jos musta joku sellaisen kuvan on saanut.
En vaan aina koe puhuvani heidän kanssaan ihan samaa kieltä. Mulla on muutama ihana naispuolinen ystävä, joiden kanssa en myöskään aina oo ihan samalla aaltopituudella, mutta koska meillä taas on muita yhdistäviä tekijöitä, jotka sitoo meidät yhteen niin sen takia pidän heistä. Kuitenkin helpommin keskimääräisesti tulen toimeen miesten kanssa.
En mitenkään vihaa naisia
6
172
Vastaukset
- Michiko_
että miesten kanssa on helpompi tulla toimeen. Pidän suorasta puheesta enkä jaksa lukea rivien välistä. Toisaalta miehissäkin on hankalia luonteita. Harrastukset saattavat yhdistää: yläasteikäisenä pojat kävivät meillä pelaamassa tietokoneella, nykyisin pelaamme pokeria, lähdemme katsomaan bändejä tai menemme konemusiikkibileisiin.
- vänkyrä-nainen
suoruutta, rehtiyttä ja reiluutta ja sellaista solidaarisuutta, jota ihaillen oon huomannut miesten keskuudessa olevan.
- ainainen puskanainen
halunnut jo pidempään sanoa, että täällä palstamaailmassa tunnut ihan mun sielunsiskolta. Niin monesti olen saanut ajatella, että juuri noin minäkin ajattelen. On ollut mukava lukea juttujasi.
Ole vain sellainen kuin olet!- vänkyrä-nainen
kivoista sanoistasi. :)
- ...
Kuinka monta ystävää sulla onkaan jos muutama hyvä niistä ovat naisia ja sitten vielä ne hyvät miespuoliset ystävät siihen päälle?
Jotain outoa siinä on että sun pitää erikseen tästä asiasta tehdä aloitus.
Hengitä syvään ja rauhoitu.
Nyt tulee vastaus, jota et halua kuulla:
Tietysti aikuinen nainen tulee paremmin toimeen miesten kanssa kuin kilpasiskojen kanssa. Miesten miellyttäminen tulee ihan luonnostaan sieltä jostain sydämesi pohjasta.- vänkyrä-nainen
oikeassa tuon alla olevan suhteen.
"Tietysti aikuinen nainen tulee paremmin toimeen miesten kanssa kuin kilpasiskojen kanssa. Miesten miellyttäminen tulee ihan luonnostaan sieltä jostain sydämesi pohjasta. "
Noinhan se varmasti onkin, useissa tilanteissa ainakin, jollei nyt ihan kokoaikaisesti.
Niin, ei mulla miespuolisia ystäviä nyt ole monikossa. Ihan yleisesti vaan puhuin miehistä. MUutaman naispuolisen ystävän lisäsi vaan yhden miehen voin laskea ystäväkseni, koska häneen luotan ja häntä kohtaan pätee samat kirjoittamattomat säännöt kuin ystävyydessä muidenkin kanssa. Erotuksena vaan se, et taitanee olla jossain mielessä kaikista läheisinkin ystävä. Riippuu nyt miten mikäkin määritellään.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428347
- 1275290
- 1433656
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552539
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796