vanhemman/kokeneemman miehen kanssa. Ne osaa hommansa, ku ei nää mun ikäset kollit mitään tajuu mistään :/ :D siksipä on hyvä, että teitä tuhmia irstaita setiä riittää ;D ja mä oon niin kaunis et saan sedät kyllä kiinnostumaan helposti, heheheh.
- neitipettäjä
mäkin kirjoitti:
Tykkään pyörittää poikia/miehiä mun pikkurillin ympärillä, ja tykkään pettää mun poikaystävää :D se on niin jännittävää jotenki, ja kiellettyä. Ja on ihanaa harrastaa seksiä vanhemman/kokeneemman miehen kanssa. Ne osaa hommansa, ku ei nää mun ikäset kollit mitään tajuu mistään :/ :D siksipä on hyvä, että teitä tuhmia irstaita setiä riittää ;D ja mä oon niin kaunis et saan sedät kyllä kiinnostumaan helposti, heheheh.
Ihan kuin olisin itse kirjoittamaani viestiä lukenut. :D ..Mitä nyt ihminen luonteelleen voi...
- tyypillistä
Tyypillistä tämän palstan antia. Surkea provo joka ei edes jaksa oikeasti naurattaa ketään.
- ehkä surkeakin
mut silti kiinnostuit jo pelkän otsikon takia tän katsomaan, eli ei niin surkea sittenkään ja vieläpä vastasit tähän. Että sellaista!
- mäkin
ehkä surkeakin kirjoitti:
mut silti kiinnostuit jo pelkän otsikon takia tän katsomaan, eli ei niin surkea sittenkään ja vieläpä vastasit tähän. Että sellaista!
Ou jeaa! pettäminen on nii kivaa ! :D meitähän on sitten kaksi ;) !siis kun vastasit mun viestiin sanomalla, että se on aivan kuin sun kirjoittamasi ;D Ollaan me pahoja !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712601
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454710Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201935Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471