Nyt paljastuu sellaisia asioita, joita ei edes Charles Darwin evoluutioteorian kehittäjä uskaltanut julkaista. Omalla vastuulla eteenpäin, älä ahdistu;
Kuusikulmainen
Hei sulle taas Elmani mun
Olet ollut pois palstalta jo päiviä, oletko suuttunut minuun. Mä myönnän, että olen liian itsekkäästi puhunut vain itsestäni, en antanut sun asioille riittävää huomiota. Tähän tulee muutos nyt!!
Koin valaistuksen viime yönä tämän asian suhteen. No, heräsin yöllä valtavaan iskuun, joka kohdistui takaraivooni. Luulin ensin, että nyt se Suntio on saanut selville sen bensavarkauden ja losautti kostoksi hirvikiväärillä takaraivoon.
Olin kuitenkin pudonnut sängystä ja lyönyt takaraivoni piirongin kanteen. Nukun kerrossängyn yläpetillä, on kahden metrin pudotus alas. Mahdoton mutti tuli päähän, ei mene pipo päähän muutamaan päivään. Kun olin noussut takaisin petille, niin se iski kuin pyörremyrsky mun aivoihin, mä tajusin tuon sun suhteesi tekemäni virheen.
Eli puhutaampa nyt sitten susta enemmän. Kun sulla on tuollaiset miehekkäät raamit, niin mä kysyn sulta paria sellaista mieltäni askarruttanutta asiaa. Sulla on sellaista kokemusta siellä stadissa mitä multa puuttuu täällä peräkylillä.
No, Veikko on kertonut, että joillakin eurooppalaisilla miehillä on kuusikulmainen mul..no se..mulkero.
Ääh, tää on nyt niin monimutkainen juttu.
Sitten näin kerran telkkarista kuvia festareilta, ja siellä osa naisista meni miesten vessaan tarpeilleen. Jarski kun on sellainen maailmaa nähnyt mies, niin se tiesi naisten käyvän siellä kusella seisovin jaloin.
Sun ulkoisen olemuksen perusteella uskoisin sunkin miesten vessassa käyneen kuset roiskaisemassa, eiks vaan. Sulla muuten paistaa siinä palstan kuvassa selvästi viikset ja pulisongit. Mun mielestä voisit rajata ne pulisongit samanlaisksi kuin Fernanto Alonsollalkin on, sillä formula ukolla. Niin, kun olet miesten kanssa ollut samalla kusirännillä, niin onko sattumoisin ollut ulkomaalaisia vieressä. Onko niillä oikeasti kulmikas, no se.
Mikähän luonnon oikku sekin on, että se on sellainen muotoon kasvanut. Varmasti samasta syystä kuin niillä Mikä-mikä-heimon miehillä.. Niillähän on niin pitkä varsi, että ne joutuu pyöräyttämään jortikan puolesta välistä solmuun. Muutenhan se jäisi jalan alle, ja voisi aiheuttaa turhia kaatumisia. Ja tuleehan siihen tarpeettomia mustelmia, kun jatkuvasti astuu päälle. En tosin tiedä näkyykö niillä mustelmat. Siellä naiset sanoo varmasti, että nyt rupeaa riittämään, heh.
Että tälläisiä asioita haluaisin sun mulle selvittävän. Sitten voisit näyttää mulle viikonloppuna, sen miten nainen tempasee ureat pystykyykystä. Odotan mielenkiinnolla.
Kaikkea kivaa sulle Elmani
Terv Einari, 23v eläkeläinen Metsäperältä
Totuus "JORMASTA"
46
1737
Vastaukset
- Suleiman
Ja mä luulin , että yhdestä julkkis-Jormasta puhutaan
- Suleiman
Eilisestä iltasanomasta
- öllölä
Niitä naisia on pilvin pimein miesten vessan edessä jonoksi asti tapahtumissa. ja miehet joutuu rakkonsa kanssa kärvistelemään
- KissalanP
Onhan niitä nähty ja kärsittykin, mutta auta armias kun uros menee naisten puolelle, linnareissu
- kuusikulmainen
Jyväskylässä WC:ssä sakemanni mies vieressäni, sillä oli sellainen. Kuivasi putken kiertämällä
22 mm:n lenkkiavaimella neljä kierrosta. Ei tule tippuja housuihin, jes - HiiwiöN
Yleensä nää "einari-jutut" on päivän piristys, mut liekö sama kirjoittaja täl kertaa..
Jotenki ei naurattanu kipeesti kuten yleensä. :)
Uusia odottelen..!! Kiitos.- E:n isä
Sittenhän tämä meni paremmmin kuin hyvin, meinaan jos ei tämä juttu tehnyt niin kipeää. Enhän mä toki ketään satuttaa halua. Kyllä näitä kirjoittaa vain yksi ja ainoa henkilö. Aina ei vaan ole samantasoista kertomusta, sorry.
Saat tiistaina seuraavan osan Dokumenttisarjasta Metsäperän aikamiespojat.
Heippa sulle
Einarin "isä"
- nuppusi
Nyt Einari oot erehtynyt kuvasta. Ei mulla pulisonkeja ole eikä ole ennen tultu huomauttamaan miehekkäistä raameista. Se on se sun näkö nyt heikentynyt. Jos se kulmikkuus ahdistaa sua, sun pitää kai tutkia asia tieteellisin menetelmin. Senhän sä osaat. Ja naisten pissaamisessa ei ole muita ongelmia kuin se, että pitää aina löytää puska sen toteutukseen. Aattele nyt itte.
Einari, älä valaistu turhan usein. Sun käy vielä huonosti ja missäs me sitten ollaan!- Einari ite
Heh, mä en ymmärrä. Siis ootsä Elma vai Nuppu. Ja kun sanoit valaistuksesta, niin olit oikeassa. Ulkovalo oli jäänyt päälle, sammutin sen.
Eikä mua ulkolaisten kulmikkus isommin ahdista, ajattelin vaan. Pitäkööt herkkumutterinsa, siitä kai se nimikin tulee. Nyt mä paan aivot asentoon off vähäksi aikaa.
Heippa
E - Kataiska
Nyt taisit mennä yllyttämään vika ukkoa, kohta tapahtuu taas kamalia
- Elmasi
Einari ite kirjoitti:
Heh, mä en ymmärrä. Siis ootsä Elma vai Nuppu. Ja kun sanoit valaistuksesta, niin olit oikeassa. Ulkovalo oli jäänyt päälle, sammutin sen.
Eikä mua ulkolaisten kulmikkus isommin ahdista, ajattelin vaan. Pitäkööt herkkumutterinsa, siitä kai se nimikin tulee. Nyt mä paan aivot asentoon off vähäksi aikaa.
Heippa
EEinari Kustaa,
onko joku Nuppu lävistänyt sun sydämen kieroilla juonillaan? Kauhiaa. - Einari ite
Elmasi kirjoitti:
Einari Kustaa,
onko joku Nuppu lävistänyt sun sydämen kieroilla juonillaan? Kauhiaa.Niin puhkottiin sydän joltakin, kuoliko se. Voih tätä maailmaa.
- kuin silloin ennen
No, kuka se on ja mitä tehnyt, ei selvinnyt jutusta????????
- Elmasi*
Niin Einarini, tuo tähtönen tuossa on suukko
Mutta pulisongeista, eihän mulla sellaisia kasva se on kai jokin varjostuma kuvassa. Kai mun olemuksein on miehekäs ku faijan pilkkihaalareissa oon, mut ku kaikki sano et täytyy ekaks laittaa sellane, rempsee kuva ett Einari tietää millane naine ois tuloss. En oo katti mikkään ruusu enkä kielokkaan, vaan Nainen, isolla N:llä.
Tottahan mä nyt seisallaan pisiin ja kaari on varmalla komeempi kui sun, mutt sen sä näät ku tavataan.
Elmasi *- Einari ite
Voi Fernanto noita sun juttujasi, et sä mua hämää. Mistä voit olla varma kaaren pituudesta. Oletko kilpaillut asian tiimoilta, ja jonkun pöihittänytkin. Tuossakin lajissa varmasti MM- kisatkin järjestetään. Mä voisin alkaa sun personal traineriksi, heh.
Heippa sulle baby
Einari, SUL:n hyväksymä lajivalmentaja - keppeli66
Einari ite kirjoitti:
Voi Fernanto noita sun juttujasi, et sä mua hämää. Mistä voit olla varma kaaren pituudesta. Oletko kilpaillut asian tiimoilta, ja jonkun pöihittänytkin. Tuossakin lajissa varmasti MM- kisatkin järjestetään. Mä voisin alkaa sun personal traineriksi, heh.
Heippa sulle baby
Einari, SUL:n hyväksymä lajivalmentajaVarohan Einari. kun luin tuon aiemman kirjeenvaihdon, niin minusta tuo haiskahtaa selvältä vieraan valtion salaliitolta. Naisia kaksin kappalein ja tarjoavat sulle lempeä. Agenttejahan ne ovat
- Einari ite
keppeli66 kirjoitti:
Varohan Einari. kun luin tuon aiemman kirjeenvaihdon, niin minusta tuo haiskahtaa selvältä vieraan valtion salaliitolta. Naisia kaksin kappalein ja tarjoavat sulle lempeä. Agenttejahan ne ovat
Nyt mua alkoi pelottaa. Tökkäävät vielä myrkkysateenvarjolla pakaroihin. Menen ehkä muutamaksi viikoksi kadoksiin. Kaivan Kärsäjärven rantaan montun, ja piilottelen siellä kunnes tilanne rauhoittuu.
Tv: Entinen Einari, pitää kutsua salaamissyistä toistaiseksi Perttuliksi - keppeli66
Einari ite kirjoitti:
Nyt mua alkoi pelottaa. Tökkäävät vielä myrkkysateenvarjolla pakaroihin. Menen ehkä muutamaksi viikoksi kadoksiin. Kaivan Kärsäjärven rantaan montun, ja piilottelen siellä kunnes tilanne rauhoittuu.
Tv: Entinen Einari, pitää kutsua salaamissyistä toistaiseksi PerttuliksiÄläs Einari sekoile. Ei kai ne sua eliminoida meinaa. Kai vaan lypsävät tietoja lemmen avulla.
Jatkaa entiseen malliin, mutta pysy kaukana hempukoista!!!!! - SYLVItar
Einari ite kirjoitti:
Heippa sulle baby
Einari, SUL:n hyväksymä lajivalmentajanyt tämä näyttää menevän james bond jaksoksi. kukas se bond tyttö on elma vai nuppu vai musta hevonen takavasemmalta
- älä oo sininilmäinen
Einari ite kirjoitti:
Heippa sulle baby
Einari, SUL:n hyväksymä lajivalmentajaKuule Einari, tuo Elmasi* en ole minä, vaan joku halpa kopio. Minä itte olen Elmasi. Näin on. Nyt mua ottaa aivoon ja mäkin häivyn pois pois. Paha on maailma.
- Einari ite
älä oo sininilmäinen kirjoitti:
Kuule Einari, tuo Elmasi* en ole minä, vaan joku halpa kopio. Minä itte olen Elmasi. Näin on. Nyt mua ottaa aivoon ja mäkin häivyn pois pois. Paha on maailma.
Nyt maailmani on niin sekasin näiden kaikkien juttujen kanssa, että taidan hakea terveyskeskuksesta jotakin mieltä rauhoittavaa ja selkeyttävää, tuttu lekuri antaa mulle kirkkauden tähän kaikkeen. Sitten mulla on taas kaikki langat käsissäni
Heippa
Einari epätodellinen - SYLVItar
Einari ite kirjoitti:
Nyt maailmani on niin sekasin näiden kaikkien juttujen kanssa, että taidan hakea terveyskeskuksesta jotakin mieltä rauhoittavaa ja selkeyttävää, tuttu lekuri antaa mulle kirkkauden tähän kaikkeen. Sitten mulla on taas kaikki langat käsissäni
Heippa
Einari epätodellinenÄlä hyvä mies lähde tuolle tielle. Joudutaan sua kohta kannustamaan jossakin laitoksessa
- -minäkin-
Einari ite kirjoitti:
Heippa
Einari epätodellinenKuulkaas naiset. Meitä taidetaan nyt huiputtaa täällä.
Nuppu on tarjoilemassa Einarille lempeä ja Elma on kuitenkin sen "vakinainen". Minut se Einari lupasi ottaa vaatemallistonsa ykkösmalliksi ja kyllä siellä jo limusiinikyytiä ja vihreää samettipöksyäkin vilauteltiin...mutta vaan noin niinkuin vertauskuvallisesti.
Ja Elmalta piti koko homma pitää salassa!
Lisäksi nyt kun kiinnijäämisen pelko on varsin konkreettinen, niin se menee piiloon ja vaihtaa nimensä!!! Selvä pelimies!
Toisaalta, nettideittailun saloihinhan Einari meitä alun perinkin opastaa, joten siinä mielessä ollaan oikealla polulla... ;) - Einari ite
-minäkin- kirjoitti:
Kuulkaas naiset. Meitä taidetaan nyt huiputtaa täällä.
Nuppu on tarjoilemassa Einarille lempeä ja Elma on kuitenkin sen "vakinainen". Minut se Einari lupasi ottaa vaatemallistonsa ykkösmalliksi ja kyllä siellä jo limusiinikyytiä ja vihreää samettipöksyäkin vilauteltiin...mutta vaan noin niinkuin vertauskuvallisesti.
Ja Elmalta piti koko homma pitää salassa!
Lisäksi nyt kun kiinnijäämisen pelko on varsin konkreettinen, niin se menee piiloon ja vaihtaa nimensä!!! Selvä pelimies!
Toisaalta, nettideittailun saloihinhan Einari meitä alun perinkin opastaa, joten siinä mielessä ollaan oikealla polulla... ;)Nythän sä paljastit koko jutun jujun. Mähän annan oikeasti käytännön vinkkejä treffipalstalla operoimiseksi, niin miehille kuin naisillekin, heh.
Noista kirjeistä löytyy kaikki mahdollinen tieto todellisen haaremin kasaamiseksi, ja paljon erityisneuvoja jälkien peittämiseksi ja harhauttamiseksi. Useat treffipalstan kovimmista konkareista on mun kirjekurssieni läpäisseitä. Opettajana olen tietenkin ylpeä kasvatistani.
E - SYLVItar
Einari ite kirjoitti:
Nythän sä paljastit koko jutun jujun. Mähän annan oikeasti käytännön vinkkejä treffipalstalla operoimiseksi, niin miehille kuin naisillekin, heh.
Noista kirjeistä löytyy kaikki mahdollinen tieto todellisen haaremin kasaamiseksi, ja paljon erityisneuvoja jälkien peittämiseksi ja harhauttamiseksi. Useat treffipalstan kovimmista konkareista on mun kirjekurssieni läpäisseitä. Opettajana olen tietenkin ylpeä kasvatistani.
ENäinkö tässä sitten kävi, suurta vedätystä kaikki tyynni. Hyi Einari
- -minäkin-
Einari ite kirjoitti:
Nythän sä paljastit koko jutun jujun. Mähän annan oikeasti käytännön vinkkejä treffipalstalla operoimiseksi, niin miehille kuin naisillekin, heh.
ESen lisäksi, että olen kaunis, olen tosi älykäs, kuten saatoit huomata...mua ei niin vaan juksata.
Harmi vaan, kun mä vietin koko viikonlopun ikkunan edessä ja odotin sitä sun limusiinia ja kerran jo luulinkin näkeväni vilauksen susta ja sun Hankkija-lippiksestä, mutta se olikin vaan naapurin avohoitopotilas, joka kärrättiin taas lähihoitojaksolle. Mukava mies.
Täytyy myöntää, että kyllä siinä sydämen lyöntitiheys silti kasvoi merkittävästi ja nyt on vähän pettynyt olo. Toisaalta olen kuitenkin aika voitokkaana täällä, että hoksasin tuon kuvion.
Ei sulla olis nimilistaa jaettavana niistä kirjekurssin läpäisseistä, saattais kiinnostaa aika monia muitakin naisia? Siinähän sinä Einari taas tunnettuna liikemiehenä pyöräyttäisit sievoiset voitot, jos myisit kopioita lipetistä kovaan hintaan?
Tosin tuo liiketoiminta saattais omata vaikutuksia sun seuraavan kurssin osanottajamääriin... Sanoisin, että tuotekehittelyn paikka. - Einari ite
-minäkin- kirjoitti:
Sen lisäksi, että olen kaunis, olen tosi älykäs, kuten saatoit huomata...mua ei niin vaan juksata.
Harmi vaan, kun mä vietin koko viikonlopun ikkunan edessä ja odotin sitä sun limusiinia ja kerran jo luulinkin näkeväni vilauksen susta ja sun Hankkija-lippiksestä, mutta se olikin vaan naapurin avohoitopotilas, joka kärrättiin taas lähihoitojaksolle. Mukava mies.
Täytyy myöntää, että kyllä siinä sydämen lyöntitiheys silti kasvoi merkittävästi ja nyt on vähän pettynyt olo. Toisaalta olen kuitenkin aika voitokkaana täällä, että hoksasin tuon kuvion.
Ei sulla olis nimilistaa jaettavana niistä kirjekurssin läpäisseistä, saattais kiinnostaa aika monia muitakin naisia? Siinähän sinä Einari taas tunnettuna liikemiehenä pyöräyttäisit sievoiset voitot, jos myisit kopioita lipetistä kovaan hintaan?
Tosin tuo liiketoiminta saattais omata vaikutuksia sun seuraavan kurssin osanottajamääriin... Sanoisin, että tuotekehittelyn paikka.Jep, tuossa ylhäällä on mun firmani nimi, voit lukaista sen tiedot Kauppalehdestä, 1,87 milliä liikevoitto 2008, heh.
Jep, multa saa nimiä 159 euroa kappale.
Annan nyt jo jotakin, esimakua
A-i
K-e
M-u
V-o
Tuossa muutama kovin pelaaja palstalla. Puuttuvat kirjaimet eri sopimuksella. Lähden nyt toimistolle laskemaan rahoja.
Heippa
Melkein Kroisos E - -minäkin-
Einari ite kirjoitti:
Jep, tuossa ylhäällä on mun firmani nimi, voit lukaista sen tiedot Kauppalehdestä, 1,87 milliä liikevoitto 2008, heh.
Jep, multa saa nimiä 159 euroa kappale.
Annan nyt jo jotakin, esimakua
A-i
K-e
M-u
V-o
Tuossa muutama kovin pelaaja palstalla. Puuttuvat kirjaimet eri sopimuksella. Lähden nyt toimistolle laskemaan rahoja.
Heippa
Melkein Kroisos EOtappa kuule pikaisesti yhteyttä sinne Kauppalehteen! Olivat katsos laittaneet selvästikin väärään paikkaan sinun puljun tiedot!
Yritin niitä sieltä lueskella parhaiten menestyneiden joukosta, mutta löytyikin protestilistalta...virhehän siinä tietysti on.
Provikat menestyneestä liiketoiminnasta aion sitten saada kahdestakin syystä. Ensinnäkin liikeideasta (voisit esimerkiksi palkata mut jonkinlaiseksi tuotekehittelypäälliköksi mallin hommien ohella) ja toiseksi pelastin sut melkoisilta vahingoilta, jos et oliskaan huomannut korjata tuota ilmiselvää virhettä yllä mainitussa lehtykäisessä.
Näin laskeskelen tulevia rahojani...
-minäkin-! - Einari ite
-minäkin- kirjoitti:
Otappa kuule pikaisesti yhteyttä sinne Kauppalehteen! Olivat katsos laittaneet selvästikin väärään paikkaan sinun puljun tiedot!
Yritin niitä sieltä lueskella parhaiten menestyneiden joukosta, mutta löytyikin protestilistalta...virhehän siinä tietysti on.
Provikat menestyneestä liiketoiminnasta aion sitten saada kahdestakin syystä. Ensinnäkin liikeideasta (voisit esimerkiksi palkata mut jonkinlaiseksi tuotekehittelypäälliköksi mallin hommien ohella) ja toiseksi pelastin sut melkoisilta vahingoilta, jos et oliskaan huomannut korjata tuota ilmiselvää virhettä yllä mainitussa lehtykäisessä.
Näin laskeskelen tulevia rahojani...
-minäkin-!Joo, tuu vaan suoraan pääjohtajaksi. Ja ostat ison selkärepun, että saat kaikki eurot vietyä aina päivän päätyttyä kotiin.
Mun pitää soittaa sinne lehteen ja vaadin vahingonkorvauksia, isoista summista puhe tietenkin.
Yhdistä sä se mallin ja johtajan homma siten, että olet vähissä vaatteissa ja hehkeänä siellä pääjohtajan huoneessa mun kaverinani, jes.
Heippa taas yhtiötoverini
E, pörssihai - Einari ite, oikea
Einari ite kirjoitti:
Joo, tuu vaan suoraan pääjohtajaksi. Ja ostat ison selkärepun, että saat kaikki eurot vietyä aina päivän päätyttyä kotiin.
Mun pitää soittaa sinne lehteen ja vaadin vahingonkorvauksia, isoista summista puhe tietenkin.
Yhdistä sä se mallin ja johtajan homma siten, että olet vähissä vaatteissa ja hehkeänä siellä pääjohtajan huoneessa mun kaverinani, jes.
E, pörssihaiTässä oikea Einari. Joku on napannut mun identiteetin ja esiintyy keskusteluissa minuna. Mähän olen kiltti, herkkä, tunteva, empatiaan kykenevä, ajatteleva ja paljon muita hyviä ominaisuuksia omaava nuori mies.
Tästä mun mummi varoitti, joudun vielä pulaan netissä, nyt tais käydä niin.
Jos joku osaa, niin pelasta mut, pliis.
Ja ne karvajalat joilla on kättäpitempää saatavilla, niin ilmoittautukaa mulle ensitilassa. Lähdetään miehissä selvittämään tämä väärinpeluu.
Enkelimäinen oikea Einari - Einari ite, oikea
Einari ite, oikea kirjoitti:
Tässä oikea Einari. Joku on napannut mun identiteetin ja esiintyy keskusteluissa minuna. Mähän olen kiltti, herkkä, tunteva, empatiaan kykenevä, ajatteleva ja paljon muita hyviä ominaisuuksia omaava nuori mies.
Ja ne karvajalat joilla on kättäpitempää saatavilla, niin ilmoittautukaa mulle ensitilassa. Lähdetään miehissä selvittämään tämä väärinpeluu.
Enkelimäinen oikea EinariUnehtui sanoa, että olen humaani, aikas komea, mulla on vihreitä arvoja, olen keskustelutaitoinen mutta osaan myös kuunnella. Noita tuollaisia ominaisuuksia olis vaikka kuinka paljon. Jatkan joskus listan loppuun paremmalla ajalla.
Terv; E i,o - SYLVItar
Unehtui sanoa, että olen humaani, aikas komea, mulla on vihreitä arvoja, olen keskustelutaitoinen mutta osaan myös kuunnella. Noita tuollaisia ominaisuuksia olis vaikka kuinka paljon. Jatkan joskus listan loppuun paremmalla ajalla.
Terv; E i,oNyt on olo aika sekava, ei tiedä mihin uskoisi. Toisaalta tuo Einarin roikale kirjoittaa niin ihanasti, että haluaisin uskoa sen olevan totta. Ja Eikan ajatusmaailmahan on omaa luokkaansa, suorastaan valloittava.
- Elmasi*
Einari ite kirjoitti:
Tv: Entinen Einari, pitää kutsua salaamissyistä toistaiseksi PerttuliksiSiulla sitä onkin pakaraa mihin pukata :) Mähän lennän viivana isin pilkkihaalareissa sua kahteleen, otan kmmeiman vieheen mukkaan ja houkuttelen siut essiin
- Einari ite, oikea
Elmasi* kirjoitti:
Siulla sitä onkin pakaraa mihin pukata :) Mähän lennän viivana isin pilkkihaalareissa sua kahteleen, otan kmmeiman vieheen mukkaan ja houkuttelen siut essiin
Oho, sähän olet myöhään, tai oikeastaan aikaisin liikkeellä. Kuules mimmi, mä en ole koskaan opetellut talvikalastusta. Ja siellä jäällä on niin pirun kylmääkin.
Heissulivei
Einarimissimo - -minäkin-
Einari ite kirjoitti:
Joo, tuu vaan suoraan pääjohtajaksi. Ja ostat ison selkärepun, että saat kaikki eurot vietyä aina päivän päätyttyä kotiin.
E, pörssihaiEi tässä nyt naisihminen tiedä mitä ajatella. On niin paljon ristiriitaista informaatiota ilmassa, että vaikka pääjohtajan ja mallin hommat kuulostaa kyllä tosi lupaavalle, niin ei tässä kyllä vielä uskalla nykyisestä työstä irtisanoutua.
Se rahareppuhan vois olla semmonen "mainoskikka", että siinä vois isolla lukea "Einari Innovaatiot" ja sitte siinä vois pohjassa olla pikkunen reikä, josta pienimmät kolikot tippuisi tielle. Kyllä siinä köyhät kattois, että meneepä noilla hyvin ja onpa ne rikkaita. Miltäs kuulostaa? Ei minun harteille turhaan yhtiökumppanin viittaa asetella!
Siis oonkohan mä tajunnu tuon mallin homman oikein? Kun eikös niiden työtä ole nimenomaan esitellä vaatteita eikä sitä mitä sieltä alta löytyy? Alastonmallit on tietojeni mukaan jokin toinen juttu, mutta en ole siitäkään ihan varma. Sinä varmasti olet siitäkin hommasta ajan tasalla. :) - Einari ite
-minäkin- kirjoitti:
Ei tässä nyt naisihminen tiedä mitä ajatella. On niin paljon ristiriitaista informaatiota ilmassa, että vaikka pääjohtajan ja mallin hommat kuulostaa kyllä tosi lupaavalle, niin ei tässä kyllä vielä uskalla nykyisestä työstä irtisanoutua.
Se rahareppuhan vois olla semmonen "mainoskikka", että siinä vois isolla lukea "Einari Innovaatiot" ja sitte siinä vois pohjassa olla pikkunen reikä, josta pienimmät kolikot tippuisi tielle. Kyllä siinä köyhät kattois, että meneepä noilla hyvin ja onpa ne rikkaita. Miltäs kuulostaa? Ei minun harteille turhaan yhtiökumppanin viittaa asetella!
Siis oonkohan mä tajunnu tuon mallin homman oikein? Kun eikös niiden työtä ole nimenomaan esitellä vaatteita eikä sitä mitä sieltä alta löytyy? Alastonmallit on tietojeni mukaan jokin toinen juttu, mutta en ole siitäkään ihan varma. Sinä varmasti olet siitäkin hommasta ajan tasalla. :)He, voi sua ressukkaa. Eihän nainen voi tietenkään käsitellä ja hallita nykyistä tiedon määrää. Eli älä tyttöressukka vaivaa pikku päätäsi kaikilla jonninjoutavilla asioilla, joudut vielä buranaa syömään.
Kyllä sä ymmärsit sen mallin homman ihan oikein. Vaatteiden määrä vaihtelee päivän mittaan.
Mukavaa päänsärytöntä päivää sinulle
Einari - Elmasi
Tässä oikea Einari. Joku on napannut mun identiteetin ja esiintyy keskusteluissa minuna. Mähän olen kiltti, herkkä, tunteva, empatiaan kykenevä, ajatteleva ja paljon muita hyviä ominaisuuksia omaava nuori mies.
Enkelimäinen oikea EinariEinari kulta,
heippa vaan täältä Oikeitten Ihmisten Maailmasta. Mä siirryinkin tänne, täällä on kivaa. Kukaan ei varastele mun mielipiteitä eikä identiteettiä niin kuin siellä Virtual Worldissa. Mä pistin muuten lähtiessäni poliisipojan asialle selvittämään mun identiteettivarkautta. Lupasi varjostaa epäiltyjä yöt päivät ja saikin siitä hyvästä muhkeat ennakkomaksut. Nyt olen köyhähkö, mutta onnellinen. - Einari ite
Elmasi kirjoitti:
Einari kulta,
heippa vaan täältä Oikeitten Ihmisten Maailmasta. Mä siirryinkin tänne, täällä on kivaa. Kukaan ei varastele mun mielipiteitä eikä identiteettiä niin kuin siellä Virtual Worldissa. Mä pistin muuten lähtiessäni poliisipojan asialle selvittämään mun identiteettivarkautta. Lupasi varjostaa epäiltyjä yöt päivät ja saikin siitä hyvästä muhkeat ennakkomaksut. Nyt olen köyhähkö, mutta onnellinen.Hei taas SÄ
Onks toi Virtual World se Ranskassa oleva Disney Worldin kaksoisolento, huvipuisto. En vaan tajunnut mitä siitä sanoit. Ja sunko piti panna poliisit mun perääni, niinkö. Ei ne pääse rospuuton aikana tänne Metsäperälle, tiet paskana. Suksilla korkeintaan.
Mukavaa iltaa sulle E
Toinen E - Elmasi
Einari ite kirjoitti:
Hei taas SÄ
Onks toi Virtual World se Ranskassa oleva Disney Worldin kaksoisolento, huvipuisto. En vaan tajunnut mitä siitä sanoit. Ja sunko piti panna poliisit mun perääni, niinkö. Ei ne pääse rospuuton aikana tänne Metsäperälle, tiet paskana. Suksilla korkeintaan.
Mukavaa iltaa sulle E
Toinen EEinari pöhkö,
en käskenyt sua varjostamaan,vaan niitä,jotka käyttää mun Elma-nimeä katalalla epärehellisyydellä.Mitäs mä nyt sua varjostaisin - maailman kirkasotsaisinta suomalaismiekkosta. Enkä lähettänyt minnekään Ranskaan, vaan ihan tänne Finlandiaan.Ei ne tuu suksimaan Metsäperälle, ole huoleti.Oot sä Einari kiva pöhköläinen. - Einari ite
Elmasi kirjoitti:
Einari pöhkö,
en käskenyt sua varjostamaan,vaan niitä,jotka käyttää mun Elma-nimeä katalalla epärehellisyydellä.Mitäs mä nyt sua varjostaisin - maailman kirkasotsaisinta suomalaismiekkosta. Enkä lähettänyt minnekään Ranskaan, vaan ihan tänne Finlandiaan.Ei ne tuu suksimaan Metsäperälle, ole huoleti.Oot sä Einari kiva pöhköläinen.Oho, onko sunkin nimesi varastettu. Sekin pitäisi näköjään vakuuttaa, mikään ei ole enää pyhää.
On mulla tosiaankin ihan kirkas otsa, nuorempana oli pahasti otsa täysi finnejä. Mummi osti mulle clelasilia, sillä lähti mustapäät pois.
Jos ne ei tule suksilla, niin entäs lumikengillä tai moottorikelkalla.
Epätietoinen Einari - Oikea Elma
Einari ite kirjoitti:
Oho, onko sunkin nimesi varastettu. Sekin pitäisi näköjään vakuuttaa, mikään ei ole enää pyhää.
On mulla tosiaankin ihan kirkas otsa, nuorempana oli pahasti otsa täysi finnejä. Mummi osti mulle clelasilia, sillä lähti mustapäät pois.
Jos ne ei tule suksilla, niin entäs lumikengillä tai moottorikelkalla.
Epätietoinen EinariÄlä hätäile, jos niillä ei oo varaa edes suksiin, niin ei kelkkoihinkaan. Etkös sä Einari huomannu, että joku Elmasi* vokotteli sua tuolla ylempänä? Siinä se identiteettivarastelija kirjoitteli ihan kylmäverisenä - mutta aavistamatta kauheaa kohtaloaan Ihmisoikeustuomioistuimessa.
- Einari ite
Oikea Elma kirjoitti:
Älä hätäile, jos niillä ei oo varaa edes suksiin, niin ei kelkkoihinkaan. Etkös sä Einari huomannu, että joku Elmasi* vokotteli sua tuolla ylempänä? Siinä se identiteettivarastelija kirjoitteli ihan kylmäverisenä - mutta aavistamatta kauheaa kohtaloaan Ihmisoikeustuomioistuimessa.
Mitä!! onks teitä useampi Elma??
Miten mä kahdesta naisesta selviän yhtäaikaa, voih mua.
Vietkö tän asian Haagiin, älä sitten mua vaadi todistajaksi. Mä en pääse ulkomaille koska mä olen Interpolin haussa: Vein venäläisiä kaljatölkkejä palautusautomaattiin, ja kun sain niistä sitten rahaa, niin siitähän tuli valtioiden välinen konflikti. Vallesmanni sanoi panevansa musta tiedot eteenpäin .
Heippa sulle taas
Einari, kansainvälisessä haussa - SYLVItar
Einari ite kirjoitti:
He, voi sua ressukkaa. Eihän nainen voi tietenkään käsitellä ja hallita nykyistä tiedon määrää. Eli älä tyttöressukka vaivaa pikku päätäsi kaikilla jonninjoutavilla asioilla, joudut vielä buranaa syömään.
Kyllä sä ymmärsit sen mallin homman ihan oikein. Vaatteiden määrä vaihtelee päivän mittaan.
Mukavaa päänsärytöntä päivää sinulle
EinariKuinka sinä naisista kirjoitat, häpeä roikale!!!
- Einari ite
SYLVItar kirjoitti:
Kuinka sinä naisista kirjoitat, häpeä roikale!!!
Olen nyt ihmeissäni. Mikä mun ajatus maailmassani sinua häiritsee Sylvi hyvä?
E - Elmasi
Einari ite kirjoitti:
Mitä!! onks teitä useampi Elma??
Miten mä kahdesta naisesta selviän yhtäaikaa, voih mua.
Vietkö tän asian Haagiin, älä sitten mua vaadi todistajaksi. Mä en pääse ulkomaille koska mä olen Interpolin haussa: Vein venäläisiä kaljatölkkejä palautusautomaattiin, ja kun sain niistä sitten rahaa, niin siitähän tuli valtioiden välinen konflikti. Vallesmanni sanoi panevansa musta tiedot eteenpäin .
Heippa sulle taas
Einari, kansainvälisessä haussaSe on Peräkylän Ihmisoikeustuomioistuin. Tai ainakin ompeluseurassa me tämä juttu käsitellään. Eikä helppoa ole syyllisillä sielläkään. Tosta sun kaljatölkkiepisodista taas en osaa sanoa muuta kun et tuo rikollisuuden rajamailla pyörivä toiminta on sun kohtalos. Tasapainoiluahan se vaatii, ja läpi sormien katsovaa Vallesmannia. Terveisiä vaan hänelle.
- Einari ite
Tökkiikö ne siellä ompeluseuroissa parsinneuloilla, vai miten siellä totuuskomissiossa asioista varmuus saadaan.
Jep, en enää kaljatölkkien kanssa touhua. Nyt mulla on bisnekset muovisten limskapullojen kanssa. Alkuperämaan kai arvaat, heh.
E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4136029- 835371
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484394- 523951
- 553761
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1753459Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1103209Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky633207- 432279
- 492215