AcryGel

kiinnostunut...

Heippa !

Huomasin tuossa uutta geeliä miettiessäni, että tällainen Akryylipuuterin ja geelin sekoitus on olemassa.
http://www.kynsitarvike.fi/tuotteet/acrygel/

Nyt kokeneemmat jotka ovat tätä käyttäneet, voisivat kertoa mitä mieltä ovat tuotteesta. Itselläni on ollu vain T3-Fibergeeliä ja en tiedä onko tämä nyt sitten se kestävin ym..

Miten tuota acrygeeliä sitten käytetään, ilm samalla tekniikalla kuin akryyli kynsiä tekiessä?
Laitetaanko monta ohuempaa kerrosta vai ? Jos kerroksia tehdään, kuuluuko väliin muotoilua jne....
Oletteko tehneet tipin päälle vai muotilla ?

Kiitoksia etukäteen vastanneille =)

12

2605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattais varmaan

      soittaa suoraan firmaan ja kysyä sieltä. He varmasti neuvovat sinua parhaiten.

      En usko, että täältä suomi24:n palstalta saat varmaa tietoa asiasta/asioista.

      Kannattaa soittaa suoraan tukkurille.

      • tässä hetken

        Tekeekö joku niistä tukkureista kynsiä? Mietin vaan kuin hyvin niillä tietoa osata vastata?


      • oandcoad
        tässä hetken kirjoitti:

        Tekeekö joku niistä tukkureista kynsiä? Mietin vaan kuin hyvin niillä tietoa osata vastata?

        Luulen, että tiedän, mistä tukusta on kysymys. Kyllä sieltä tietoa ja ammattitaitoa löytyy vastata kysymyksiisi. Aina olen saanut hyvää palvelua! Perheyritys, mukavia ihmisiä kaikki.


      • tässä hetken
        oandcoad kirjoitti:

        Luulen, että tiedän, mistä tukusta on kysymys. Kyllä sieltä tietoa ja ammattitaitoa löytyy vastata kysymyksiisi. Aina olen saanut hyvää palvelua! Perheyritys, mukavia ihmisiä kaikki.

        Kuka näistä perheenjäsenistä tekee/osaa tehdä kynsiä?


      • Asiakas.
        tässä hetken kirjoitti:

        Kuka näistä perheenjäsenistä tekee/osaa tehdä kynsiä?

        Anthony hoitaa kaikki rakennekynsiin liittyvää...


      • ei kukaan
        tässä hetken kirjoitti:

        Kuka näistä perheenjäsenistä tekee/osaa tehdä kynsiä?

        eikai tukkuliikkeen nyt pitäiskään tehdä sitä työtä mihin tuotteitaan myy. En mä ainakaan halua ostaa käyttämiäni tuotteitani toisesta kynsistudiosta.

        Muutenkin kivempi asioida liikkessä missä kuunnellaan ilman ennakkoluuloja heitä jotka duunia tuotteilla oikeesti tekee. Tuntuu että voin näin vaikuttaa myynnissä oleviin tuotteisiin sen sijaan että joku kaiken tietävä kynsiteknikko, joka oman toimintansa ohessa tuo tuotteita maahan ja myy muillekin, päättäis mitä tarvitaan ja mitä ei.

        oon jo pitkään ollut kyseisen firman asiakkaana ja huomannut että siellä todellakin tulee myyntiin tuotteita joita olen pyytänyt, en tiedä onko ne siellä hyllyllä vain minua varten, mutta tuntuu ainakin että siellä yritetään ja kuunnellaan, se riittää mulle. Jos ne perustais sinne kynsistudion niin tuskinpa olisin enää heidän asiakkaansa.


    • .........

      Eipä ole ikiniä ko. firma vastannut kysymyksiini joten pakko etsiä tieto muualta !

    • AcryGel Fani

      Hei

      Teen kynsiä pääsääntöisesti acrygel menetelmällä.
      Käyttö on helppoa...geeli ns. dipataan akryylijauheessa ja sitten levitetään kynnelle(levittyy erittäin helposti)
      Pitkille kynsille laitetaan 3 kerrosta ja lyhyemmille riittää 2.
      Kynnet muotoillaan lopuksi. Tällä menetelmällä viilausta erittäin vähän...oikeastaan huollossa vanhojen poistoa. Itse teen tipinpäälle mutta muotti käy yhtä hyvin.

      Olen niin rakastunut tähän menetelmään koska kynsistä tulee luonnollisen paksuiset ja todella kestävät.
      Geeli kynnet ovat mielestäni kamalat,koska useimmissa paikoissa tehdään niistä älyttömän paksut,jotta saataisiin sama kestävyys.

      Suosittelen kaikille lämpimästi =)

      • Kynsiartesaani

        Tosin olen ajatellut kokeilla vaihteeksi Starlite-geeliä, onkohan täällä kenelläkään kokemusta sen käyttämisestä?

        Paksumpaa starlite-geeliä takoitan, joten haluaisin tietää onko työstäminen helppoa ja miten pito ja kiiltävyys sitten? Tästä geelistä en googlettamalla löytänyt oikeastaan mitään keskustelua joten kaikki tieto olisi tervetullutta.


    • Jemmuinn

      Heippa!
      Itse teen tuolla agrylgel-sarjalla kynsiä, ja ihan loistavat ovat kestoltaan, itselläni kynnet ovat TODELLA kovassa kulutuksessa ja ne vaan kestää ja kestää... samoin asiakkailtani olen saanut todella paljon myönteistä palautetta kestävistä ja kauniista kynsistä.
      Tukussa osaavat neuvoa käytöstä jne...
      itse olen tehnyt niin muoteilla kuin tipin päällekkin, ja tulos on yhtä hyvä.
      suosittelen todella sarjaa :D

    • ??

      Osaatteko te acrygeliä käyttävät sanoa, että sopisiko tuote minun kynsilleni, joissa geeli ei kestä. Kynsiteknikkoni mukaan minulla on hieman liian "kosteat" kynnet, jolloin geeli (CND brisa) ilmaantuu helposti. Hän suositteli akryylikynsiä minulle. Pari ystävääni on käynyt samalla henkilöllä useamman vuoden ajan laitattamassa geelikynsiään, ja heidän kyntensä kestävät kauniina, joten ammattitaidottomuudesta tuskin on kyse.

    • jhgjf

      Starlite kuumenee todella paljon uunissa :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe