Ystävää pk-seudulta 25v. tytölle?

kesän kaikuja

Moi!

Olen pian 25-vuotias seurusteleva yliopisto-opiskelija Helsingistä. Minulla on paljon tuttuja ja kavereita enimmäkseen opiskeluympyröistä, mutta todellisia ystäviä hyvin vähän. Olen sosiaalinen, mutta jostain syystä syvempien ystävyyssuhteiden solmiminen on hankalaa ja aikaisemmat syvemmät ystävyyssuhteet ovat ajan kanssa hiipuneet..

Löytyisikö ketään samanhenkistä? Näin verkosta ystävän etsiminen tuntuu vieraalta, mutta päätin silti yrittää. Laita tänne viestiä ja katsotaan kohtaavatko ajatusmaailmamme :)

Perhe ja ystävät/kaverit on minulle tärkeitä, pidän liikunnasta, matkustelusta, positiivisista hömppärakkauselokuvista kuten Rakkautta vain..

6

372

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hassu tyttö

Jos kaipaat sellaista tosi ystävää,niin täällä ruudun takana ollaan:)!
      Oon kohta 21v tyttö Turusta,mutta Hkissä olen usein perheeni takia.Opiskelen yliopistossa.
      tärkeitä asioita ovat eläimet,luonto,läheiset.
      Pidän myös hirmusti musiikista(hömpät,komediat),kirjat...
      Oon tämmönen hassu ja luotettava:)
      Mailaile:)!
      [email protected]

• täällä...
    • -!-

Hei!

Täällä olisi kans 25v, kesän lopussa 26, tyttönen ystävän tarpeessa.. Asun tällä hetkellä vielä opiskeluiden vuoksi muualla, mutta käyn vkonloppusin espoossa poikaystävän luona ja keväämmällä muuttamassa tänne myös. Ennestään en pk-seudulta tunne oikein ketään, joten olis kiva löytää joku, jonka kanssa käydä vaikka näyttelyissä.. :)

Tykkään hirmusesti matkustelusta, istuskella kahviloissa vaikka tuntikausia, mutta en voi kylläkään sano olevani mikään kovin menevä tyyppi, tykkään olla paljon itseksenikin. Oon myös kiinnostunut ympäristöasioista, jo opiskeluidenkin takia..

Taidan olla hieman poikatyttö joidenkin asioiden suhteen ja muutenkin vastakohtasuuksien summa.. Vähän vaikea tässä lyhyesti määrittää itseään ja yrittää kirjoittamalla kertoa itsestään, kun se ei vahvimpia puoliani ole.. :D Tykkään nauraa paljon, vaikka perusluonteeltani olen vissiin hieman pessimisti.. Huumorini saattaa olla välillä vähän sarkastistakin, vaikken mitenkään pahantahtoinen ole.. =D

Mutta vastaile, jos haluat enemmän kirjoitella.. :)

• woopie

Moi!
      Mulla on myös samanlaisia kokemuksia. Viihdyn itsekkin ihmisten kanssa, mutta todellisia ystävyyssuhteita, sellaisia mihin molemmat panostaa, on vaikea löytää. Jos kiinnostaa, olen 24 vuotias ja asustelen helsingissä. Sähköposti on metsatahti21(å)suomi24.fi

• Stalia

Moikka!

Olen kohta 24-vuotias korkeakouluopiskelija Helsingistä ja etsin uusia ystäviä. Vanhojen ystävien kanssa elämä on vienyt eri suuntiin; lähdettiin opiskelemaan eri aloja ja kaikki tuntuu saaneen uusia kavereita. Omista opiskeluympyröistä en oikein ole löytänyt sellasia tosi-ystäviä, joiden kanssa tulisi nähtyä koulujuttujen ulkopuolellakin..

Verkkoon en ollut ajatellut tässä asiassa turvautua, mutta kävin selailemassa tätä ystävyys-topicia ja tuli sun viesti vastaan. Kuulostat tosi samanhenkiseltä kuin minä, joten olis hauska vaihtaa enemmänkin ajatuksia.

Mä olen seurustellut yli kuusi vuotta ja asun avoliitossa. Koulun ohella aikaani kulutan pitkiin kävelylenkkeihin, pilatekseen, kuntosalilla käymiseen, perheen ja läheisten kanssa oleiluun, kodin laittamiseen, elokuvien ja laadukkaiden tv-sarjojen katseluun. Matkustellut olen aina paljon ja nytkin monta matkaideaa odottaa toteuttamistaan!

Ota yhteyttä: stalia(ät)city.fi. Ottakaa myös muut yhteyttä jos haluatte tutustua!

• miu

Joko on ystäväkiintiö täynnä vai onko tilaa vielä yhdelle :)? Sun tilanne kuulostaa tutulta. Koulut ja parisuhteet vie vanhat ystävät pikkuhuljaa eri teille, ja olisi kiva löytää uusia kunnon ystäviä. Olen 23-vuotias taidealan opiskelija, seurustelen myös ja asun Helsingissä. Käytän vapaa-aikaani matkusteluun, leffoihin, näyttelyissä kiertelyyn, piirtämiseen, ruoan laittoon ja muuhun mukavaan. Hieman varauksella tulin tänne palstalle, mutta eipä tässä mitään menetäkään. Parhaassa tapauksessa saa uuden ystävän! Ota ihmeessä yhteyttä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      282
      4150
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2365
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe