hämän aluaisin teidän kömmenttia minua askarruttavasta asiasta kun naiseni käy melkein joka päivä toisen miehen kanssa kaupoilla sekä lenkkeilee tämän kanssa useasti kun taas minun kanssa ei käy missään vaan aina sanoo vain että menee tämän kans että tulee hakee ja niin edelleen.aina kuitenkin väittänny että ovat vain kavereita mutta on todellakin itseeni ruvennu mietityttää että näinköhän on?ja nykyään kun olen itte pitkiä aikoja poissa kotoa työn takia niin kun illalla soitan kotio niin tämä mies luultavasti on kotonani?
apua ongelmaan
1
329
Vastaukset
- kuullostaa
Ymmärrän kaveruuden miehen kanssa, mutta rajansa kaikilla silloin kun parisuhde. Minullakin on mieskavereita, ja olen esitellyt jotkut miehellekkin, ja jopa näitten akat on kaverit. Onnistuu toi noin, mutta en kyllä kylään pyytäisi. Voin kahvilla käydä jossain,mutta kotiin en toisi. Ei se oikein sovi silloin, kun parisuhde meneillään-. Hiukan pitää toistakin ajatella ja itseänsä. Monta miestä ns. kierroksessa. ei kiva maine naapurin silmiin. Selväkin että kavereita elämän aikana on tullut ja ei kaikista haluakkaa kokonaaan luopua. RAJA pitää vetää, ja kun sinuakin asia vaivaa, sun naisesi pitäisi se huomoida.:) mutta koittakaa hoitaa asia puhumalla, ja kunnioittamalla toistenne mielipiteitä ja ajatuksia. :)Tsemppiä!! Jutelkaa asiasta!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515