Ei lyhyitä hiuksia

naisille kiitos !

Olen pahoillani itseni ja joidenkin naisten puolesta, mutta lyhythiuksiset naiset eivät sytytä. Se ei ole tietoinen valinta, vaan niin olen huomannut käyvän.

Joskus tapaa mielenkiintoisen naisen, ulkonäkönsä puolesta suht ok, mutta niin rajatapaus, että lyhyet hiukset saattavat pilata mielenkiinnon.

Jotkut naiset näyttävät simpansseilta lyhyine hiuksineen ja isoine korvineen. Jotenkin vastemielinen sellainen sivuilta lyhyeksi leikattu, melkein sänkinen pää, eipä juuri mieli tee silitellä.

On tietysti jokaisen oma asia miltä hiukset näyttää, mutta ei ole mukava selitellä lyhythiuksisille naisille, ettei kiinnosta kun..... Ja nyt tarkoitan sinkkumarkkinoilla pyöriviä naisia.

131

14678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta..

      asiaa! En pystyisi itsekään panevan, saati suutelevan lyhyt hiuksista naista. En halua nimittäin edes vahingossa kuvitella koskeneeni mieheen, joten pitkä tukka oltava!

      • kylläkin

        naisista, ei miehistä. Pöljäkö olet? Ja sitä paitsi, ketä kiinnostaa pitkähiuksiset miehet. Ei ketään.


      • julia

        siis pitkät hiukset ni sit pussaat...jaaa, onhan niitä pitkä hiuksisia miehiä, joten ehkä hiusten pituus ei ratkaise oko mies vai nainen. mul oli ennen lyhyet hiukset, nyt oon niitä kasvatellut ja pitkiksi vois alkaa kohta sanoa, olkapäille, vähä ylikin ...tykkään, ja niin tykkää moni muukin, näytän nuoremmaltakin...ikää reilut 40v

        mut silti, joillekin naisille ne, lyhyet sopii eikä vie naisellisuutta


      • ymmärrätkö mitään
        kylläkin kirjoitti:

        naisista, ei miehistä. Pöljäkö olet? Ja sitä paitsi, ketä kiinnostaa pitkähiuksiset miehet. Ei ketään.

        juuri naisesta puhun enkä miehestä, dorka! Tai sitten vastasit väärään. Eli sun piti kirjoittaa tolle naiselle joka vastas mulle. Eli miten on?


      • rkjykryk
        julia kirjoitti:

        siis pitkät hiukset ni sit pussaat...jaaa, onhan niitä pitkä hiuksisia miehiä, joten ehkä hiusten pituus ei ratkaise oko mies vai nainen. mul oli ennen lyhyet hiukset, nyt oon niitä kasvatellut ja pitkiksi vois alkaa kohta sanoa, olkapäille, vähä ylikin ...tykkään, ja niin tykkää moni muukin, näytän nuoremmaltakin...ikää reilut 40v

        mut silti, joillekin naisille ne, lyhyet sopii eikä vie naisellisuutta

        Mulla on lyhyt poikatukka ja poikaystävälläni oikein pitkä ja kihara, paksu tukka. : D


      • Carablea
        kylläkin kirjoitti:

        naisista, ei miehistä. Pöljäkö olet? Ja sitä paitsi, ketä kiinnostaa pitkähiuksiset miehet. Ei ketään.

        Minua kiinnostaa pitkähiuksiset miehet.


      • 2+8

        Tää on aivan sama juttu kuin itse en voi kuvittelekaan koskevani mieheen, jonka hiukset yltävät ponnarille. Yäk. Ei pysty, ei pysty. Saati, jos hiukset olisivat oikeasti pitkät. Sitten mennään jo yrjänä-luokkaan.

        Jenkkisiilin tyyppinen pituus on mainio.


      • 2+8
        2+8 kirjoitti:

        Tää on aivan sama juttu kuin itse en voi kuvittelekaan koskevani mieheen, jonka hiukset yltävät ponnarille. Yäk. Ei pysty, ei pysty. Saati, jos hiukset olisivat oikeasti pitkät. Sitten mennään jo yrjänä-luokkaan.

        Jenkkisiilin tyyppinen pituus on mainio.

        Ai niin... kaljukaan ei käy - paitsi erityisissä poikkeustapauksissa.


      • Anonyymi
        kylläkin kirjoitti:

        naisista, ei miehistä. Pöljäkö olet? Ja sitä paitsi, ketä kiinnostaa pitkähiuksiset miehet. Ei ketään.

        Vanha ketju mutta vastaan silti. Pitkähiuksiset miehet ovat minun makuuni. Olen ihastunut erääseen jolla paksut pitkät mustat hiukset. Enkä varmasti ole ainoa makuni suhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanha ketju mutta vastaan silti. Pitkähiuksiset miehet ovat minun makuuni. Olen ihastunut erääseen jolla paksut pitkät mustat hiukset. Enkä varmasti ole ainoa makuni suhteen.

        Komppaan. Esim. kun katsoo joidenkin vanhojen rockstarojen kuvia, niin monet näyttivät tosi hyviltä pitkällä tukalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanha ketju mutta vastaan silti. Pitkähiuksiset miehet ovat minun makuuni. Olen ihastunut erääseen jolla paksut pitkät mustat hiukset. Enkä varmasti ole ainoa makuni suhteen.

        Mutta lyhyelläkin tukalla mies voi näyttää hyvältä. Ei ehkä niinkään se pelkkä tukka, vaan miten sen kantaa. Ja toki myös miten sitä hoitaa. Jos pitkä tukka roikkuu ihan rasvaisena päätä myöten ja on lisäksi ihan ohut luiru, niin ei hyvä. Mutta jos on melko tuuhea ja vaikka joku leikkaus tukassa, vaikka kerrostuksia ja hyvin hoidettu muutenkin, niin pitkähän on tosi hyvä.


    • skini- aikaan

      Verrattuna. Kun se silloin 90- luvun alun eli siihe mennessä pahimpien lamavuosien jälkeen oli pahimmillaan niin tämä oli 1 Suomen rasistisimmista kaupungeista, ellei peräti se rasistisin.

    • .........

      Vähän sama juttu, mä en nimittäin voi sietää kaljuja miehiä. Lyhyt tukkakin on vähän niin ja näin... mieluiten pitkä tukka on oltava!

      • palstalla

        mene ihannemies osastolle.

        Hämmästyttävää miten heikko itsetunto on naisilla, jos jonkin mielipiteen kertoo, ollaan heti herneet nenässä.


      • ei oo totta
        palstalla kirjoitti:

        mene ihannemies osastolle.

        Hämmästyttävää miten heikko itsetunto on naisilla, jos jonkin mielipiteen kertoo, ollaan heti herneet nenässä.

        Ei ku älyttömämmäksi käy keskustelu.. mistä näitä oikein tulee..?


    • lyhyistä hiuksista

      Naisella lyhyet hiukset jos hyvinleikattu niin todella mallikkaat.

      En taas ymmärrä sitä että miksi väkisin pitää olla pitkät hiukset varsinkin jos malli ei sovi naiselle yhtään.

      • aeöfn

        Olen esimerkki siitä kuinka pitkät hiukset eivät sovi.

        Aina olen kehuja saanut lyhyestä tukastani ja sitä on helppo myös muunnella, olen kaiken lisäksi nopeasti kyllästyvää sorttia :D

        Isäni ja veljeni jaksoivat alkuunsa valittaa että pitäisi kasvattaa pitkä tukka, mutta ovat jo myöntyneet ja myöntäneet että tämä lyhyt sopii kyllä :)

        Paljon on myös kehuttu kaunista kaulaani, joka lyhyiden hiusten ansiosta on hyvin esillä. Mieheni rakastaa pitkää ja siroa kaulaani ;)


    • kääntää

      mun pään. enkä nyt tarkoita sitä keski-ikäisten permistä. :) vaan tyylikkäästi leikatut ja hyväkuntoiset. harvalla pitkähiuksisella naisella on hyvännäköiset hiukset, vaan sivuilla liehuvat hamput.
      omalla tyttöystävällä on lyhyet hiukset, joista tosin saa pikkuriikkisen ponnarin. mutta esim. viihteelle lähdettäessä hän laittaa itsensä sellaiseksi seksikkääksi pörröpääksi. :)

      • Samaa mieltä

        Tänään taas olin eräässä seminaarissa, jossa oli monta kaunista ja tyylikästä naista, kaikille yhteistä lyhyet hiukset.


      • lyhythiuksisuuskaan

        hyväkuntoisista hiuksista mitään..


      • hiusmuotoilija...

        asiaa!Mikään ei ole kamalampaa kuin pitkät hiukset mitkä ovat yli vaalennetut ,lähiöraidat ja sittaripermis.....80-luku meni jo...


