mulla on ollut tässä jo usemman vuoden sllaista pientä virtsankarkailua..nyt oon huomannut vaan että pari viikkoa on ollut usemmin virtsaamisen tarve ja virtsa on tällä viikolla muuttunut sakeammaksi ja voimakkaamman hajuiseksi..sen lisäkis mulla on alamahassa pinetä vihlontaa..virtsaaminen ei satu ollenkaan mutta esim istuessa alamahaan vihloo..
epilleri lopetin viime vuoden toukokuussa mutta ehkäisy on miehen puoleta toiminut eikä pitäis kyllä olla mitään syytä epäillä raskautta kun kumi on ollut aina ehjä..eli mitäs tää mahdollisesti on?
olen huolissani
auttakaa mua
1
146
Vastaukset
- mee lääkäriin
menen lääkäriin- oireet voivat viitata esim virtsatieinfektioon tai klamydiaan. selviää virtsanäytteestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064632Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491504
- 361403
- 381226
- 141132
- 1591026
- 271018
- 6944