..pääsee naisesta joka ei sitten sen kummemmin "sytytäkään" niin että antaa ymmärtää ettei ole kovin hyvissä varoissa, kertoilee vähän työttömyysjaksoista ja pätkätyöläisyydestä. Toimii :D Lisäksi jää hyvä mieli kummallekin kun muija luulee itse jättäneensä reppanan kuin nalli kalliolle ja itse tiedät sen olleen vain asemastasi ja säästöistäsi kiinnostunut eli aika persiistä suoraansanottuna. Teettäköön satulinnansa jonkun muun raukan selkänahasta :D tai asukoon itsekseen vuokraluukussaan prinssiään odottaen, aivan sama.
Näppärästi eroon..
13
1747
Vastaukset
- veli hopea :)
Tuohon voisin lisätä vielä viinan juonnin ja muutamat sairaudet niin hyvät naurut saa jälkeen päin.
Kerran tosin kärysin kun nainen sai jostain tililappuni käteen ja rupesi änkeämään takas. Onneksi siinä ei ollut vuosilukua niin pääsin pälkähästä :). - naisena
Hauska juttu.Naisena en viinan käytöstä ehkä puhuisi koska se näkyy päälle päin että en juurikaan käytä alkoa.Mutta ideana hyvä eli voisi lipsauttaa että on vasta päässyt psykiatrisesta pakkohoidosta.
Myös voisi kertoa että on viidelle eri miehelle lapsia,jotka nyt asuvat samassa huushollissa! ;)
Kertoa isoista veloista ja antaa ymmärtää että raha-asiat on huonossa jamassa ja sossun apuun on pitänyt TÄHÄN asti turvatua muutta nyt kun tapasin hänet niin...- -hahaa-
..molemminpäin ja ketään loukkamatta. Itse kun olen tulopuolen profiilissa jättänyt mainitsematta (vaikka ihan hyvin meneekin) ihan vaan etten houkuttaisi vääränlaista seuraa ja kun historiassa kuitenkin on oikeastikin ollut joskus hieman niukempia kausia vaikken köyhtynyt ole silloinkaan niin on jäänyt tuo takaportti käytettäväksi.
Vihjailut velkoihin ja ulosottomieheen varmaan toimisivat hyvin, jonkin sortin lääkitys ja vihjailut poliisin tuttavuudesta (tuo kyllä saattaisi joitakin pönttöjä naisia houkuttaakin), miehillä ruokkomaksut ja naisilla toteamus että lapsi asuu isänsä luona.
Tuossa on vaan vaarana että innostuu revittelemään vähän liikaakin, saattaa paistaa läpi jos on liian hauskaa kehittää tarinaa tai sitten jos on liian vakuuttava niin saa pisteet rehellisyydestä ja toinen vaan innostuu :D
- sipruuna
En yleisesti kannata väärien tietojen antamista, mutta on ihan hyvä "testi" vaikka naiselle se, että antaa alussa ymmärtää olevansa köyhähkö mies.
Jos jutut käy muutoin yksiin, mutta nainen/mies diskaa toisen vähävaraisuuden vuoksi, ei kaikki ole silloin ok.Tälläinen ihminen joutaa mennäkkin.
En voinut olla nauramatta lukiessani aloituksesi! - Ei luulotautinen
Meinaatko että nainen on tosiaan niin tyhmä ettei ota ensin selvää oletko työtön tai muuten köyhä.
- -hahaa-
..tietää, vaikka nyt olenkin ihan hyvässä työpaikassa voinhan aina liioitella menneisyydessä olleiden työttömyysjaksojen pituutta, vihjaista rahapeli -ongelmasta tai jostain muusta kalliista ajanvietteestä menneisyydessä, saattoipa alkoholikin maistua aikoinaan turhankin hyvin. Ehkä joku nainen ehti ensin ja putsasi talouteni kuralle vuosia sitten, saatoin olla takaajana jonkun konkurssiin menneen lainoissa tai kokeilin siipiäni yrittäjänä huonolla menestyksellä.
Mikään noista em. ei pidä paikkaansa paitsi ehkä ajoittainen työttömyys mutta jos vain näen dollarinkuvien vilkkuvan daamin silmissä voisin hyvinkin sallia itselleni että sortuisin valehtemaan, ihan vain päästäksesni siististi havukasta eroon.
- naurusi ilottomalta
Ikävää. Sinulla ei varmaan ole yhtään oikeaa ystävää, kun olet noin epäluuloinen.
Ajattelumaailmasi pyörii tuon kaltaisten harhaluulojen ympärillä (kaikilla dollarinkuvat silmissä yms :/) Ja luulet ihmisten olevan samoilla ajatuksilla varustetun, mitä itse olet.
Niinhän se mailman rikkain tyttörukkakin oli onnettomin, kun ei uskaltanut luottaa kehenkään, kuka juoksee minkäkin perässä ja miksi hänestä yleensä kukaan edes välittäisi.
Tyttö siis tappoi itsensä...
Saatat olla ehkä rumakin? Piristy nyt kuitenkin, vaikka et pääsekään tunkkaisesta ajatusmaailmasta
ikinä irti.
Ps. minä asun vuokralla. Mitä vikaa siinä on ja halveerattavaa,
kun kerran itse maksaa laskunsa ja veikkaan, että tää on kalliimpaa asumista, kuin omistus- kämpässä.
Eli hyvin mulla menee: koti silti linnani, vaikka vuokra- sellainen onkin. :)- -hahaa-
On mulla ystäviä, oikeita, sellaisiakin useampia jotka olen tuntenut leikki-ikäisestä asti, montako sulla?
Mulla ei ole dollarinkuvat silmissä, miksi olisi kun en keneltäkään ainakaan maallista ole vailla mutta sellaisia olen tavannut kyllä joita tuntuu mammona kiinnostavan, on onneksi toiselaisiakin. Ikävä kyllä olen ollut turhankin sinisilmäinen joskus ja olen vieläkin mutta osan kuitenkin terveellä tavalla myös varani pitää, naiset minua ovat tähän kouluttaneet.
Ruma en ole useimpien mielestä, sinun mielestäsi voisin ollakin, mistä sen tietää ja onko väliä?
Jep, ei siinä vuokra-asumisessa mitään vikaa ole ja hienoja ihmisiä vuokrallakin asuu, tunnenkin muutamia, niihin en välttämättä lue sellaisia naisia joita tuntuu hirveästi minun asuntoni ja muiden vermeiden omistusasteet kiinnostavan vaikka itse ollaan suunnilleen persaukisia. Persaukisuudessakaan mitään vikaa ole sinällään mut jos samalla laskeskellaan toisen markkina-arvoa niin ollaan vähän hakoteillä kyllä, vaikka olisi miten nätti se aukinainen perse niin ei sitä viitsi välttämättä kovin läpinäkyvässä tapauksessa alkaa rahoittamaan.
- asuminen..
missän vuokra-asunnossa ole köyhyyden merkki,
paremminkin se on merkki siitä että ei haluaa ylivelkaantua ja asua pankinomistamassa kauniissa mutta niin turhassa velkakierteessä joka päivä, arvostan ihmisiä jotka pystyvät elämään elämää omalla tavalla ja myös vaikka muutamaankin sitä ,vaikka matkustamaan ympärimaapalloa ,en ole mikään remonttireiskan vaimo ja jos joku menee rikki ,soitat kätevästi isännöitsijälle ja hän käy sen ilman ekstra-maksua hoitamassa.
Miksi asua monen miljoonan talossa vain sen vuoksi että ,kohta olet menettänyt hermot isojen velkojen vuoksi .ja vuorka-asunnoissa on aina elämää ,ei ole yksinäisyyden tuntoa ,kun kuulee ääniä seinäntakaa. - on..
:D Heh, on huomattu näin "kullan kaivajia" joille saa ostaa kaikkea vaikka joka päivä tuntuu aina vaan olevan tuolla palstalla. Eräskin nainen jonka kanssa tein tuttavuutta vähän aikaa ehdotti ihan suoraan, että mitäs jos maksaisin hänen asuntolainaa hänen kanssaan kuitenkin niin, että asunto on 100% hänen nimissään aina :D Joo ei kiitos...kaikenlaisia yrittäjiä.
- heii.
ei kai tarvitse keskiä mitään tekosyitä torjumiseen jos on vaan rehellinen itselleen ja toisilleen. ja pääse todella vähällä kun on jopa ystävällinen.
- vain aivoton
valehtelee, sen verran pitää olla munaa ja itsekunnioitusta jotta uskaltaa sanoa totuuden kun homma ei toimi.
- 10 centtiä
Miksi pitäisi valehdella, rehellisyys maan perii.
Ansa voi käydä omaan nilkkaan, joten varo vain tulevaa, kun sana menee eteenpäin. ;)
ps. ei ekat treffit vielä mitään seurustelua ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328