Kuka mä olen?
Miksi olen tällanen? Oonko mä oikeasti ollut koko elämäni ajan niin hyväuskoinen ja kiltti että mua on helppo käyttää hyödyksi kerta toisensa jälkeen.
En haluais uskoa sitä, mutta tuntuu välillä että niin asia on ollut.
Mulla on huono itsetunto ja sen takia on usein mokaillu asioitani.
Oon tuhonnu koko elämäni jo kertaalleen. Tärkein ihminen mun elämässä revittiin multa pois.
Samalla repesi mun sielu ja sydän.
Mä inhoan itteeni.
Muhun sattuu ja kokoan pahaa oloa sisälleni sen takia että en halua vahingoittaa muita.
Mä rakastan mun ystäviä ja läheisiä.
Mut usein tuntuu että mua ei ymmärretä.
Mun yli on helppo kävellä, koska oon niin kiltti kaikille.
Jos joskus haluan jotain, niin sit mua pidetään itsekkäänä ja sanotaan että pitäis ajatella muita ja niiden tilanteita, eikä omia mieltymyksiä.
Mä oon niin yksin.
Ja sitä pahentaa se etten voi puhua asioista koska tiedän loukkaavani loppujen lopuksi itseäni jos niistä puhun.
Mä oon usein surullinen ja itken paljon.
Jos pahoitan mieleni, niin ihmiset sanoo että olen vihainen.
Mä en oo kovin usein ollu vihainen.
Mut suru on mun arkipäivää.
Mun sisällä on jotain mitä ei voi purkaa.
Se on se menneisyyden suru ja tuska mitä kannan.
Kannan usein myös muiden asioita, salaisuuksia ja murheita sisimmässäni.
Mä haluaisin että joku auttais mua.
Mä oon väsyny siihen että en saa sanoa mielipiteitäni, ilman että muut loukkaantuu niistä.
Mä osaan rakastaa,mutta mun rakkautta ei huolita.
Ihan kun se olis arvottomampaa kun muiden rakkaus.
Ehkä se onkin.
Ehkä mun hyvät teot unohdetaan ja ne jää aina mun virheiden ja epäonnistumisien varjoon.
Mut on helppo unohtaa ja kaivaa esiin sitten kun musta on jotain hyötyä muille.
Mä luulen että huominen ei oo yhtään sen valoisampi kun tämäkään päivä.
Lisää surua, tuskaa ja virheitä.
Tätä tää elämä varmaan sitten on...
Elämä hukassa
1
530
Vastaukset
- just Me
Todella kaunista...En tarkoita aihetta, mutta joku osasi pukea mut sanoiksi....
Minusta tuntuu samalta kuin sinusta ja luulin että kukaan muu ei tunne näin.
Tuntuu että kaikki muut jatkaa elämää ja kaikki muut omistaa ystäviä jotka tekee niiden vuoksi edes yhden asian.
Tuntuu että kaikilla muilla on päämäärä, paitsi mulla.
Tuntuu että kun muut tarvitsevat mua (kun tarvitsevat), laitan ne etusijalle, mutta kun tarvitsisin toista ihmistä,ketään ei kiinnosta.
Välillä mietin tunnenko liikaa,vai eivätkö muut tunne mitään.
Tuntuu että kukaan muu ei ole jalkarätti,tuntuu että mun otsassa lukee jalkarätti.
Tuntuu että mä vaan olen mokannut elämässäni ja se on mulle suurempi synti kuin muille vaikka olisivat mokanneet.
Tuntuu joka päivä siltä jaksanko enää,ja pystyn muille olemaan iloinen vaikka päätunne on suru.
Tuntuu että en voi näyttää suruani koska kukaan ei siitä todella välitä.
Tuntuu että jos yritän puhua jollekin suruistani ja huolistani,vaihdetaan puheenaihetta.
Tuntuu että kelpaan vaan jos annan jollekin jotain,ja kukaan ei välitä antaa minulle.
Tuntuu että en kuulu mihinkään.Olen aina ylimääräinen.
Tuntuu,tuntuu,tuntuu....olisi joskus hyvä kun ei enää tuntuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084