Mustaa makkaraa

...

Niin, sitä syödään jossain, Tampereella kai. Meillä Stadissa ei ole mustaa makkaraa siinä muodossa kuin Tampereella.

Olen jonkin aikaa ihmetellyt suomalaisten kanssaveljieni vouhotusta siitä, että suomalaiset naiset ovat seksuaalisesti viehtyneitä mustiin miehiin.
Mitä ihmeen väliä sillä on minun kannaltani, mitä suomalaiset naiset tekevät mustien miesten kanssa? En ensinnäkään omista suomalaisia naisia ja suurinta osaa heistä en edes tapaa elämäni aikana. En voi myöskään aloittaa kovin monen suomalaisen naisen kanssa suhdetta.
Eli, miten se minuun liittyy, mitä suomineidot tekevät? Ei mitenkään.
Ymmärrän toki niitä miehiä, joilla on pakkomielle pokata joka viikonloppuna uusi nainen itselleen ja jotka sen takia katsovat, että mustat miehet ovat heille uhka. Kyse on siitä, että tietty pelimiesten (joukkoon kuuluu sekä ATM, että YTM-miehiä) kollektiivinen ryhmä kokee omistavansa suomalaiset bilehile-tipuset. He puolustavat siis nautintaoikeuttaan suomalaisiin naisiin. Onkohan se sittenkään kovin terve suhtautumistapa? Antaa naisten tehdä, mitä haluavat. Jokainen mustaa miestä pelkäävä suomalainen mies voisi alkaa elämään omaa elämäänsä.

4

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

minäkin olen ajatellut, että tehkööt jokainen niin kuin parhaakseen näkee ja haluaa- ei kuulu minulle.
      eivät kai naisetkaan ole jatkuvasti inisemässä jtkn suomimiehistä ja thaikuista. ainoastaan silloin olen havainnut naisten jtkn kommentoivan kun joku mies on tuonut tuon thaikku-asian esille suomalaisia naisia samalla haukkuen.

• dadsd

kun ensin istun tuomioni ja teen niin kuin esimieheniköskee enkä voi muutaktakaan mitä siinä voi otan aseen köteen enkä vääntelehdi. Olen suomen rokka.

• MMies

:))))))))

• Itse kanssa ihmettelen tuota valitusta mikä tuntuu olevan aika yleistä.
      En nyt voi sanoa, että itsekään olen ylpeä tästä maineesta mikä maailmalla on, mutta toisaalta eipä se mua haittaa millainen maine muilla ihmisillä on kunhan mua ei lasketa siihen samaan ryhmään ja koska olen mies niin ei voida. :)

Lisäksi ne naiset jotka rilluttelevat ympäri kyliä tuolla jokaisen (valkoisen, mustan, keltaisen, vihreän ihan minkä tahansa värisen) miehen kanssa ei ole sellainen nainen minkä itse haluan. Joten se on vain parempi jos naiset avoimesti kertovat jos ovat "seksuaalisesti vapautuneita" joten osaan kiertää nuo naiset kaukaa ja etsiä itselleni omia arvojani lähempänä olevan naisen. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4930
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3709
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1791
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe