Unelmamiehen 3 Ominaisuutta:

Random_Kirjoittelija

-KOMEA
-RIKAS
-ÄLYKÄS

Sellaiselle Miehelle ei KUKAAN nainen sano EI, ja se on FAKTA.

20

2246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikas, komea ja älykäs tähä...

• douzer

-PITKÄ

• PIIIIIIIITTKÄÄÄÄ

sen pitää olla...

• julia

pitkä miehen tulee olla ja mukava...ja hyvä sängyssä

tosin tollasta miestä ei oo olemassakaan, joka ois

rikas
        komea
        älykäs
        pitkä
        mukava
        hyvä sängyssä

jos on niin huolin heti sellasen, ja missä se on...

• mikä saa luulemaan
        julia kirjoitti:

rikas
        komea
        älykäs
        pitkä
        mukava
        hyvä sängyssä

Että ihan huolisit. Sinun täytynee olla itse sitten sellainen 0,1% parhaisiin naisiin kuuluva.

Kyllä tuollaisia miehiä on olemassa, prosentuaalisesti vain alta yhden.

• Liitsi
        julia kirjoitti:

rikas
        komea
        älykäs
        pitkä
        mukava
        hyvä sängyssä

Tuossa on vaan se huono puoli että jos se on älykäs niin se ei huoli sua koska nuo vaatimukset ovat pinnallisia.

• kukaan??

Itse olen kyllä sanonut ja sanon vastaisuudessakin, jos tunteita ei ole pelissä mukana. Itse en ihastu rahaan, eikä mies saa olla liian kauniskaan!

Ja sitten taas mies, joka on ehkä ainoastaan minun mielestäni maailman komein, vähävarainenkin ehkä, mutta kuitenkin älykkyydeltään tarpeeksi haasteellinen, onnistuu sytyttämään helpostikin.

Vaatimattomuus kaunistaa - miehiäkin!

• ..............................

- RIKAS
      - KOMEA
      - ÄLYKÄS
      (- TUNTEETON)

... En tarkoita että kaikki mutta et poissulje niitä ominaisuuksia jotka tekevät jostakusta psykopaattisen.

• Onko

Just se tunteiden puuttuminen se juttu mikä naisen saa kuumaks?

• mutta minä...
        Onko kirjoitti:

Just se tunteiden puuttuminen se juttu mikä naisen saa kuumaks?

en syty tunteettomuudesta. Psykopaatit vain osaavat taitavasti teeskennellä tunteita, ja siksi he pystyvät iskemään naisia huomattavasti enemmmän kuin omin itsenään.

• ........

toi sana RIKAS sanalla MUKAVA. Rikkaat miehet ovat vain ärsyttäviä snobeja.

• ChillyWilly

Eiku siis oikeesti, luettelenpas.

Olen ehkä komea, en osaa arvostaa itteäni , mutta kyll on tuklut paljon kehuja ja positiivisiä juttja mun ulkonäkööni kohti

Älykäs, kyll oon sen verran huomannut et olen pikkusen älykkäämpi kuin monet mun ikäiset nuoret

Rikkaus, rahaa löytyy . Mutta tekeekö se teistä onnellisen? rahalla ei saa mtn rakkautta, ja jos sillä saa naisen rakkautta nii se on helvetin säällittävä, siis ihan oikeasti, rahalla ei tee mtn, paitsi että ostaa ruokaa ja pitäis maksaa laskuja.

Mun mielestä vähän väärät ajattellut teillä.

• RockGoddess

Voi jösses,mikä sun ikäs taas olikaan? :D Rahaa tuollaiselta keskenkasvuiselta wannabe-emopojalta varmasti löytyykin juu,ehkä iskän rahoja..Ja toisekseen,en usko että olet kauhean "älykäs" kun tekstisi vilisee kirjoitusvirheitä ja omahyväisyyttä. Kasva poika aikuiseksi ensin kun et näitä aikuisten juttuja näytä ymmärtävän muutenkaan :)

• Liitsi

hahahahahahahahahhahahahahhahaaaaaaaaa.
        Päiväni on pelastettu.

• StippaS

-KOMEA

JooJoo komea mies kääntää katseita vaan se ei yksin riitä, vaikka sitten olisi millainen herkules tahansa.

-RIKAS

Rikkaus ei ole ominaisuus. Ei ainakaan sellainen mikä lasketaan tärkeäksi kun kumppania etsitään. Sellaiset, jotka laskevat tämän tärkeäksi ominaisuudeksi ajattelevat poikkeuksellisen pinnallisesti.

-ÄLYKÄS

Jepjep ja pitää olla niin maalaisjärkeä kuin tunneälyäkin plus kirjaoppinut -älyäkin. Mielellään miehen pitää olla älykkäämpi kuin naisen.. Huh olenkohan ihan varma taas tästäkään asiasta mitä suustani pihalle puputan, muttaettä kuitenkin. Sillä se mies luo turvallisuutta. Olemalla älykäs.

Sellaiselle Miehelle ei KUKAAN nainen sano EI, ja se on FAKTA.

Johan kyseenalaistin jo koko typerän väitteen vaan mielenkiintoinen heitto ;)

• on hieno ominaisuus

Voi olla rikas myös mieleltään, ja avoin. Huumorintajuinen mielenkiintoinen ja mielikuvitukseltaan RIKAS, noh kelpaako? Minulle ainakin.

• Mutta kuitenkin..

Naiset ei yleensä tarkoita älykkäällä oikeasti älykästä vaan sellaista fiksua. Mun kriteereillä älykäs on sellainen joka yliopistomaailmassakin erottuu poikkeuksellisen terävänä - siis oikeasti älykäs.

Fiksujahan miehistä on varmaan puolet..

• ominaisuutta

- siisti
      - uskollinen
      - ahkera

• oooooon blondi

1) Syötävän hyvän näköinen
      2) Syötävän hyvän näköinen NAMUpala
      2) Syötävän hyvän näköinen alle 173,4 cm pitkä TUMMA ulkkis Namupala

Rahaa ei tartte kyll olla, mut vaatteet pitää olla IN, auto pitää olla, Itsevarma naristi on IHANA,sellanen joka niinkö OTTAA mut,nii et mää saan ihanasti vikistä.

Jos mies on harrastanu seksii niinkö 10000 plontin kaaa nii siit saa TOSI paljon bonareit. (Katsokaas ku muutkii plontit haluu sitä! Mut mää sen sain onnen tyttö! Ku mää ooooon niin kaunis sexy ja filmaattinen)

Ei miehen tartte kyll olla älykäs yhtää mut kropan pitää olla tosi seksy. Penkiltä pitää nousta vähintää 200 kg.

Aijaa... sit jos puhuu enklantii ni kyll saa valtavasti bonareita tält likalt, sorry suomi pojut.

On niinkö paljo hienompaa ku mies sanoo "Ai love juuu" ku et se sanoo "mä rakastan suo" . Sorry vaa suomipojut näin se vaan menee meil plonteil....

• -Safire-

Kyllä on niistä rikkaista ja komeista kokemusta ja sen sanon vaan, että olkoon nuo kaikki ominaisuudet ja vielä vähän päällekin, mutta jos ei löydy huumorintajua ja positiivista elämänotetta, niin saa jäädä kalliolle nököttämään suu mutrussa minun puolestani.

Empaattisuus ja aitous myös huikeita, joskin miehillä superharvinaisia ominaisuuksia. Ja puhun pelkästään omista kokemuksistani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      940
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe