Ei ole audi näillä malleilla juuri ajan hermoilla enää, kaukana.
Ajoneuvos ja audi s3
10
676
Vastaukset
- Perusteluita kiitos
Miten niin?
Verrattuna mihin?- 10 vuotta sitten..
Ei mitään automallia pidetä näin kauan, vain pientä pyöristelyä sieltä täältä ja ovien korkeus kasvanut: VANHA.
10 vuotta sitten.. kirjoitti:
Ei mitään automallia pidetä näin kauan, vain pientä pyöristelyä sieltä täältä ja ovien korkeus kasvanut: VANHA.
.....
- autot...
10 vuotta sitten.. kirjoitti:
Ei mitään automallia pidetä näin kauan, vain pientä pyöristelyä sieltä täältä ja ovien korkeus kasvanut: VANHA.
Ovat olleet viimeiset 35-vuotta samannäköisiä, vain "pientä pyöristelyä sieltä täältä ja ovien korkeus kasvanut..."
Vai pystytkö väittämään vastaan? - takapajulan vw
autot... kirjoitti:
Ovat olleet viimeiset 35-vuotta samannäköisiä, vain "pientä pyöristelyä sieltä täältä ja ovien korkeus kasvanut..."
Vai pystytkö väittämään vastaan?tämä pätee ainoastaan golfiin joka on tällä uudellakin mallilla tosi vanhahtavan näköinen vertaa vaikka astraan,focukseen,hyundaihin,kiaan,aurikseen,imprezaan verrattuna
- mitä eroa
takapajulan vw kirjoitti:
tämä pätee ainoastaan golfiin joka on tällä uudellakin mallilla tosi vanhahtavan näköinen vertaa vaikka astraan,focukseen,hyundaihin,kiaan,aurikseen,imprezaan verrattuna
OIKEASTAAN noiden muotoilussa on?
Ihan sitä samaa, minkä Golf aloitti vuonna 1974. - sokealle...heh heh
mitä eroa kirjoitti:
OIKEASTAAN noiden muotoilussa on?
Ihan sitä samaa, minkä Golf aloitti vuonna 1974.että mitäkö eroa on muotoilulla-oletko sokea,golfihan on ihan laatikko...
- taas...
sokealle...heh heh kirjoitti:
että mitäkö eroa on muotoilulla-oletko sokea,golfihan on ihan laatikko...
Silmät harottaa, jos näet noissa HB-mallisissa 3-tai 5-ovisissa malleissa jotain ratkaisevia eroja.
Minusta niissä kaikissa on keula, matkustamo ja viisto perä kuten jo Golffissa vuonna 1974.
Kaikki muu on edelleen sitä ""pientä pyöristelyä sieltä täältä ja ovien korkeus kasvanut..."".
Mitään radikaalia ei ole 35-vuodessa syntynyt...
- eps
mutta kun autoja myydään vielä 2000-luvullakin joillain historiallisilla manuaalivaihteilla.
- kelle ei
kyllähän manuaalilaatikko on paras ainakin meikäläiselle.
Alotuksesta sen verran, että Audi A3 kaipaisi päivitystä, vaikkei ruma olekaan. A4 on todella tyylikäs.
Muista merkeistä Golf on tyylikäs, samoin Pösö 308 on hieno ja Focus (urheilullisen näköinen). Rumin on Toyota Auris, huh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519