Ajoneuvos ja audi s3

onpa vanhan näkönen raakki

Ei ole audi näillä malleilla juuri ajan hermoilla enää, kaukana.

10

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perusteluita kiitos

      Miten niin?
      Verrattuna mihin?

      • 10 vuotta sitten..

        Ei mitään automallia pidetä näin kauan, vain pientä pyöristelyä sieltä täältä ja ovien korkeus kasvanut: VANHA.


      • 10 vuotta sitten.. kirjoitti:

        Ei mitään automallia pidetä näin kauan, vain pientä pyöristelyä sieltä täältä ja ovien korkeus kasvanut: VANHA.

        .....


      • autot...
        10 vuotta sitten.. kirjoitti:

        Ei mitään automallia pidetä näin kauan, vain pientä pyöristelyä sieltä täältä ja ovien korkeus kasvanut: VANHA.

        Ovat olleet viimeiset 35-vuotta samannäköisiä, vain "pientä pyöristelyä sieltä täältä ja ovien korkeus kasvanut..."

        Vai pystytkö väittämään vastaan?


      • takapajulan vw
        autot... kirjoitti:

        Ovat olleet viimeiset 35-vuotta samannäköisiä, vain "pientä pyöristelyä sieltä täältä ja ovien korkeus kasvanut..."

        Vai pystytkö väittämään vastaan?

        tämä pätee ainoastaan golfiin joka on tällä uudellakin mallilla tosi vanhahtavan näköinen vertaa vaikka astraan,focukseen,hyundaihin,kiaan,aurikseen,imprezaan verrattuna


      • mitä eroa
        takapajulan vw kirjoitti:

        tämä pätee ainoastaan golfiin joka on tällä uudellakin mallilla tosi vanhahtavan näköinen vertaa vaikka astraan,focukseen,hyundaihin,kiaan,aurikseen,imprezaan verrattuna

        OIKEASTAAN noiden muotoilussa on?

        Ihan sitä samaa, minkä Golf aloitti vuonna 1974.


      • sokealle...heh heh
        mitä eroa kirjoitti:

        OIKEASTAAN noiden muotoilussa on?

        Ihan sitä samaa, minkä Golf aloitti vuonna 1974.

        että mitäkö eroa on muotoilulla-oletko sokea,golfihan on ihan laatikko...


      • taas...
        sokealle...heh heh kirjoitti:

        että mitäkö eroa on muotoilulla-oletko sokea,golfihan on ihan laatikko...

        Silmät harottaa, jos näet noissa HB-mallisissa 3-tai 5-ovisissa malleissa jotain ratkaisevia eroja.

        Minusta niissä kaikissa on keula, matkustamo ja viisto perä kuten jo Golffissa vuonna 1974.

        Kaikki muu on edelleen sitä ""pientä pyöristelyä sieltä täältä ja ovien korkeus kasvanut..."".

        Mitään radikaalia ei ole 35-vuodessa syntynyt...


    • eps

      mutta kun autoja myydään vielä 2000-luvullakin joillain historiallisilla manuaalivaihteilla.

      • kelle ei

        kyllähän manuaalilaatikko on paras ainakin meikäläiselle.

        Alotuksesta sen verran, että Audi A3 kaipaisi päivitystä, vaikkei ruma olekaan. A4 on todella tyylikäs.
        Muista merkeistä Golf on tyylikäs, samoin Pösö 308 on hieno ja Focus (urheilullisen näköinen). Rumin on Toyota Auris, huh!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe