miehien

ajatuksia?

Haluaisin tietää mitä mieltä miehet ovat naisen pituudesta. Olen itse 169,5cm, mutta näytän kai hieman pidemmältä kun olen hoikka ja yleensä tykkään pitää korkokenkiä. Pitävätkö miehet kuitenkin enemmän lyhyistä tytöistä?

10

816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On sanottava

Että sä kuset suorilta jaloilta korkemmaalta kuin 150 senttinen.

• Mies-

Jotkut tykkäävät lyhyemmistä. Itse en tätä trendia 185 senttisenä kaverina ymmärrä: päälle 30 sentin pituusero on jo hitusen häiritsevä. 170cm-175cm on ideaali pituus naiselle mielestäni. Kuitenkin on huomattava, ettei pituus lopulta vaikuta yhtälössä käytännössä lainkaan.

• ehkä tuo

riippuu miehen pituudesta hieman myös?

• lähinnä

huvittavat muuten pituutesi hyvä.

Se kanakävely perse pystyssä ja kuvitelmat että näyttää pidemmältä kun on itsetunto-ongelmia lyhyyden suhteen naisessa enemmän häiritsee kuin hänen mahdollinen lyhyytensä.

• Yleensä kiinnostun

Huomattavasti itseäni lyhyemmistä naisista. Deittikaverini on 166 senttinen, eli melko pitkä nainen. Itse olen kuitenkin veilä pidempi 184 cm. Sanoisinkin, että olen tavanomaisen suomalaismeihen mittainen.

• hui hai

No ai että 166-senttinen on pitkä? Missähän ihmeen kiinassa oot asunu =D no ihan kuinka vaan mutta 166-senttinen on hyvinkin keskimittainen. Naisten keskimitta nimittäin suomessa on 168 cm tällä hetkellä

• 189,6

Sinä olet 170 centtinen ei kannata koskaan noin pieniä eroja erotella.

pidän kaikista mitoista

• kilisis

Itse kun miehenä olen 175 cm, niin kyllä lyhyet tytöt ovat mieleeni . Muutenkin pieni on kaunista.

• unelmasäleikkö

Minä olen 176cm pitkä nainen,eikä koskaan tarvitse yksin missään istua,vaan aina on miesseuraa piisannut.Eli kokemukseni mukaan miehet pitävät myös pitkistä naisista,oli korkkarit tai ei.
      Olen myös hyvin naisellinen,hoikka,pitkähiuksinen ja isorintainen,joten luultavasti pituudellani ei ole mitään merkitystä miehille...;)
      Oma miehenikin on pari senttiä lyhyempi,eikä haittaa pätkääkään.

• ja sama

jos et nyt ihan kahta metriä ole. Pituuskysymys näyttää olevan enemmän naisten juttu kun ne mittailee miehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      68
      4537
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      70
      4292
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      69
      2854
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2156
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1383
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe