Tein tutkimusta

hame/housut

jos menen baariin hameessa/mekossa niin seuraa saisi yhdeksi yöksi helposti jos sellaista harrastaisi, jos taas menee farkuissa ja topissa kukaan mies ei tule juttelemaan. (ja olen siis ihan ok kivannäköinen omasta mielestäni)

onko oikeasti niin, että ei baarista voi löytää kunnollista (pidempiaikaista) seuraa? onko miehillä sellainen ajatus, jos naisella on vaikka minihame päällä niin silloin nainen etsii seksiseuraa baarista?

6

550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuraa siis

baarista?

Harvempi sieltä sellaista etsii tai löytää.
      Suosittelisin vähän tasokkaampia paikkoja joissa miehet ovat enemmän rentoja ja paremmin pukeutuneita yms. Sellaisen juttelun kautta voisi löytyä joku tapaus. Mutta jos mieskin on isku päällä baarissa (sama kuin sinä pukeutuisit siihen minihameeseen tai niin se tulkitaan niin turha nyt avioliittoa odottaa).

Eli kyllä vain. Jos naisella on minihame päällä niin silloin miehet tulkitsevat että nainen on "vapaalla" ja odottaa flirttailua ja seksiä.

Ettekö te naiset ymmärrä itse lähettämiänne signaaleja?

Tämä muistuttaa vähän noita teinityttöjen suoranaiseksi huoraksi pukeutumista ja sitten että miksi vanhemmat miehet tillittää heitä kun naisen iästä ei ole varmuutta.

Mistäköhän sekin johtuisi? Hmm...

• heteromies vm. 85

"Eli kyllä vain. Jos naisella on minihame päällä niin silloin miehet tulkitsevat että nainen on "vapaalla" ja odottaa flirttailua ja seksiä."

Ei sellaiset naiset odota seksiä vaan miesten kiimaisia katseita. Ei naisia kiinnosta miehet, vaan miesten huomio.

"Ettekö te naiset ymmärrä itse lähettämiänne signaaleja?"

Kyllä ymmärtävät ja juuri siksi he pukeutuvat baariin tai vastaavaan lyhyeen hameeseen, käyttävät paljastavia vaatteita jne.. Tarkoitus on vain kerätä miehiltä se viikottainen huomioannos jolla voi voidella narsistista egoaan.

• viestiäni
        heteromies vm. 85 kirjoitti:

"Eli kyllä vain. Jos naisella on minihame päällä niin silloin miehet tulkitsevat että nainen on "vapaalla" ja odottaa flirttailua ja seksiä."

Ei sellaiset naiset odota seksiä vaan miesten kiimaisia katseita. Ei naisia kiinnosta miehet, vaan miesten huomio.

"Ettekö te naiset ymmärrä itse lähettämiänne signaaleja?"

Kyllä ymmärtävät ja juuri siksi he pukeutuvat baariin tai vastaavaan lyhyeen hameeseen, käyttävät paljastavia vaatteita jne.. Tarkoitus on vain kerätä miehiltä se viikottainen huomioannos jolla voi voidella narsistista egoaan.

kunnolla.

Sanoinhan että "flirttailua..."

Tarkoitin juuri tuota huomiota ja kivaa pikku pelailua.

Osa vielä esittää sellaisia siveyden sipuleita vaikka ovat varattuja jopa.

Ilman miesten huomiota varmaan haihtuisivat olemattomiin.

• heteromies vm. 85

"onko miehillä sellainen ajatus, jos naisella on vaikka minihame päällä niin silloin nainen etsii seksiseuraa baarista?"

Itse en ole koskaan luullut että naiset olisivat niin kiinnostuneita miehistä, että menisivät baariin etsimään seksiseuraa. Ehkä jotkut harvat naiset menevätkin, mutta todella harvat.

Se miksi naiset pukeutuu ihonmyötäisiin vaatteisiin ja hameisiin on naisten narsistinen halu kerätä miehiltä kiimaista huomiota. Naiset ovat toisin sanoen huomiohuoria ja lähes jokainen nainen joka kiistää tämän ei vain itse ole tarpeeksi kaunis jotta voisi pukeutua yhtä paljastavasti ja on siis kateellinen toisille naisille.

• Herätys tähän päivään

"Itse en ole koskaan luullut että naiset olisivat niin kiinnostuneita miehistä,
        että menisivät baariin etsimään seksiseuraa."

Heh! Missä ihmeen tynnyrissä sinä olet oikein kasvanut? Taidat olla niitä
        miehiä, jotka kuvittelevat että naiset eivät edes pidä seksistä, vaan unelmoivat aina
        vain perheidyllistä ja pienistä vauvoista? Herää jo. Kyllä moni nainen menee
        baariin ihan miehiä iskeäkseen, eikä silloin unelmoida muusta kuin villistä
        yöstä vällyjen välissä.

• __ei rekisteröity__

"niin seuraa saisi yhdeksi yöksi helposti jos sellaista harrastaisi"

Tuo on vain oma tulkintasi. Mistä sulle selviää se kuinka pitkäksi aikaa saisit seuraa, kun et varmaan kuitenkaan edes kysy sitä, kun joku tulee moukuamaan?

"kukaan mies ei tule juttelemaan"

Miehet valittavat usein samasta ongelma, eli naiset eivät tule juttelemaan.

"jos naisella on vaikka minihame päällä niin silloin nainen etsii seksiseuraa baarista?"

Ei ajattele. Ehkä vain nainen näyttää silloin seksikkäämltä. Miten tämä nyt edes liittyy siihen pidempi aikaisen seuran saantiin.

"onko oikeasti niin, että ei baarista voi löytää kunnollista (pidempiaikaista) seuraa?"

Jos vain odotat ja mietit sitä, mitä miehet ajattelevat pukeutumista, haluaako mies heti seksiä vai ei, niin tuskin löytyy. Ole aloitteellinen ja määrää tahti itse, niin mahdollisuudet paranevat, verrattuna siihen, että vain odotat ja jakelet pakkeja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe