..profiilisi? Toivottavasti sulle ei jäänyt luulo ettet muka kelpaisi? Olis kiva ollut kuitenkin "jutella" ja jos olisin tiennyt että olet menossa olisin varmaan "avauksen" tehnytkin, sorry kun olen vähän hidas.
Poistit sitten..
11
2267
Vastaukset
- Kukkakupassa
Siellä on varmasti paljon profiili poistaneita. Anna nimimerkki niin tämä voi vaikka avautua
- klk9
ei sitä muuten voi tietää kenelle höpiset. Itse poistin itseni juuri..
- poistaja.....
käi eikä ihme tääl on paljon kierrättäjiä ja muuta pelimiestä..en kelvannut oikeesti kenellekkään..se on totuus.
- minäkin tiedän
Älä nyt helkkarissa noin joutavia puhu. Tietenkin kelpaat, niinkuin muutkin. Tuolla treffeillä pitää olla myöskin sitä tuuria, että siitä massasta sen oikean löytää. Varmasti on sullekin, älä heitä kirvestä kaivoon. Sun totuutesi on taatusti VÄÄRÄ!!
- en löytänyt sua enää
..kelvannut noin lähtökohtaisesti jos olisi juttu lähtenyt mukavasti käyntiin, lopullista totuuttahan ei voi tietää mutta jotain ainakin olisi voinut kehittyä, sun ois ittes pitänyt vaan olla aktiivisempi. Pieni "vihje" siitä kuka olit: kuvassa olit oikein suloinen tiedäthän kai sen, se mikä vähän häiritsi ja esti yhteydenoton oli jokin mitä siinä oli joskus ollut.
- poistanutkaan
en löytänyt sua enää kirjoitti:
..kelvannut noin lähtökohtaisesti jos olisi juttu lähtenyt mukavasti käyntiin, lopullista totuuttahan ei voi tietää mutta jotain ainakin olisi voinut kehittyä, sun ois ittes pitänyt vaan olla aktiivisempi. Pieni "vihje" siitä kuka olit: kuvassa olit oikein suloinen tiedäthän kai sen, se mikä vähän häiritsi ja esti yhteydenoton oli jokin mitä siinä oli joskus ollut.
Vaihdoin vaan nimimerkkiä.
- oiskohan kuitenkaan
en löytänyt sua enää kirjoitti:
Ookko en löytänyt sua enää nro 2, sama kun ketjun alottaja. Ite poistin kans proffiilin. Viesti yksi sopis muhun, tää toinen ei oikein. Kettu pojat, jos se eka olikin mulle. Jotain tunnistetta peliin, niin katottaan tulisko täst viä jottain.
- poistaja........ ..
oiskohan kuitenkaan kirjoitti:
Ookko en löytänyt sua enää nro 2, sama kun ketjun alottaja. Ite poistin kans proffiilin. Viesti yksi sopis muhun, tää toinen ei oikein. Kettu pojat, jos se eka olikin mulle. Jotain tunnistetta peliin, niin katottaan tulisko täst viä jottain.
tos välissä..Kiitos, kenties löytyy joskus joku.Deitit ei oo mua varten.Tahtoo löytää sen *ainoon*.Eli massaan hukkuu oikesti moni ihana ihminen
- Nimor
Laita profiiliisi "omat kommentit" -osion loppuun etunimeni ensimmäinen ja viimeinen kirjain, niin luon uuden profiilin. Tiedät, että olen aivan hullaantunut Sinuun, enkä hae täältä ketään muuta. Siksi aikainen poisto. AI
- arvoituksellista!
Just tuon takia minä ainakin häivyin treffipalstalta,kun ei ota kenestäkään miehestä mitään selvää, oiskohan se kiinnostunut vai eiköhän se ois, haluaisikohan se tavata vai eikö haluaisi..mikseiköhän se vastaa viesteihin... mitä jahkausta ja elämän tuhlausta! Ei jaksa vuositolkulla odotella ja olla jossain jonossa roikkumassa, jos se vaikka joskus olisikin kiinnostunut...
Kun menet baariin niin näet ainakin heti onko joku kiinnostunut vai ei, tai ainakin saman illan aikana, eikä tarvii päivästä toiseen odotella ja ihmetellä missä mennään...Jos olen kiinnostunut jostain miehestä, niin kerron sen myös hänelle.
Voi Elämän Kevät kun elämästä pitää tehdä niin vaikeaa! Koskaan ei tiedä mikä päivä makaat jo haudassa ja siinähän sitten kerrot tunteistasi kenellekään! - f1979
Osin poistin profiilin kun pelkäsin torjutuksi tulemista :( Kiitos jos olen mielestäsi suloinen, mutta se kuvasta poistettu osanen kuuluu elämääni tiiviisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799