    • Mies-

      Periaatteessa olen samaa mieltä, ainakin siihen pisteeseen saakka, että pitkät hiukset ovat yleensä nätimmät. Eivät ne lyhyetkään hiukset kuitenkaan erityisemmin haittaa minua, joillekkin suorastaan sopii.

    • Michiko_

      Olen ulkonäöltäni goottityylinen ja aina ollut pitkät hiukset. Mieheni kuuluu siihen vähemmistöön, jonka mielestä naisella lyhyet hiukset ovat paremat kuin pitkät. Toki hän myöntää, että minulle lyhyet hiukset eivät sopisi. Mielestäni lyhyet hiukset vaativat siroja kasvonpiirteitä ja/tai pitkää kaulaa näyttääkseen hyvältä. Itse myös naiskauneutta arvostavana pidän eniten pitkistä hiuksista.

      • miax

        luokitella noin tiukasti. Minä ku olen nähnyt sekä todella tyylittömiä ja suorastaan rumia hiuksia että upeita kantajaansa hyvin pukevia hiuksia, eikä sillä ole ollut mitään tekemistä pituuden kanssa. Esim. Halle Berry, Rihanna Victoria Beckham, Judi Dench, Drew Barrymore ja Keira Knightley ovat miljoona kertaa paremman näköisiä lyhyessä tukassa. Ja toisaalta, Riitta Väisäsellä, Mervi Tapolalla, Johanna Tukiaisella ja vaikka jollain Katy Perryllä, Lily Allenilla ja Amy Winehousella on pitkät hiukset enkä silti osaa pitää ketään näistä erityisen seksikkäänä tai kauniina.


    • mä päätän sen itse, et sinä

      tossa kun katselee nuo vaikka kymmenen viimeisintä aloitusta ja katselee mistä miehet tykkää, niin siihen en yltäisi koskaan, joten pidän mielihyvin hiuksia lyhyinä. Siinä ei tukalla paljon pelata, jos ei muutenkaan flaksi käy.

      Joten kerran mä en miehiä itselläni iske, mä en suostu siihen, että kärsisin vielä siitäkin, etten vois pitää sellasta tukkaa kuin kiinnostaa.

    • Liitsi

      Se on juuri näin.Nainen on naisellinen kun on pitkät hiukset.Itse kun haen seuraa niin kiinnitän ensimmäiseksi huomioni hiusten pituuteen ja väriin.Monivärisyys vain pilaa olkoon pitkät tai lyhkäset.

      • srhtgdshdai

        Pitkät hiukset on kaikista parhaimmat. Ainoa joka mielesäni ei sovi oikein kellekkään naiselle, on todella lyhyt tukka, enkä olekaan koskaan edes seurustellut oikein lyhythiuksisen kanssa. Eivät kai ole sytyttäneet, kun en ole koskaan sellaisen seuraan ajautunut.

        Hassua tosiaan huomata että täällä ovat monet naiset heti puolustuskannalla.. palstan nimi on "Ihannenainen", joten kai täällä saa naismieltymyksistään kertoa?

        Jotkut tulevat heittelemään muka-tärkeitä vastakommentteja: "No en mäkää kaljuu miestä ottais, enkä lyhythiuskista, enkä.. enkä..", miksi siitä täällä kertomaan, niillekin ajatuksille on oma palstansa tuolla "Ihannemies"-osiossa.


      • perttukin osaa

        Ja hiusten lisäksi jos vielä saisi hänet olemaan kotirouvana ja lasten kanssa kotona silloin kun kanssa sisaret hankkivat elantonsa itse, ei kaikille sovi pitkät hiukset ollenkaan ja kauhistus on jakaus keskellä päätä ja sitten haivenet sivuilla.
        Pienet tytöt kyllä ovat suloisia pitkine ponihäntineen ja letteineen mutta aikuinen ihminen, harvalle sekään sopii.Hiuksista viis kunhan rakkaus kukoistaa, ja se joka takertuu hiuksiin ei osaa rakastaa muutakuin mielikuvaa pitkistä hiuksista. ja sellaisella miehellä ei kukaantee mitään.


    • arska

      Pidän lyhyistä hiuksista naisilla. Korvat saa mielellään näkyä ja niskahiukset hyvin lyhyiksi leikattu, poikatukka siis.

    • hiukna

      hei kuule äl älä ny kuul ruppee hei hiukna rakauta mailmale kaiki tavritsee hiukna rakauta!!!!!

    • -toinenkin puoli-

      Hmmmmmmmmmmmm, pitäiskö jonkun nyt kasvattaa pidemmät hiukset...........?

      Kirjoittelin tuollaisia viestejä yläasteella kun yks poika piti aina likaisia farkkuja ja sillä oli likaiset hiukset ja minä onneton olin siihen niiiiiiiin ihastunut..............

    • Suvereeni

      Minunkaan mielestä lyhyet hiukset eivät ole kovin kivat naisella. Toisaalta se korostaa naisen siroja piirteitä joka on sinäänsä plussaa, mutta joudun kuitenkin aina loppujen lopuksi kääntymään negatiiviselle puolelle, vaikka ilmestys sinäänsä kaunis olisikin. En oikeastaan tiedä syytä tähän. Ehkä sillä on yksinkertaisesti sen mainitsemasi hiusten koskettelun kanssa tekemistä. Ja sekottaahan tuollaisen naisen herkemmin mieheen kaukaa katsoessa.

    • ....................

      Mä oon lyhythiuksinen, lävisdtetty nainen, joka juo kaljaa ja harrastaa eräretkeilyä. En ole vissiin miesten mieleen, no ei voi minkään : /

      • hra 76

        Voisin n...a kanssasi. Milloin tavataan??


      • Miesmiemies

        Usein lesboja nämä poikanaiset YÖÖÖÖÖÖÖööÖÖÖÖK!


      • ..........
        Miesmiemies kirjoitti:

        Usein lesboja nämä poikanaiset YÖÖÖÖÖÖÖööÖÖÖÖK!

        No sinä ainakin olet lapsellinen.


      • () () () :)
        hra 76 kirjoitti:

        Voisin n...a kanssasi. Milloin tavataan??

        hra 76
        Luulen että et kykene siihen hommaan, jos kykenisit niin et olisi täällä kerta kerran jälkeen toitottamassa samaa asiaa


    • FrozenCorpse

      Tosi harvalle naiselle oikeasti sopii lyhyet tai lyhyehköt hiukset.

      • tarkentelija

        Ne harvat joille lyhyet sopii, näyttäisivät kuitenkin vieläkin paremmilta pidemmissä hiuksissa, se on totuus.


      • No ei noin
        tarkentelija kirjoitti:

        Ne harvat joille lyhyet sopii, näyttäisivät kuitenkin vieläkin paremmilta pidemmissä hiuksissa, se on totuus.

        No eivätkä näyttäisi.

        Pidän lyhythiuksisista ja eräs nainen jota aion pyytää treffeille on nimenomaan lyhyt hiuksinen. En voisi nähdä mitenkään häntä pitkähiuksisena.

        Makuja tässä lyhyt- ja pitkähiuksisuus asiassa on monia. Yleensä pitkähiuksisuus on se odotusarvo mutta monelle naiselle ne lyhyet sopivat paremmin.

        Miten lyhyet on sitten toinen juttu...


      • ihme ja kumma
        No ei noin kirjoitti:

        No eivätkä näyttäisi.

        Pidän lyhythiuksisista ja eräs nainen jota aion pyytää treffeille on nimenomaan lyhyt hiuksinen. En voisi nähdä mitenkään häntä pitkähiuksisena.

        Makuja tässä lyhyt- ja pitkähiuksisuus asiassa on monia. Yleensä pitkähiuksisuus on se odotusarvo mutta monelle naiselle ne lyhyet sopivat paremmin.

        Miten lyhyet on sitten toinen juttu...

        Olet tietysti lesbomimmi, toki sinullakin on oikeus mielipiteisiin, mutta en tiedä yhtään miestä joka olisi lyhyiden hiusten kannalla.

        Tämä on ihannenainen palsta, silti tuntuu joissakin naisissa herättävän raivoa jos jotkut miehet kertovat pitävänsä pitkistä hiuksista.


      • Edellinen postaaja
        ihme ja kumma kirjoitti:

        Olet tietysti lesbomimmi, toki sinullakin on oikeus mielipiteisiin, mutta en tiedä yhtään miestä joka olisi lyhyiden hiusten kannalla.

        Tämä on ihannenainen palsta, silti tuntuu joissakin naisissa herättävän raivoa jos jotkut miehet kertovat pitävänsä pitkistä hiuksista.

        Olen kyllä ihan aikuinen mies.

        Tiedänpä ainakin minä joka pitää lyhyistä hiuksista TIETYILLÄ NAISILLA.

        Ymmärrän että tämä tuottaa vaikeuksia pähkinän kokoisille aivoillesi jotka sijaitsevat haaroissasi.


      • Hiushalkoja
        No ei noin kirjoitti:

        No eivätkä näyttäisi.

        Pidän lyhythiuksisista ja eräs nainen jota aion pyytää treffeille on nimenomaan lyhyt hiuksinen. En voisi nähdä mitenkään häntä pitkähiuksisena.

        Makuja tässä lyhyt- ja pitkähiuksisuus asiassa on monia. Yleensä pitkähiuksisuus on se odotusarvo mutta monelle naiselle ne lyhyet sopivat paremmin.

        Miten lyhyet on sitten toinen juttu...

        Vanhemmiten iho veltostuu,niin miehillä kuin naisillakin ja maan vetovoima alkaa näkyä : ))
        Kamalampaa en tiedä ,kuin pitkät veltot roikkuvat hiukset ja naamakin roikkuu.
        Ryhtiä saa vain pitämällä tarpeeksi lyhyet hiukset ,ne on kauniit ,kun ne on ammattilainen leikannut.

        Tämä koskee niin miehiä ,kuin naisiakin.
        Pääasia kumminkin olisi ,että oli hiuspituus mikä hyvänsä ,niin tekee jo ulkonäköön paljon jos ne on puhtaat.
        Valitettavasti monella näkee nykyisin likaiset ,rasvaiset hiukset,eikä ne ole kauniit ,oli pituus mikä tahansa.
        Suomalaisilla on muutenkin ohut hiuslaatu,kyllä kauniisti leikattu lyhyt on parempi ,kuin rasvainen ohut pitkä hius.


    • ..................

      Minulla on joskus ollut pitkät hiukset ja voin sanoa etten enää IKINÄ kasvata pitkiä hiuksia! Näytin ihan kauhealta, koska mulla on niin hoikka varsi ja paksu tukka.. Näytin siis lattiamopilta... Nämä lyhyet hiukset sopivat mulle 110% enemmän kuin pitkät, ja olenkin saanut paljon enemmän kehuja koska se korostaa mun siroja kasvoja sekä hoikkaa kaulaa.. Ja on todella ihanaa halata miestä / tanssia hitaita kun miehen hengitys tuntuu niin selvältä niskassa.. Se todellakin kihottaa.. Kumpaakin ;) Miehet tykkäävätkin aina leikitellä niskallani kun tanssitaan.. Ja olen huomannut miten hulluksi miehet tulevat kun flirttailen heille koskettamalla hitaasti paljasta kaulaani...

    • -n

      Olen kyllä itsekin aikalailla samaa mieltä, vaikka olenkin nainen. Itselläni on pitkät hiukset ja en voisi kuvitella itselleni lyhyitä hiuksia, sillä pitkät hiukset tekevät oloni tuntumaan naiselliseksi ja seksikkääksi. Lyhyet hiukset kuuluvat miehille ja pitkät naisille. Näin se kyllä omasta mielestäni menee.

      Minua ärsyttää mm. se, että kampaajalle mennessäni kampaajani haluaisi leikata hiuksistani lyhyet vaikka vain vaihtelun vuoksi. Äitini mielestä taas lyhyet hiukset kuuluvat asiaan, kun alkaa enemmän ikää tulla. Miksi ihmeessä pitäisi leikata lyhyet hiukset, kun alkaa teini-iän jälkeen tulla aikuiseksi? Miksi haluaisin leikata kauniit hiukseni pois?

      Onhan se nyt vähän pinnallista tosin sanoa, että vain pitkät hiukset naisella kelpaavat, mutta pitkät hiukset ovat seksikkäämmät kuin lyhyet hiukset naisella.

    • Nyt selvisi miksi olen niin vastenmielinen...hehhheee....onko joku oikeasti noin kapeakatseinen???

      • Rrauhh!

        Persoonallisen näköinen olet hiuksinesi ja seksikäskin.

        Kaukana vastenmielisestä. ;)


      • apuuva.

        Onko kaikki jotka ovat eri mieltä kanssasi, kapeakatseisia? Ihan näpsäkännäköinen nainen, mutta noi hiukset, kääk. Olet hyvä esimerkki miten hiustyyli voi turmella ulkonäön.


      • apuuva. kirjoitti:

        Onko kaikki jotka ovat eri mieltä kanssasi, kapeakatseisia? Ihan näpsäkännäköinen nainen, mutta noi hiukset, kääk. Olet hyvä esimerkki miten hiustyyli voi turmella ulkonäön.

        ...pointti oli siinä, että ei naista voi määritellä hiuksien tai muun ulkomuotoon liittyvän asian takia.
        Minulla on ollut pitkät hiukset, siili hiukset, olen ollut myös kalju.
        Jos ihmisyys ja naiseus on vain hiuksista kiinni, jokin asia on huonosti.
        Mitä sanoisit naiselle jolla on syöpä ja rankat hoidot vievät hiukset päästä....kerrotko hänelle, että hän ei enää ole nainen ja seksikäs?
        Mitä tulee ulkonäön turmelemiseen, minulle sillä ei ole mitään merkitystä. Minulle tärkeitä asioita ovat aivan muut asiat.


      • Rrauhh! kirjoitti:

        Persoonallisen näköinen olet hiuksinesi ja seksikäskin.

        Kaukana vastenmielisestä. ;)

        :-)


      • Mies ja 100% hetero
        Rrauhh! kirjoitti:

        Persoonallisen näköinen olet hiuksinesi ja seksikäskin.

        Kaukana vastenmielisestä. ;)

        Nainen kehuu toisen naisen hiuksia seksikkäiksi, onko kyseessä silloin aito lesbo? Joka tapausessa nainen näkee toisen naisen hiukset eri lailla kuin mies, naisen on pakko ainakin kehua lyhyitä hiuksia jos itselläkin on sellaiset. Sitä kutsutaan imarteluksi.

        Äärimmäisen harva mies luonnehtii naisen hiuksia seksikkäiksi, jollakin voi tietysti olla hiukset fetissi, mutta harvemmin, vaan miehen näkökulmasta pitkät hiukset luovat naiseen pehmeyttä, sulokkuutta, naisellista ulkonäköä ja ovat yksinkertaisesti kauniit. Tuo piirre "Tarkastaja.X" ulkonäöstä puuttuu, eli harva mies luonnehtii ulkonäköäsi viehättäväksi, tai söpöksi, paremminkin kolkko ja kylmä.

        Palstan otsikointi on: ihannenainen, joten ei kai tarvitse alkaa kehumaan kaikkia syöpäsairaita seksikkäiksi jos sitä eivät ole, eikä tarvitse ollakkaan, rehellisyys kunniaan.


      • Mies ja 100% hetero kirjoitti:

        Nainen kehuu toisen naisen hiuksia seksikkäiksi, onko kyseessä silloin aito lesbo? Joka tapausessa nainen näkee toisen naisen hiukset eri lailla kuin mies, naisen on pakko ainakin kehua lyhyitä hiuksia jos itselläkin on sellaiset. Sitä kutsutaan imarteluksi.

        Äärimmäisen harva mies luonnehtii naisen hiuksia seksikkäiksi, jollakin voi tietysti olla hiukset fetissi, mutta harvemmin, vaan miehen näkökulmasta pitkät hiukset luovat naiseen pehmeyttä, sulokkuutta, naisellista ulkonäköä ja ovat yksinkertaisesti kauniit. Tuo piirre "Tarkastaja.X" ulkonäöstä puuttuu, eli harva mies luonnehtii ulkonäköäsi viehättäväksi, tai söpöksi, paremminkin kolkko ja kylmä.

        Palstan otsikointi on: ihannenainen, joten ei kai tarvitse alkaa kehumaan kaikkia syöpäsairaita seksikkäiksi jos sitä eivät ole, eikä tarvitse ollakkaan, rehellisyys kunniaan.

        En ottanut kantaa siksi, että toivon jotain mielipidettä itsestäni. Sillä ei ole mitään merkitystä.
        Edelleen olen sitä mieltä, että naisessa on monia asioita, ulkonäkö, pituus yms. ei ole sama kun kokonaisuus.
        Jos valintaperuste naisessa on vain hiukset ja niiden pituus, heikoilla kantimilla ollaan. Luonne, elämän suhtautuminen ovat tärkeitä osia kokonaisuudesta.

        On hyvä, että meitä naisia on monen näköisiä ja kokoisia. Yksilöllisyys ja persoonallisuus kunniaan.
        Ihanne on aivan varmasti kaikilla erilainen.


    • suttuista

      Minä en voi sietää miehellä tatuointeja, lävistyksiä, koruja ja harakanpesäisiä suttuisia päitä joissa jopa hiuslisäkkeitä, pukinparroista ja viiksistä puhumattakaan. Tulee mieleen ihan keikarimainen narsistinen mies jolla ei korvienvälissä yhtään mitään. Ja miltä ne tatuoinnit näyttää vanhassa veltostuneessa ja ryppyisessä ihossa? Tukka kasvaa aina jos nainen välillä kokeilee lyhyttäkin mallia niin ettei sen lyhyen tukan tarvitse ikuinen olla. Ei sen takia kannata mielenkiintoaan menettää.

    • 1 + 10

      Olisipa kiva kuulla kommenttisi minun hiuksista. No kuvaillaan. Takaa pitkä, ulottuu takamuksen päälle. Edestä 1/ 3 leikattu sängäksi josta lähtee loivasti toiselle sivulle pitenemään. Eli sänkää joutuisit silittämään, joskin lopussa sotkeutuisit hiuksiin. Moni asia sanelee millainen hiustyyli kullakin on.... Hassua että se on niin karvoista kiinni. Minulla sanelee työ aika paljon.. kuitenkin siinä on myös sitä omaa luonnettani. Se on lyhyt kun katsot edestä, silloin letillä... huoleton. Sänkä pystoon ja vaikka se olisi sekaisin, kukaan ei pysty sanomaan että sinulla on jäänyt tukka kampaamatta kun säntäät kiireessä johonkin. kun taas aukaisen letin, on minulla pitkät hiukset... joku perhana on kyllä kokeillut, lähteekö se irti tai onko se minun oma... No nykyaikanahan voi hiuksiin laittaa pidennyksiä yms. Joten rakastu sinä vain lyhythiuksiseen.. rahalla siitä selviää.. kampaamo reissun jälkeen sinulla voi olla vieressä upea kultakutri.. ; )

    • nn20

      Tänään lähti iso osa hiusten pituudesta pois - toivottavasti tän keskustelun mielipiteet pitää paikkansa myös irl niin pääsen eroon raivostuttavista iskijöistä baarissa. ;D

      Ovatko kaikki pitkähiuksiset naiset kauniita? Eivät.
      Lihava nainen, possunaama ja pitkät hiukset vai hyväkroppainen nainen, sirot kasvot ja lyhyet hiukset?

      Loppujen lopuksi hiusten pituudella ei ole mitään merkitystä kauneuden kanssa, joillakin on sitä jotakin enemmän kuin toisilla. Vaikka nainen olenkin, voin sanoa nähneeni joitakin naisia, joiden kasvot näyttävät todella siroilta ja kauniilta lyhyiden hiusten kanssa. Ja sitten niitä, joiden olisi parempi piilottaa naamansa hiuspehkon alle tai jopa paperipussiin. In the end, kauneus tosiaan on katsojan silmässä. ;)

      • halleluja.

        Luultavasti pääset eroon ainakin tasokkaammista miehistä baarissa, vaikka tuskin ne on niitä raivostuttavimpia iskijöitä. Känniääliötä riittää, voisit tehostaa vaikutelmaa lihottamalla itsesi, kelpaisit enään jollekin somalille huivi päässä ja saisit olla rauhassa.


      • tasapaino11

        Entä, kun valintalista on tämä?
        1. Lihava nainen, possunaama ja lyhyet hiukset
        2. Hyväkroppainen nainen, sirot kasvot ja pitkät hiukset
        3. Lihava nainen, possunaama ja pitkät hiukset
        4. Hyväkroppainen nainen, sirot kasvot ja lyhyet hiukset

        Nyt valintalista on tasapainossa vaihtoehtojen suhteen. Siitä vain valitsemaan, mikä näistä neljästä vaihtoehdosta miellyttää eniten. :)


    • jm_

      Toki kauniilla naisella kuuluu olla kauniit, pitkät hiukset. Ainakin omalla ihannenaisellani on ehdottomasti pitkät hiukset.

    • Ihan sama

      Tämä on taas niitä ikuisuus asioita.
      Sinä kerroit mielipiteesi ja .
      Se ei kuitenkaan tarkoita että juuri sinun mielipiteesi olisi se kaiken kattava tässä asiassa.
      Makuasiahan tällaiset ulkonäköön liittyvät kriteerit ovat.
      Jos sinä sytyt tietynlaisista hiuksista niin sehän on vain sinun juttu.
      Itselläni vaikuttaa kokonaisuus kaikessa mutta myönnän että ulkonäkökriteereitä on jotka vaikuttavat siihen tulenko koskaan vaihtamaan sanaakaan sellaisen ihmisen kanssa.
      Mitä tulee hiuksiin niin se minkälainen on kokonaiskuvaan nähden on kaikkein ratkaisevin. Puhtaat, hyvin leikatut, sopusoinnussa kasvoihin ja vartaloon sekä vaatetustyyliin.

    • Siis häh?

      No voi hyvänen aika, mitä ongelmia kerrakseen. Eipä ole ihme, kun nykyään on niin paljon sinkkuja, joille ei kukaan kelpaa. Hiuksetko ne deittailusäännöt sanelevat? Voiko pinnallisemmaksi enää mennä?

    • terveethiukset

      ...lyhyet hiukset niille joille ne sopivat ja toisin päin. Ihmiset vain tyykäävät leikkauttaa hiuksensa lyhyiksi, vaikka varmaan suurimmalle osalle sopisi pitemmät. Siitä varmaan johtuu että pitkähiuksisia ihannoivia on ehkä enemmän. Saatan olla myös väärässä.

      • pitkätukka6

        Useimmat naiset näyttävät kauniimmilta pitkätukkaisina. Etenkin jos hiukset kammataan kasvojen eteen. :)


      • N26#2
        pitkätukka6 kirjoitti:

        Useimmat naiset näyttävät kauniimmilta pitkätukkaisina. Etenkin jos hiukset kammataan kasvojen eteen. :)

        Niin, naisena voin sanoa, että joillekin naisille vain sopii lyhyt muodikkaasti leikattu tukka paremmin kuin pitkä, mutta sellainen "poikatukka" ei kyllä ole naiselle kaunis.

        Itselleni sopii pitkä tukka, jo siitäkin syystä, että se on paksu ja hyväkuntoinenm oikein kiiltävä. Täällä joku nainen sanoi että hänelle ei sovi pitkä tukka koska hänen hiuksensa ovat paksut, mutta jos on paksu ja lyhyt tukka niin silloin se nimenomaan muistuttaa lattiamoppia. Jos taas on ohuet pitkät hiukset ei se kauniilta näytä kun tukka on kuin hiiren häntä, silloin se lyhyehkö olisi parempi.

        Eli, tahtoo sanoa, että riippuu hiusten kunnosta ja kasvojen mallista mikä kellekin käy, itse pidän pitkästä tukastani ja kannan sitä ylpeydellä, toimittakaa minut hoitoon jos sen "poika tukaksi" joskus kynin!


    • ei edes hymyile

      Voisiko nainen muttua enää yhtään vähemmän haluttavaksi, en osaa yhtään kuvitella. Sehän ei osaa edes hymyillä lehtikuvissa.

      • 13x11

        Minusta Henna Virkkunen on todella seksikäs.

        Ei ollenkaan sellainen "upea suomalainen nainen" joka huutaa ja räkii. On sanalla sanoen reipas.


      • 13x11
        13x11 kirjoitti:

        Minusta Henna Virkkunen on todella seksikäs.

        Ei ollenkaan sellainen "upea suomalainen nainen" joka huutaa ja räkii. On sanalla sanoen reipas.

        Tarkoitin siis että "upea suomalainen nainen" on reipas, rohkea ja räväkkä. Siis hevosen puolikas.


    • tyttö_87

      Lyhyet hiukset vaativat kantajaltaan enemmän kuin pitkät ja ne sopivatkin yleensä siroille, hyvät kasvonpiirteet omaaville naisille. Nämä ovat makuasioita, mutta itse tykkään siitä, kuinka lyhyt hiustyyli tekee klassisestakin kauneudesta särmikkäämpää ja vähän mielenkiintoisempaa.

      Tässä muutamia esimerkkejä, joille minun mielestäni lyhyet hiukset sopivat mainiosti:

      http://4.bp.blogspot.com/_ofPo1rNWk34/Sa7g47fobKI/AAAAAAAAD1o/SERqpOuxH14/s400/natalie_imbruglia_1.jpg

      http://www.celebrity-hair-styles-magazine.com/images/keira-knightley-short-hair-photos-11.jpg

      http://www.jewishjournal.com/images/thegodblog_images/Portman-738702.jpg

      http://www.giftsandfreeadvice.com/free_advice/wp-content/uploads/2009/03/as4444.jpg

      • hyi.

        Lyhyet sopii sikäli että kolme ensimmäistä näyttää murkkuikäiseltä pojalta, kuka sellaisesta lookista pitää.


      • tyttö_87
        hyi. kirjoitti:

        Lyhyet sopii sikäli että kolme ensimmäistä näyttää murkkuikäiseltä pojalta, kuka sellaisesta lookista pitää.

        Kyllä noille kaikille ihailijoita riittää.

        Omituista, että hoikkaa, pienirintaista vartalotyyppiä pitää aina verrata poikiin/lapsiin. Ihan luonnollinen vartalomallihan se on siinä missä lyhyt ja kurvikaskin. Lyhyelle ja kurvikkaalle vain harvemmin sopii lyhyt hiusmalli.


      • hyi.
        tyttö_87 kirjoitti:

        Kyllä noille kaikille ihailijoita riittää.

        Omituista, että hoikkaa, pienirintaista vartalotyyppiä pitää aina verrata poikiin/lapsiin. Ihan luonnollinen vartalomallihan se on siinä missä lyhyt ja kurvikaskin. Lyhyelle ja kurvikkaalle vain harvemmin sopii lyhyt hiusmalli.

        En kiinnittänyt mitään huomiota vartaloon, vaan kasvoihin ja miten hiukset sopivat siihen. Siis poikamaiset hiukset saavat pään näyttämään murkkupojalta. Ei kyllä itseä kiinnostaisi tuollaiset ilmestykset ollenkaan, tuntuisi homomaiselta kulkea sellaisen kanssa.


      • azzeli
        hyi. kirjoitti:

        En kiinnittänyt mitään huomiota vartaloon, vaan kasvoihin ja miten hiukset sopivat siihen. Siis poikamaiset hiukset saavat pään näyttämään murkkupojalta. Ei kyllä itseä kiinnostaisi tuollaiset ilmestykset ollenkaan, tuntuisi homomaiselta kulkea sellaisen kanssa.

        Minulla on lyhyet (ei kuitenkaan miesmäisesti leikatut) hiukset syystä että siro kaula, niska ja korvat korostuvat. Olen aika pienikokoinen ja siro muutenkin.
        Tykkään myös pääni muodosta, takaraivon ja niskan välistä kaarta ei tarvitse rakentaa tukkaa muotoilemalla. Litteä takaraivo on minusta ruma sekä miehellä että naisella. (Tyyliin sarjakuvahahmo B.Virtasen vaimo :)

        Tietysti kaiken perusta on hyvä ja onnellinen parisuhde, niin voi valita hiustyylinsäkin vapaasti :)


      • mimmu1989

        Ehkä vähän huonosti valitut esimerkit sikäli, että minustakin näyttivät vähän poikamaisilta noissa kuvissa. Keira tosin oli wau, upean seksikäs ja hot tuossa, mutta tämäkin on naisen mielipide. Ymmärrän jos kaikkia miehiä ei oikein viehätä.

        Mutta todellakin lyhyet hiukset sopii monille ja näyttää naiselliselta. Tässä yksi esimerkki: http://aviscogitations.files.wordpress.com/2009/11/rihanna.jpg
        Rihanna näytti lähinnä pyöreäkasvoiselta pikkutytöltä lyhyissä hiuksissa, mutta esim. tuossa kuvassa huomaa että hän on upeat kasvonpiirteet omaava NAINEN!

        Itsellänikin on suunnitelmissa mennä lähiaikoina leikkauttamaan lyhyehkö, naisellinen ja joku söpö hiusmalli. Pitää jo uskoa, että näitä hiuksia ei kannata yrittää kasvattaa pitkiksi. Näyttää ihan surkealta hiirenhännältä, vaikka pituutta on vasta olkapäille. Kivan, söpön ja pörröisen mallin leikkautan ja otan raitoja, olivat ihmiset mitä mieltä tahansa. :)


      • mimmu1989
        mimmu1989 kirjoitti:

        Ehkä vähän huonosti valitut esimerkit sikäli, että minustakin näyttivät vähän poikamaisilta noissa kuvissa. Keira tosin oli wau, upean seksikäs ja hot tuossa, mutta tämäkin on naisen mielipide. Ymmärrän jos kaikkia miehiä ei oikein viehätä.

        Mutta todellakin lyhyet hiukset sopii monille ja näyttää naiselliselta. Tässä yksi esimerkki: http://aviscogitations.files.wordpress.com/2009/11/rihanna.jpg
        Rihanna näytti lähinnä pyöreäkasvoiselta pikkutytöltä lyhyissä hiuksissa, mutta esim. tuossa kuvassa huomaa että hän on upeat kasvonpiirteet omaava NAINEN!

        Itsellänikin on suunnitelmissa mennä lähiaikoina leikkauttamaan lyhyehkö, naisellinen ja joku söpö hiusmalli. Pitää jo uskoa, että näitä hiuksia ei kannata yrittää kasvattaa pitkiksi. Näyttää ihan surkealta hiirenhännältä, vaikka pituutta on vasta olkapäille. Kivan, söpön ja pörröisen mallin leikkautan ja otan raitoja, olivat ihmiset mitä mieltä tahansa. :)

        "Rihanna näytti lähinnä pyöreäkasvoiselta pikkutytöltä lyhyissä hiuksissa, "
        Argh, siis tietenkin pitäisi lukea: "Rihanna näytti pyöreäkasvoiselta pikkutytöltä PITKISSÄ hiuksissa.


    • oikeastaan

      yks vitun hailee minkälainen tukka kelläkin on päässä jos muuten miellyttää. Itellä on aina ollut pitkä tukka, enkä varmaan osaisi olla ilman sitä, että ne roikkuu naaman edessä ja kiskon niitä edes takas. Joskus tekisi mieli leikata rohkeasti lyhyeksi... ainahan tukka takasin kasvaa. En silti ihan miehen tukkaa halua. Jotain pituutta täytyy olla, esim. Rihannan korviin asti leikattu on vielä naisellinen.

      http://cdn.kysdc.com/files//2009/07/rihanna-brick-wall.jpg

    • Mahoton tappaus

      Mikä vika lyhyissä hiuksissa jos ne vain naisille sopii?

    • desideranna

      ... en edes haluis tuntee aloittajaa, tyhmä ennakkoluuloinen juntti!
      Toiv et koviin moneen naiseen tutustukkaan.

    • 4real?

      xD "Joskus tapaa mielenkiintoisen naisen, ulkonäkönsä puolesta suht ok, mutta niin rajatapaus, että lyhyet hiukset saattavat pilata mielenkiinnon."

      "Mikä vika lyhyissä hiuksissa jos ne vain naisille sopii?" Aiva.

      Ei hitto mikä jätkä.. xD

    • meikäläisen masa

      Joo kyllä ne pitkät hiukset on se ykkönen naisilla, mutta kyllä joissain tapauksissa lyhyemmätkin(sellainen ranskalainen kampaus) saa ainakin mulla hormoonit hyrräämään. Eräs mun exä yllätti kerran vetäsemällä viikonlopuks ton fransmanni-tyylisen kun aiemmin tukka oli puoleen väliin selkää ja täytyy sanoa että mulla rupes hormoonit jyskyttää. Se seuraava viikonloppu(syötiinkin ehkä pari kertaa) vietettii kyllä vällyjen välissä:) ja muutenkin pidot parani joksikin aikaa. Se korosti mun mielestä niitä naisellisia muotoja ja olin aivan hulluna jonkin aikaa.

      No ei se ehkä kokoaikaisesti sopisi mutta aina silloin tällöin on aika yees.

    • mies30+

      Mun mielestä lyhyt tukka on monella naisella seksikäs, koska se korostaa/paljastaa niskaa, kaulaa, poskea ja korvaa. Auki oleva pitkä tukka saattaa peittää niin kuin säkki vartalon. Mutta pitkätkin hiukset voi nostaa ylös, ponnarille, nutturalle tms. Korvan yli mittainen tukka voi olla erittäin seksikäs, jos se on niskapuolelta lyhyemmäksi leikattu, siis pitenee eteenpäin; silloin se "tarjoaa" niskaa.

      • mies40+

        Pidän myös lyhyistä hiuksista naisella. Päältä hiukset voivat olla hieman pidemmätkin, mutta niskasta lyhyet ja korvat näkyvillä.


    • enkeksi...

      mun mielestä kauniskasvoisille naisille käy lyhyet hiukset! kasvonpiirteet pääsevät oikeuksiinsa. rumat yrittävät saada huomion toisaalle ! hiuksillaan !meneehän se vanha sananlaskukin: rumat vaatteilla koreilee.mutta jokatapauksessa jokainen päättää millaiset hiukset päässään kantaa eikä sitä päätöstä pitäis kenenkään tuomita.ajatteles jos mä naisena sinkkuna selittelisin pakkeja miehelle syyllä,että sori olet vastenmielinen,hiustesi vuoksi.itse leikkuutin hiukseni vuosi sitten ja olen paljon saanut palautetta miehiltä siitä,että kasvonpiirteeni korostuvat :)

    • mieskonen -80

      Jaa? Minusta esim. ex-poliiitikko ja nykyinen johtaja Suvi-Anne Siimes on lyhyine vaaleine hiuksineen seksikäs! Kroppa hänelläkin muodokas ja tukka tekee olemukseen sellaista himottavaa kovuutta ja sm-tunnelmaa.

      • särmää

        Aina olen tygännyt lyhyttukkaisista naisista. Kauniille kasvoille jää tilaa.


    • Hiusala

      Hiukset, jotka ovat kantajalleen sopivat, ovat aina hyvät. Ei ole väliä, onko lyhyet vai pitkät.

      • maijaliisa.

        vetäähän se mielen matalaksi, kun kesää kohti tässä koko ajan kuljetaan, mutta sää pysyy harmaana ja koleana. keltainen toukokuu, mikset sä jo tuu?


    • sdgsdggd45

      Lyhythiuksiset naiset = hyi vittu useimmissa tapauksissa.

    • Pikkuhiukse

      Juu,mulla on nyt lyhyet hiukset ja inhoon niitä! joten jos joku haluis kertoo jonkun siistin mallin ni kiitos otan vastaan :D

      • Lyhyet hiukset

        Harkitsin juuri hiusten kasvattamista, ihan vain vaihtelun vuoksi, mutta luettuani tämän ketjun olen päättänyt pysyä lyhyessä tukassa. :D


      • -----
        Lyhyet hiukset kirjoitti:

        Harkitsin juuri hiusten kasvattamista, ihan vain vaihtelun vuoksi, mutta luettuani tämän ketjun olen päättänyt pysyä lyhyessä tukassa. :D

        Siinäpä oikea asenne. :D
        Itse näin vanhan kuvan itsestäni, jossa minulla oli melkein rintoihin ulottuvat tummanruskeat, kiiltävät hiukset ja mieleni alkoi taas tehdä pitkiä hiuksia, mutta kasvatan hiukset ihan omasta tahdostani, en tämän ketjun vuoksi. Minähän voisin kyniä hiukseni vaikka aivan millin pituisiksi, jos itseäni sattuisi huvittamaan. Ei siihen mitkään Suomi24:n ketjut vaikuta, eikä kenenkään kohdalla pitäisikään. :D


    • mitä välii

      tällä hetkellä lyhyet hiukset ja aion pysyäkin lyhyt hiuksisena. Ei mulla flaksi käynyt silloinkaan kun oli pitkät ja kiharat hiukset. Joten on ihan sama onko mulla lyhyet hiukset tai vaikka kalju pää. Ei mua miehet noteeraa sen kummemmin. Rumalta näytän joka tapauksessa. Lyhyet hiukset ovat helppohoitoisemmat, ainakin mulle.

      • hhuuuddsa

        olla harvinaisen kaunis, jos haluu pitää lyhyttä tukkaa.
        Se tosiaan on järkyttävän vastenmielistä. Kait nyt vähän voi panostaa ulkonäköön. Onko aina kaiken pakko olla helppoa? jotain on vialla jos ei ees jaksa pestä pitkät hiukset!


      • -----------
        hhuuuddsa kirjoitti:

        olla harvinaisen kaunis, jos haluu pitää lyhyttä tukkaa.
        Se tosiaan on järkyttävän vastenmielistä. Kait nyt vähän voi panostaa ulkonäköön. Onko aina kaiken pakko olla helppoa? jotain on vialla jos ei ees jaksa pestä pitkät hiukset!

        Ootteko te ihan oikeasti sitä mieltä, että joku hento ohuena päätä pitkin valuva letti on kauniimpi kuin ryhdikkäämpi lyhyt kampaus? Kaikka naisia kun ei ole siunattu paksuilla ja ilmavilla hiuksilla, vaikka moni voisi sellaiset halutakin, koska ne näyttävät pitkinä armottoman seksikkäiltä. Onneksi myös lyhyet hiukset näyttävät seksikkäiltä, kunhan malli sopii kantajalleen, niin kenenkään ei tarvitse kärsiä hiirenhäntähiuksista.


      • omapa on tukkani
        hhuuuddsa kirjoitti:

        olla harvinaisen kaunis, jos haluu pitää lyhyttä tukkaa.
        Se tosiaan on järkyttävän vastenmielistä. Kait nyt vähän voi panostaa ulkonäköön. Onko aina kaiken pakko olla helppoa? jotain on vialla jos ei ees jaksa pestä pitkät hiukset!

        onnettomalla on sellanen hiuslaatu ettei se näytä kauniilta pitkänä. Kun oli pitkät hiukset, ne oli melkein aina ponnarilla kiinni. Sitten kun oma väri on maantien värinen, niin värjäämiset ja muut laittamiset kävi vähän kalliiksi. Eikä mun ulkonäkö parane oli lyhyet tai pitkät hiukset. Jokainen tehkööt tukalleen mitä haluavat. Onhan pitkätukkasia vaikka millä mitalla, ettei kenenkään tarvitse pakolla lyhythiuksista valita tai katsella.


      • Retkuilija
        hhuuuddsa kirjoitti:

        olla harvinaisen kaunis, jos haluu pitää lyhyttä tukkaa.
        Se tosiaan on järkyttävän vastenmielistä. Kait nyt vähän voi panostaa ulkonäköön. Onko aina kaiken pakko olla helppoa? jotain on vialla jos ei ees jaksa pestä pitkät hiukset!

        http://www.youtube.com/watch?v=WUdNhuEUjr0&feature=related

        Ei minusta lainkaan hullumpi. Pitkillä tai lyhyillä karhvoilla.


    • minä1984

      Ymmärtäisin asian naisena näin, että se nyt vaan on niin, että jostain syystä miehet yleensä tykkää enemmän pitkistä hiuksista naisella. Aivan kuten suurin osa naisista tykkää lyhythiuksisista miehistä. That´s how it goes. Tottakai lyhyet voi olla tyylikkäät ja tosi hyvän näköiset toisilla naisilla, mutta totuus on silti se, että pitkät hiukset sytyttää silti enemmän miesten mielenkiinnon. Epäilen myös, että miehet, jotka tykkää lyhyttukkaisesta naisesta, tekee niin jostain muusta syystä kuin pääasiassa hiusten tähden. Enkä nyt tarkoita että kukaan alkaisi seurustella johtuen jonkun pitkistä hiuksista, mut varmaan tajuatte pointin. Ja kyllä pitkät hiukset tuo naiselle ihan erilaisen tunteen naisellisuudesta (nykyään on mahdollista pitää niistä hyvää huolta, vaikka ei olisikaan syntynyt kultalusikka suussa) kuin lyhyet hiukset. Tämä on minun mielipiteeni. Ottakaa tai jättäkää :)

    • nappisilmäsi _

      Mielessä ei varmaan ole käynyt että joidenkin naisten on pakko pitää lyhyitä hiuksia - ihan siitä syystä että kasvaessaan ne menevät tosi huonoon kuntoon. Olen mielummin lyhythiuksinen kuin pitkähiuksinen jonka hiusten laatu ja - kunto on huono ja näyttää ihan siltä kun pitäisi lattiamoppia päänsä suojana. Maalaisjärkeäkin siis tässä tapauksessa saa käyttää. Lisäks mun mielestä kivasti leikattu lyhyt tukka on tosi seksikäs ja sopii monelle naiselle useesti paremmin kun ne tuhannella eri hiustenhoitoaineilla elossa pidettävät ohuet hiukset. Lyhyt malli on säväkämpi ja jos tosiaan maailma on mennyt siihen että kumppania valitaan hiusten perusteella, niin olen sit mielummin suosiolla ikisinkku, ei voi pinnallisemmaks enää nähtävästi mennä!! Ja jos yhtään porukka seuraa muotia, niin nykyään lyhyt hiusmalli on muotia ihan maailmanlaajuisesti. Mielummin lyhythiuksinen nainen kuin pulsulta näyttävä pitkätukkainen mies. Joskaan mä en voi sietää miehiä joilla on hiukset, mä tykkään vaan kaljuista.

    • mozarella

      Olen pistänyt merkille erään asian itsessäni. Minulla on ollut hiukset välillä pidempinä ja sitten leikkaan ne luhyeksi. Eräs asia kuitenkin on, minkä olen pannut merkille: Miehet katselee ja ovat kiinnostuneita enemmän, kun minulla on hiukset lyhyet. En tiedä mistä tämä johtunee. Ex aviomies sanoi kauan sitten, että leikkautit sitten seksitukan. Parturini sanoi, että minulle käy sekä pitkät että lyhyet ja ehdottikin aivan todella lyhyitä, mihin en uskaltanut suostua. Lyhyet ne on nytkin mutta ei ihan nysityt. En siis allekirjoita kaikkea mitä kuuluu mielipiteitä, koska käytäntö on näyttänyt aivan toista. Ehkä kasvojen muotokin sanelee, kenelle lyhyet passaa ja kenelle ei. Naisellisuus ja naisellinen ulkonäkö ei todella mene aina lyhyiden hiusten myötä.

    • Hmmm lisätään nyt kirjoitusten sarjaan vielä vähän.
      Tämä lyhyt tukka naisella. Tuota noin no kyl se minusta on ihan ok, mutta naisella on sitten paras olla asennetta ihan sen mukaan. Yleensä kyllä naisella on ruotoa paljon jos hän päättää leikata hiuksensa lyhyeksi. Naisista "pelottavin" on alle 160 senttinen lyhyttukkanen punapää; yks tuttu/kaveri on semmoin.

      Kissoilla on lyhyt karva ja jos naisella on lyhyet hiukset niin sit on paras löytyä ne kynnetkin. ;-D

      • 8dfus8sdfuj

        Kyllä naisella saa olla lyhyet hiukset. Tunnen itse yhden naisen, joka todella kaunis lyhyillä hiuksillaan. Kaikenlisäksi lyhyet hiukset ovat helpompi hoitaa kuin pitkät.


      • no justiinsa
        8dfus8sdfuj kirjoitti:

        Kyllä naisella saa olla lyhyet hiukset. Tunnen itse yhden naisen, joka todella kaunis lyhyillä hiuksillaan. Kaikenlisäksi lyhyet hiukset ovat helpompi hoitaa kuin pitkät.

        Pakko oli tulla kommentoimaan tätä harhaluuloa että lyhyt tukka on helpompi! Koska itsellä on aivan päinvastaisia kokemuksia. Pitkän tukan voi kiireessä sitaista ponnarille ja näyttää hyvältä, lyhyt tukka pitää laittaa joka aamu nätiksi. Tässä siis kyse alle polkkapituisista hiuksisa! Lisäksi lyhythiuksisilla naisilla on enemmän pokkaa näyttää kasvojaan ja kokemuksieni mukaan yleensäkin panostavat ulkonäköönsä enemmän ja tietävät oman tyylinsä.


      • villevalofani
        no justiinsa kirjoitti:

        Pakko oli tulla kommentoimaan tätä harhaluuloa että lyhyt tukka on helpompi! Koska itsellä on aivan päinvastaisia kokemuksia. Pitkän tukan voi kiireessä sitaista ponnarille ja näyttää hyvältä, lyhyt tukka pitää laittaa joka aamu nätiksi. Tässä siis kyse alle polkkapituisista hiuksisa! Lisäksi lyhythiuksisilla naisilla on enemmän pokkaa näyttää kasvojaan ja kokemuksieni mukaan yleensäkin panostavat ulkonäköönsä enemmän ja tietävät oman tyylinsä.

        Juu, eli jos on pitkät hiukset, nainen on aivan paskan näköne. Lyhyillä hiuksilla ei. Yksinkertaista.


    • naisille.

      Pitkät hiukset naisella ovat kauniit. Samoin lyhyet.

      Itseasiassa lyhyet hiukset typykällä ovat äärimmäisen hot. (nyt ei siis tarkoiteta mitään kaljua tai parin millin sänkeä.)

      Yleensä lyhyen hiusmallin omaavat naiset ovat myös asenteeltaan ja ajatusmaailmaltaan hiukan räväkämpiä ja mutkattomampia. Tarkoittaen sitä että heidän kanssaan voi esim. keskustella ja väitellä vapautuneesti ilman että tarvitsee pelätä heidän saavan jotain draama-kohtausta yhdestä väärästä sanasta. Erittäin jees ja hot.

      On ymmärrettävää että osa jätkistä haluaa jonkin prinsessan jonka oikkuja totella jokaikinen hetki ja varoa että nyt ei vaan sanota/tehdä mitään väärää. Ja joka pönkittää miehen miehuutta olemalla äärimmäisen naisellinen.

      Lyhythiuksisissa naisissa parasta on se että niiden kanssa voi jotenkin järkevästi puhua tai riidellä vaikka ei oltaisikaan samaa mieltä asioista, ja ne ovat silti todella seksikkäitä. Parasta niissä on se että lyhythiuksiset naikkoset tuskin nakkaavat paskaakaan mitä mieltä ihmiset ovat heidän hiustyylistään jossain nettipalstalla. (siis pitkätkin hiukset ovat todella hot, mutta kyllä noissa lyhyissä on sitä jotain.) Eli ne on sun ´kavereita´ ja samaan aikaan vastakkaista sukupuolta. Täydellistä.

      (Joo, ketään ei kiinnosta jonkun peräkammarinpojan tai muun nyhverön sekoilut jostain homofantasioista. Se on oma ongelma jos on niin ´kyllä kulta´-osastoa että naisten hiusten pituus uhmaa omaa miehisyyttä.)

      • ihanko totta

        Yleistit idioottimaisesti hiustenpituuden vaikuttavan lähes kaikkeen naisessa, luonteesta alkaen. Sekin on täyttä puppua, ettei lyhythiuksiset naiset välitä mitä heidän hiuksistaan ajatellaan, monet suuttuvat verisesti, jos vihjaa pidempien sopivan paremmin, saman ilmiön huomaa tässäkin ketjussa.
        Taidat olla itse lyhythiuksinen nainen, tai poikamaisen kulissinaisen haluava homo, tuskin olisit tuollaista paskaa selittelyä muuten yrittänyt keksiä.


      • nerynais

        Olen itse tätänykyä tumma ja lyhythiuksinen. Ei helvetissä lyhyt hius tee ihmisestä erilaista !! Olen seksikäs (toisten sanomaa), pidän enemmän itse kuitenkin pitkistä hiuksista ja harmi kun leikkasin, mutta kyl mulle nääkin kuulemma käy (itseasiassa paremmin miehet on lähestyny...kummallista), joo minun kanssa voi järkrvästi puhua ja riitely onkin toinen juttu. Olen kyllä räväkkä jos suutun tosissani, vaikka huumoriakin on. Mutta yhdestä sanasta (siis väärästä sanasta) voin vetää tarpeentullen draamakohtauksenkin, kuten pitkähiuksiset naisetkin. Lisäksi voin olla oikea lady tai nirppanokka jos sillepäälle satun. Ei ole luonteeni muuttunut pitkistä lyhyiin hiuksiin matkalla. Aina yhtä ihana tai vaikea tapaus ja luonnevikainen :)
        Se on totta, että en välitä paskaakaan, mitä toiset todella ajattelevat hiuksistani kunhan itse viihdyn. Mutta potaskaa on väittää ykskantaan, että hiusten pituus määrää naisen luonteen, kuten tekstissäsi rivien välistä voi lukea.


      • lyhyt homonainen
        ihanko totta kirjoitti:

        Yleistit idioottimaisesti hiustenpituuden vaikuttavan lähes kaikkeen naisessa, luonteesta alkaen. Sekin on täyttä puppua, ettei lyhythiuksiset naiset välitä mitä heidän hiuksistaan ajatellaan, monet suuttuvat verisesti, jos vihjaa pidempien sopivan paremmin, saman ilmiön huomaa tässäkin ketjussa.
        Taidat olla itse lyhythiuksinen nainen, tai poikamaisen kulissinaisen haluava homo, tuskin olisit tuollaista paskaa selittelyä muuten yrittänyt keksiä.

        Itse asiassa olen molempia. Olen sekä lyhythiuksinen nainen että poikamaisen kulissinaisen haluava homo.
        Olen pahoillani että kyseenalaistin suuren tietämyksesi vastakkaisesta sukupuolesta. Vaikutat todella nerokkaalta pelimieheltä tietämykselläsi siitä mikä suututtaa ihmisiä verisesti.


    • lettilettiletti

      Minulla on pitkät, kiiltävät ja vyötärömittaiset hiukset, ja usein tulee miehiltä kommenttia että älä leikkaa hiuksiasi lyhyiksi koskaan. No ei sillä että minulle lyhyet edes kävisi, polkkatukka tosin saattaisi käydä.

      Mutta makuja on monia, ja kohtuu harvassa taitaa olla ne naiset joille käy mikä hyvänsä hiusmalli. Joidenkin kasvojenpiirteet hukkuisivat pitkien hiusten alle ja lyhyet hiukset tuovat lisää särmää ulkonäköön.

    • dhsdfhgfh

      Kaunis nainen on kaunis, oli tällä sitten lyhyet tai pitkät hiukset.

      Lyhyet hiukset vaatii kasvoilta aika paljon, jotta sopisivat. Lyhyet hiukset sopivat kauniskasvoisille naisille ja jopa korostavat kauniita piirteitä ja tuovat ne paremmin esiin. Jos kasvot taas ovat mitäänsanomattomat, pitkät hiukset on parempi valinta (ja vievät huomion kasvojen ns. puutteista).

      • red head

        Ai jaa. Mä en ole kasvoiltani erityisen kaunis. Mulla on vähän kulmikkaat kasvot ja samalla pitkähköt ja kapeahkot. Mulla on paksut hiukset ja pitkänä tuossa kasvojen ympärillä laskeutuessaan ne saa mun kasvot näyttämään entistä pidemmiltä ja kapeammilta. Silloin mun kasvot näyttää väsyneeltä ja valahtaneelta. Lyhyissä hiuksissa näytän paljon siedettävämmältä. Kauniisti kerroksittain, mutta pehmeästi leikattu tukka (ei mikään poikatukka siis) saa mun kasvot näyttämään paljon pehmeämmiltä ja ilmeen pirteämmältä. Että en sanoisi niin, että pitkät hiukset häivyttäisivät mitäänsanomattomien kasvojen puutteita. Ennemminkin niin päin, että erilaiset lyhyet mallit mahdollistaa kasvojen parhaiden puolien korostamisen. Toki pitkät hiukset sopii monille, niin kauniille kuin vähemmän kauniille. Tapauskohtaista.


    • 14+10

      Kyllä se on ihan sen hiustenkantajan oma asia, minkäpituiset hiukset hän haluaa omaan kalloonsa. Olen sänkitukkainen nainen, ja itse olen sitä mieltä, että jos joku minulle tuntematon henkilö arvioi minun persoonallisuuteni ja "miellyttävyyteni ihmisenä" vain pelkästään minun hiusteni pituuden perusteella, niin minä en ainakaan halua olla tämän suorasukaisen ja "järkevän" arvioijan kanssa minkäänlaisessa henkilökohtaisessa kanssakäymisessä muodottomammissa yhteyksissä.

    • keeman ajatus

      Monella on jo työn vuoksi lyhyet hiukset, ja ne ovat käytännölliset. Mutta katsele ihan rauhassa sitä pitkähiuksista naista joka on A tyyppi, sillä sinä tarvitset sellaisen. Me lyhyt hiuksiset pärjätään ilman sinunkin kiinnostustasi. Ja mitä tulee miehiin niin minua taas ärsyttää kun ne vahtaa monttu auki jos eivät ymmärrä mitä toinen sanoo, laittaisivat edes suunsa kiinni. Kuka sellaisen kanssa voisi ajatelle suutelevansa kun suu on kun linnunpönttö, reikä pyöreänä.
      Ja sitten vielä hiusten silittely, en usko että kukaan aikuinen nainen kaipaa sitä, sehän likaa hiukset kun niitä käsillä kopeloidaan.

    • uhkea ja naisellinen

      Olen uhkea ja kauniskasvoinen nainen D-kupin rinnoilla. Olen vuosia jo pitänyt lyhyttä hiusmallia, ja aivan samalla tavalla saan miesten huomiota ja iskuyrityksiä. Niillä naisilla, joiden mielestä naiseus on karvojen pituudesta kiinni, on yleensä joku ongelma naiseutensa kanssa. Yleensä miehet eivät niinkään valita naisten hiusten pituudesta vaan pienirintaiset naiset, joilla on jokin kompleksi naiseutensa kanssa. Tänä päivänä miehellä voi olla pitkät hiukset, samalla tavalla myös naisella lyhyet.

      • 8+2

        Buahhahhahah! :D

        Lähinnä miehethän tässä naisten hiusten pituudesta ovat valittaneet.

        Anteeksi, mutta mielestäni naisilla, jotka liittävät rintojen koon naisellisuuden ja viehttävyyden määrään, on jonkinlainen ongelma naiseutensa kanssa. Miksi muuten olisit korostanut D-kupin rintojasi? Viittaatko kenties, että tisseilläsi peittoat pitkät hiukset vai mikä oli pointtisi?

        Ainahan kauniit kasvot kiinnittävät huomiota, oli pitkät tai lyhyet hiukset, isot tai pienet rinnat. Edellisistä huolimatta mikään ulkoinen tekijä ei automaattisesti tee naisesta naisellista. Kokonaisuus on se, mikä ratkaisee - ja erityisesti olemus.

        Ei, miehellä ei voi olla pitkät hiukset ilman, että suurin osa naisista raakkaa miehen heti ei-kiinnostavien ryhmään.


      • Emil34

        Joo emmä viittis edes känniss nussii lihavaa ja lyhyttukkasta porsasta..:)


    • Kummallinen mielipide.

      Ainakin mä saan paremmin pildeä, kun en niin dilkkaa (valkkaa).

    • lare3

      makuasioita :)

    • En miekää

      En miekää tykkää yhtää sellaisista miehistä, ketkä ei tykkää lyhythiuksisistä naisista!.Katsos, se vaan on niin, että tietyt asiat peilautuvat, kun katsoo vastakkaista sukupuolta!

    • No se lyhythiuksinen

      Hmmm, minäpä rakastan lyhyttä poikatukkaani eikä ole vielä tullut miestä vastaan, joka olisi sanonut "ei kiitos".

      • 20+11

        Sekö se mittari on, että kieltäytyykö mies nussimasta? Noilla kriteereille pitää kaapia pohjia myöten ennen kuin löytyy ruma nainen.


      • mies40+

        Kyllä kiitos! Poikatukka naisella on aivan ihana.


      • Se lyhyttukkainen
        20+11 kirjoitti:

        Sekö se mittari on, että kieltäytyykö mies nussimasta? Noilla kriteereille pitää kaapia pohjia myöten ennen kuin löytyy ruma nainen.

        Haloo Urpo, minä en jaa tavaraani alennusmyynnissä. Ei ole tullut vastaan edes sellaista miestä, joka ei olisi minusta kiinnostunut muutenkin kuin yhden illan patjana.


      • Se lyhyttukkainen
        mies40+ kirjoitti:

        Kyllä kiitos! Poikatukka naisella on aivan ihana.

        Noin sitä pitää, löytyihän sieltä joku vähän fiksumpikin.


    • älämulleala

      Jos en olisi naimisissa, ja minulla olisi suhde katselussa, en kyllä haluaisi olla tekemisissä miehen kanssa joka toitottaisi täällä että naisella pitää olla pitkät hiukset! Se on, anteeksi arvon siskot, tosi akkamaista. itselläni on ollut vaikka ja minkä pituiset hiukset ja aina on tykätty ja kehuttu. Ja eikö se että nainen on oma itsensä ja itsestään sekä läheisistään huolehtiva ja itseensä terveesti tyytyväinen, ole se pääasia, täh?

      • Dino Rex

        Ihan rauhassa nyt...

        Pitäydyt sitten vain niissä miehissä, jotka pitävät lyhyttukkaisista naisista. Mutta turha kuvitella että miehen seksuaalisuus menee puhtaiden arkijärjellä havaittavien seikkojen mukaan sen enempää kuin naisenkaan seksuaalisuus.


      • lknxvlknv

        Aina on tykätty ja kehuttu. No niinpä tietysti. Onkohan teillä naisilla useinkin niitä kokemuksia, että ei tykätä ja kehuta. Esim. olette lihoneet nuoruusvuosista sen 15 kg niin yhtäkkiä kaduilla ja työpaikan käytävillä teille huudellaan törkeyksiä. Tai vaihdatte silmälaseja niin ihmiset kommentoivat, että kylläpä olette ruman ja tyhmän näköisiä. Kuvitteleeko joku tosiaan, että kukaan olisi niin moukka, että sanoisi kysyttäessä tai muuten oikeasti suorat sanat jonkun toisen ulkonäöstä? Ei se, että tavan vuoksi kehutaan aina tarkoita sitä, että valinta olisi oikeasti mennyt nappiin.


    • huh mitä porukkaa

      Siis millä vuosituhannella me eletään? HALOO!!
      Varmaan alottaja vaatii, että naisella pitää olla pitkä hame ja käsivarretkaan ei saa olla paljaat. Seksiä harrastetaan pimeessä peiton alla.....

      Jokainen pitäkööt hiuksensa sellaisena kuin ITSE haluaa ja mielellään sellaisena mikä sopii omiin piirteisiin.

      Onneksi mulla on lyhyt tukka, niin en voi ikinä törmätä noin urpoihin miehiin. En voi sietee edes ajatusta, että joku silittäis mun hiuksia, hyi helvetti mitä jengiä täällä on.

      • ksjdbcvköbsd

        Taidat olla väärällä palstalla. Seuraavaksi voisit mennä vaikka autopalstalle kommentoimaan kanaviillokkireseptiä.


    • mielipiteeni vaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe