lette varmaankin lukeneet saman aiheen täällä useasti......
Olemme olleet suhteessa melkeen 5 vuotta.. ensimmäiset 2 vuotta olimme kun kanit ja seksi oli joka päiväistä..siitä se on hiipunut...vuoden aikana ehkä kerran kuussa.. nyt on mennyt n. 3kk viime kerrasta.
Haluaisin seksiä, mutta sen haluaminen toiselta ei onnistu. Nukumme yhdessä, arki luistaa jne.. Muuten elämme normaalia parisuhde elämää. Mutta seksi on jäännyt. Aluksi oli suudelmia, hellimistäkin runsaasti, joten seksin vähyys ei häirinnyt.. mutta nyt helliminenkin on vähentynyt.. joskus tuntuu jopa häiritsevälle kun toinen tulee halaamaan tai antamaan suukkoa.. todellakin keskeyttää muut tekemiset..olen ärtynyt...tunnen syyllisyyttä kun toinen tulee osoittamaan huomiota ja en haluaa sitä. On "parempaa" tekemistä.
Tunnen mielessäni... syytän toista kuinka seksi ei luista.. kuinka suhde ei toimi.. toisaalta kun menen itseeni huomaan tekeväni samat virheet kuin hänkin.
Tämä on pattitilanne. En tiedä mitä tehdä. Jos nyt joku sano, harrastakaa seksiä.. Mies on rajoittunut, hän ei harrasta seksiä kun sen yhden kerran.. sen verran kun itse saa.. en edes muista milloin itse olen saannut yhteisestä hetkestämme tyydytyksen. Olen sanonut hänelel mistä pidän.. mutta jotenkin se on hänelle vaikeaa.
Olen alkanut masturboida.. saan siitä jonkinlaisen tyydytyksen.. olen ollut aikaisemmin hyvin seksuaalinen henkilö, mutta muutaman vuoden aikana olen lähinnä tukahdattanut tunteeni siltä saralta, koska en saa mieheltäni tyydytystä.
Olen jopa miettinyt hankkivani rakastajna, ilman tunteita.. mutta en ole mennyt niin pitkälle todellakaan, enkä haluakkaan... en haluaa olla pettäjä. Mies on minulle tärkeä. Olen alusta asti tuntenut hänen kanssaan yhteyden.. tosin se on hipunut nykyisin.
En usko, että seksin vähyys johtuisi mistään ulkopuolisista suhteista. En missään nimessä usko!
En tiedä mitä tekisin, olemme 30:n pari.. ja en haluaisi että suhde tyrehtyy..
Epätoivonen
3
979
Vastaukset
- Avoin Ruusunen
Oli kuin omasta elämästäni,meillä ihan samaa ollut jo yli vuoden.Mies ei jaksa,on väsynyt ja stressaantunut,näin sanoo.Me ollaan 10vuotta teitä vanhempia.ja yhdessä oltu jo yli hopeahääpäivän.En olisi ikinä uskonut itsestäni tätä,mutta mä otin rakastajan.Tiedän kamalan väärin.Mikä tässä nyt enään olisi oikein.Olen rakastajani kanssa ystävätkin ja seksi sujuu loistavasti.olen kuin nuori tyttönen....meidän molempien silmät avautunut...koko ajan tekee mieli.vuosiin ei ole tuntunut näin hyvältä.Mies on myös varattu.Me ainakin nautitaan elämästä,yritetään varjella muita,mutta onnea ei peitellä eikä haluja enään koskaan.
- olet lutka
Mutta kyllähän maailmassa pitää olla lutkia. Antaisit edes sinkkumiehelle, ei se varattu ukko pillua tartte.
- nn23
olet lutka kirjoitti:
Mutta kyllähän maailmassa pitää olla lutkia. Antaisit edes sinkkumiehelle, ei se varattu ukko pillua tartte.
älä sinä nyt vaan mene rakastajaa hankkimaan.. punnitse vaihtoehdot..näätkö miehesi kanssa enää mitään toivoa..? pettämään ei kannata ryhtyä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754