Pilotista

rapiskarpalo

mulla on semmonen oliivin vihreä karvapilotti (on mulla mustakin) jota tykkään käyttää (nii`ih se on lämpöinen, mut en mä sitä aina käytä) ja kukaan ole koskaan mitenkään sitä ihmetellyt tai paheksunu, ei edes maahanmuuttajat joiden parissa paljon myös työskentelen. No vasta tässä viikolla pyörähdin Idiksessä (Itäkeskus) niin siinä Tallinanaukiolla joku suomalainen mies jolla oli räkäposkella ja pitkä tukka ponnarilla ja ruskea mokkarotsi, niin ja arvata saattaa ihan jurrissa kimittää "ei pilottia, vittu" sen verran kielimiehiä oli että englanniksi sen väänsi ja yritti vielä lyödä, mutta ei osunut kun väistin kumartumalla (sattumalta kännykkäni alkoi soimaan ja kaivoin sitä taskusta)

Aika kova jannu oli? Varmaan semmonen idän kingi? Tai sitten se oli täältä joku jonka eväät oon syönyt, hahhaa :>>

Entäs kun tosi tumma-ihoisetkin näkyy käyttävän pilottia?

7

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

kesällä jos on moottoripyörällä tai veneellä liikkeellä. Ei tule hiki eikä kylmä.

Mulla oli aito vihree pilotti. "Piipahdin" baarissa ja se pöllittiin. 110 euroa meni sinne. Tapan jos näen tyypin.

• rapiskarpalo

just ton takia riisunu tota mun pilottia missään pois päältäni, ettei kukaan vaan pölli sitä :>>

• zisel
        rapiskarpalo kirjoitti:

just ton takia riisunu tota mun pilottia missään pois päältäni, ettei kukaan vaan pölli sitä :>>

tilanne:

menin laulamaan!! Ei sillon pidetä pilottia for god sakes!! :D

• ...

Mä oon miettinyt että mistä löytäis semmoisia muslimimiesten vaatteita kun ne ihan oikeasti ovat mukavan näköisiä. Rennot, väljät ja hyvännäköisetkin. Missä niitä myydään?

• rapiskarpalo

mutta sen tiiän mistä oman burkan olen ostanut (sillä hyvä liikkua silloin kun ei halua että tunnistetaan) :>>

• habituksella jotain tekemistä ton kanssa. Spuget ja hampit kiinnittää yleensä hoomion pelkästään sen näköisiin tyyppeihin jotka näyttää samalta porukalta mitä ite ovat.

• rapiskarpalo

sitten vuosia kohdallaan (eka kerta meinaa oli) :>>

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe