Moikka! Osaisko joku sanoa, missä saisi teetettyä edullisemmin mekon Jyväskylässä, katsoin muutaman ompelimon hintoja, hinnat alkaen noin 500 e =O ei oo varaa moiseen. Voisin myös ostaa vähän käytetyn mekon, olen kooltani 162/50 eli koko 34 tai S. Ehdotuksia otan vastaan ;) :D
Vastaukset 5
- ... :D
siis en tarkoittanut hääpukua vaan juhlamekkoa =)
- TaijanKimallus
Moikka!
Laittelehan viestiä [email protected], tilailen pukuja ulkomailta ja varmasti sinullekin löytyisi mieluinen! Tarkoitukseen sopiva puku löytyy varmasti omilla mitoillasi tehtynä noin 150-200 eurolla, ota yhteyttä niin kerron tarkemmin.
- 64satu
Hei, minulla on myynnissä korallinpunainen ja vaaleanpunainen pitkä juhlamekko / iltapuku. Ota yhtetyttä sähköpostiini, mikäli kiinnostaa. [email protected]
- ihana nettikauppa<3
http://www.zazabella.fi/verkkokauppa/kauppa.php?sessio=new&pid=3&cols=2&jarjestys=1
TUOLTA LÖYTYY: HALVIN 60e ja MITTATILAUSTYÖNÄ!
- löytyypi
Jyväskylässä on tällainen kun http://www.nettiliike.com
itse kävin tarjousmekkoa sovittamassa siellä paikan päällä ja edullinen oli.. muistaakseni jotain satasen luokkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57551