Historia osoittaa, että totuuden puhujia parjataan eniten.
http://www.suurikuu.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=9529182104
vaikuttaa lukemisen arvoiselta - koska parjataan
13
316
Vastaukset
kun minulta ovat kirjat saaneet postimaksun maksamalla.
- corn.
Lähetän takaisin sun paholaisen hengen sepustukses,
Ja samalla mallilla ko tulikin.
Ja arvosteluni on;
"Alaarvoinen, ei luettavaksi kelpaavaa tekstiä". - totuutta parjataan
corn. kirjoitti:
Lähetän takaisin sun paholaisen hengen sepustukses,
Ja samalla mallilla ko tulikin.
Ja arvosteluni on;
"Alaarvoinen, ei luettavaksi kelpaavaa tekstiä".Mark. 3:22
Ja kirjanoppineet, jotka olivat tulleet Jerusalemista, sanoivat: "Hänessä on Beelsebul", ja: "Riivaajien päämiehen voimalla hän ajaa ulos riivaajia". - Sunin vakiohokemiahan nuo
totuutta parjataan kirjoitti:
Mark. 3:22
Ja kirjanoppineet, jotka olivat tulleet Jerusalemista, sanoivat: "Hänessä on Beelsebul", ja: "Riivaajien päämiehen voimalla hän ajaa ulos riivaajia".Mark. 3:22
Ja kirjanoppineet, jotka olivat tulleet Jerusalemista, sanoivat: "Hänessä on Beelsebul", ja: "Riivaajien päämiehen voimalla hän ajaa ulos riivaajia".
Vertaa näihin.
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=saatana&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=TeuvoSuni&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2009&ed=11&em=2&ey=2009&hpp=25
- Irmeli.
Kun totuus sullekkin paljastuu poltat TS,n kirjan.
Tai lähetät kirjoittajalleen.- totuutta parjataan
Ei minulla ole tuota kiisteltyä kirjaa. Mutta kaikki viittaa siihen, että se on vakavasti otettava kirja.
Miten minä voisin polttaa Jumalan Hengestä syntyneen kirjan, jos minulla sellainen olisi? Sehän olisi Jumalan pilkkaa sellainen. - isteröityä
totuutta parjataan kirjoitti:
Ei minulla ole tuota kiisteltyä kirjaa. Mutta kaikki viittaa siihen, että se on vakavasti otettava kirja.
Miten minä voisin polttaa Jumalan Hengestä syntyneen kirjan, jos minulla sellainen olisi? Sehän olisi Jumalan pilkkaa sellainen.>Kylläpä hyvän voiton ottavat
Kirjoittanut: TeuvoSuni 8.2.2009 klo 18.55
kun minulta ovat kirjat saaneet postimaksun maksamalla.<
Mitä luulet että Jumlalta?
Kun mammonaa kumartaa, pyllistää Jumalalle. - Raamatun totuuteen
isteröityä kirjoitti:
>Kylläpä hyvän voiton ottavat
Kirjoittanut: TeuvoSuni 8.2.2009 klo 18.55
kun minulta ovat kirjat saaneet postimaksun maksamalla.<
Mitä luulet että Jumlalta?
Kun mammonaa kumartaa, pyllistää Jumalalle.että työmies on palkkansa ansainnut.
- tuokin
Raamatun totuuteen kirjoitti:
että työmies on palkkansa ansainnut.
Jumala pistää suoraan rikkauksia Teuvon tilille taivaan pankkiin.
- Pikakirjoittaja
tuokin kirjoitti:
mielestäni lahjoittanut kirjansa useimmille,mitä ei taas voi sanoa muutamista muista joiden kirjoja marketeista lähtien myyskennellään,usein julkisen kohunkin saattelemana.On paljon mm.ulkomailla vaikuttavia saarnaajia,"amerikan malliin,"täälläkin kehuttuja,mutta raha niissäkin pyörii kuvioissa mukana.Useimmilla ei ole edes alkeellisintakaan Jumalan kunnioitusta mukana vaan kaikki on suurta ihmettä ja ihmeitten merkkejä.
- ja on
Pikakirjoittaja kirjoitti:
mielestäni lahjoittanut kirjansa useimmille,mitä ei taas voi sanoa muutamista muista joiden kirjoja marketeista lähtien myyskennellään,usein julkisen kohunkin saattelemana.On paljon mm.ulkomailla vaikuttavia saarnaajia,"amerikan malliin,"täälläkin kehuttuja,mutta raha niissäkin pyörii kuvioissa mukana.Useimmilla ei ole edes alkeellisintakaan Jumalan kunnioitusta mukana vaan kaikki on suurta ihmettä ja ihmeitten merkkejä.
TS, nimittelee Jumalaa portoksi ja
Jumalan työntekiöitä myös portoiksi.
JA
32 kustantajaa lähetti takaisin TS,n tekstit kun TS halusi teettää kirjansa joten joutui itse omakustanne kirjan teettään.
Se kirja on paholaisen hengen tuotetta.
Olen lukenut sen, ja alaarvoista tekstiä täynnä. - ja on
tuokin kirjoitti:
Ne on tulisia hiiliä.
- Pikakirjoittaja
ja on kirjoitti:
TS, nimittelee Jumalaa portoksi ja
Jumalan työntekiöitä myös portoiksi.
JA
32 kustantajaa lähetti takaisin TS,n tekstit kun TS halusi teettää kirjansa joten joutui itse omakustanne kirjan teettään.
Se kirja on paholaisen hengen tuotetta.
Olen lukenut sen, ja alaarvoista tekstiä täynnä.Teuvo nimittelee Jumalaa portoksi?Voitko kertoa,niin tsekkaan äkkiä ja palaan asiaan luettuani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924