Onko videon nainen mielestäsi kaunis? Perustelut olisi kivoja :)
http://www.youtube.com/watch?v=LoaH7u0fKCE
Miehet, onko hän kaunis?
30
2174
Vastaukset
- Yogamies
Tietenkin on, erittäin ns.laitettavan näköinen. Mitä ajat kysymykselläsi takaa?
- .Ruusuvesi.
Ärsyttää kun aina näissä kyselyissä tulee miehiltä kommenttia panemisesta ja aina vaan panemisesta. Ei voi kerrankin vaan sanoa, että nainen on kaunis ilman että heti ajatellaan alapäällä???
Jos suuntautumisen voisi itse valita, olisin ryhtynyt jo aikaa sitten lesboksi. Kaipaan romantiikkaa, helvetti soikoon, en mitään panemisjuttuja. Kiitos, olen purkautunut. - aivan...
.Ruusuvesi. kirjoitti:
Ärsyttää kun aina näissä kyselyissä tulee miehiltä kommenttia panemisesta ja aina vaan panemisesta. Ei voi kerrankin vaan sanoa, että nainen on kaunis ilman että heti ajatellaan alapäällä???
Jos suuntautumisen voisi itse valita, olisin ryhtynyt jo aikaa sitten lesboksi. Kaipaan romantiikkaa, helvetti soikoon, en mitään panemisjuttuja. Kiitos, olen purkautunut.lisäksi se antaa ihmisestä hieman tyhmän kuvan kun ei voi vastata kysymykseen ilman, että siihen liitetään seksi, paneminen yms.
- shösjhöök
.Ruusuvesi. kirjoitti:
Jos suuntautumisen voisi itse valita, olisin ryhtynyt jo aikaa sitten lesboksi. Kaipaan romantiikkaa, helvetti soikoon, en mitään panemisjuttuja. Kiitos, olen purkautunut."Ärsyttää kun aina näissä kyselyissä tulee miehiltä kommenttia panemisesta ja aina vaan panemisesta. Ei voi kerrankin vaan sanoa, että nainen on kaunis ilman että heti ajatellaan alapäällä???"
Olen huomannu että vielä tuota enemmän naisia ärsyttää miehet, jotka ei sano automaattisesti "JOO ON SE KAUNIS VITTU ET OLI SEKSIKÄS!" Minäkin vastasin tähän ketjuun tossa alempana, ettei kyseinen nainen ollut kaunis, kroppa kunnossa mutta kasvoista ihan tavallinen. Mitäs siihen sanot? Vituttaako? - .Ruusuvesi.
shösjhöök kirjoitti:
"Ärsyttää kun aina näissä kyselyissä tulee miehiltä kommenttia panemisesta ja aina vaan panemisesta. Ei voi kerrankin vaan sanoa, että nainen on kaunis ilman että heti ajatellaan alapäällä???"
Olen huomannu että vielä tuota enemmän naisia ärsyttää miehet, jotka ei sano automaattisesti "JOO ON SE KAUNIS VITTU ET OLI SEKSIKÄS!" Minäkin vastasin tähän ketjuun tossa alempana, ettei kyseinen nainen ollut kaunis, kroppa kunnossa mutta kasvoista ihan tavallinen. Mitäs siihen sanot? Vituttaako?Ei mua ainakaan ärsytä, vaikka joku ei pitäisikään kyseistä naista kauniina ja seksikkäänä. Makuja ja mielipiteitä on monia.
Minua vaan ärsyttää kun käytetään sanoja "laitettava" tai "pantava" ilmaisemaan mahdollisesti, että nainen on seksikäs. Se on halventavaa ja siitä saa sellaisen kuvan, että naiset on miehille ainoastaan esineitä, joita voi halutessaan tökkäistä reikään ja viskata menemään. Seksikä ja jopa "hottis" olisi paljon parempia sanoja. - shösjhöök
.Ruusuvesi. kirjoitti:
Ei mua ainakaan ärsytä, vaikka joku ei pitäisikään kyseistä naista kauniina ja seksikkäänä. Makuja ja mielipiteitä on monia.
Minua vaan ärsyttää kun käytetään sanoja "laitettava" tai "pantava" ilmaisemaan mahdollisesti, että nainen on seksikäs. Se on halventavaa ja siitä saa sellaisen kuvan, että naiset on miehille ainoastaan esineitä, joita voi halutessaan tökkäistä reikään ja viskata menemään. Seksikä ja jopa "hottis" olisi paljon parempia sanoja.koskaan kehu naisia koska olen huomannut ettei naisiakaan kiinnosta kehua miehiä, ei ainakaan miesten itsensä kuullen.
- Yogamies kaikesta huolimatta
.Ruusuvesi. kirjoitti:
Jos suuntautumisen voisi itse valita, olisin ryhtynyt jo aikaa sitten lesboksi. Kaipaan romantiikkaa, helvetti soikoon, en mitään panemisjuttuja. Kiitos, olen purkautunut.Eipä ole kummoinen.
- Aalto.k
.Ruusuvesi. kirjoitti:
Jos suuntautumisen voisi itse valita, olisin ryhtynyt jo aikaa sitten lesboksi. Kaipaan romantiikkaa, helvetti soikoon, en mitään panemisjuttuja. Kiitos, olen purkautunut.Tämä itse asiass avituttaa myös varmaan joitakin miehiä myös. Ainakin itte tekis mieli leipoa lättyyn näitä lääppijöitä jotka aina himoovat kaikkea. En sit tiedä oonk oainoo siinäkin...
- naisvartalon liikehdintää!
Unelmakroppa, tuollainen on namu...ja 6:15 = NAM!
kyllä, on kaunis!- Jannu.
Ei ehkä mikään jumalan lahja miehille muttei todellakaan kaukana siitä.. ;)
- joopajuups
Jannu. kirjoitti:
Ei ehkä mikään jumalan lahja miehille muttei todellakaan kaukana siitä.. ;)
tai no en mä kyl jaksanu kattoo sitä ees loppuun mut ei tosta filmistä suurimmaks osaks ainakaan ees nähny kasvoja kunnolla.
miten joku voi siis sanoa kauniiks jos ei oo nähny ees kasvoja?musta ihminen aina määritellään kauniiks enimmäkseen kasvojen perusteella. ei kroppaa voi oikeen sanoo kauniiks, enemmänki se on timmi, seksikäs, hyvännäkönen, upee,viehättävä jne...toki ulkonäön myönteiseen kuvaamiseen aina sisältyy kokonaisuus, mut eiköhän kaikki tajunneet.. - shösjhöök
joopajuups kirjoitti:
tai no en mä kyl jaksanu kattoo sitä ees loppuun mut ei tosta filmistä suurimmaks osaks ainakaan ees nähny kasvoja kunnolla.
miten joku voi siis sanoa kauniiks jos ei oo nähny ees kasvoja?musta ihminen aina määritellään kauniiks enimmäkseen kasvojen perusteella. ei kroppaa voi oikeen sanoo kauniiks, enemmänki se on timmi, seksikäs, hyvännäkönen, upee,viehättävä jne...toki ulkonäön myönteiseen kuvaamiseen aina sisältyy kokonaisuus, mut eiköhän kaikki tajunneet.."tai no en mä kyl jaksanu kattoo sitä ees loppuun mut ei tosta filmistä suurimmaks osaks ainakaan ees nähny kasvoja kunnolla.
miten joku voi siis sanoa kauniiks jos ei oo nähny ees kasvoja?musta ihminen aina määritellään kauniiks enimmäkseen kasvojen perusteella. ei kroppaa voi oikeen sanoo kauniiks, enemmänki se on timmi, seksikäs, hyvännäkönen, upee,viehättävä jne...toki ulkonäön myönteiseen kuvaamiseen aina sisältyy kokonaisuus, mut eiköhän kaikki tajunneet.."
Kyllähän kroppaakin voi sanoa kauniiks. Tässä vain on sukupuolten välillä sellanen ero, että miehet sanoo kaikkia naisia kauniiksi joilla on hyvä kroppa/jotain sinne päin ja vähintään ei-rumat kasvot. Käytännössä siis naiselta ei vaadita paljon jotta häntä sanottaisiin kauniiksi. Ja meikkien avulla tavallinenkin nainen saa näyttämään itsensä kauniilta vaikkei sitä oikeasti ole. Kaiken lisäksi tuossa videossa nainen venytteli ja jännitti lihaksiaan jolloin persekin näyttää todellisuutta muodokkaammalta. Esim. bikininaisillakin on useimmiten olemattomat rinnat ja takapuoli mutta kun laittavat korkokengät jalkaan, pakarat kohoavat ja perse näyttää paremmalta kuin se onkaan. Eli silloinkin kun nainen on puolialasti, hänellä on keinot joilla huijata katsojan silmää.
Naiset taas sanoo vain niitä miehiä komeiksi jotka on helvetin komeita, joita on yksi tuhannesta.
- savon salli
Sääli katkaista nuoren naisen voittoisa putki mutta vaikka nainen olenkin ja minun ei ehkä pitäisi vastat niin pakko sanoa ettei hän kovin hehkeä ole. Luulenpa ettei kovin moni kypsä mies hänen peräänsä katsoisi.
- Yogamies
Katsoisin tuohon perään pidemmänkin aikaa, vaikka jo kohtalaisen kypsä olenkin..
- savon sallin kanssa
Ei mitenkään erikoinen, tokkopa tuolla pysyy rätti kädessä.
- shösjhöök
Naisten välinen kateus hohkaa taas. :) Joo ei toi nainen kasvoista ollu kaunis mut kroppa on kunnossa mikä ei tee hänestä vielä kaunista mutta fakta on että tuon videon nähneistä miehistä 90 prosenttia oli hirveessä kiimassa.
- RockGoddess
shösjhöök kirjoitti:
Naisten välinen kateus hohkaa taas. :) Joo ei toi nainen kasvoista ollu kaunis mut kroppa on kunnossa mikä ei tee hänestä vielä kaunista mutta fakta on että tuon videon nähneistä miehistä 90 prosenttia oli hirveessä kiimassa.
Se,ettei nainen pidä jtn toista naista kauniina ei kerro kateudesta. Jos näet jollakin ihmisellä ruman kampauksen tai kauheat vaatteet niin tuskinpa niistä olisit kauhean kateellinen?
- mutta, mutta
RockGoddess kirjoitti:
Se,ettei nainen pidä jtn toista naista kauniina ei kerro kateudesta. Jos näet jollakin ihmisellä ruman kampauksen tai kauheat vaatteet niin tuskinpa niistä olisit kauhean kateellinen?
eihän urheilullinen vartalo voi olla koskaan ruma.
- shösjhöök
RockGoddess kirjoitti:
"Se,ettei nainen pidä jtn toista naista kauniina ei kerro kateudesta."
Heteronaisten mielestä kaikki tavallisetkin naiset ovat "kauniita omalla tavallaan". Älä siis valehtele. Olet vain kateellinen siitä että tuo nainen on kaunisvartaloinen, jopa ihan oikeasti eikä vain "omalla tavallaan".
"Jos näet jollakin ihmisellä ruman kampauksen tai kauheat vaatteet niin tuskinpa niistä olisit kauhean kateellinen?"
Nyt ei ollutkaan kyse rumista ihmisistä vaan hyväkroppaisesta naisesta kuten tuolla videolla. - RockGoddess
shösjhöök kirjoitti:
"Se,ettei nainen pidä jtn toista naista kauniina ei kerro kateudesta."
Heteronaisten mielestä kaikki tavallisetkin naiset ovat "kauniita omalla tavallaan". Älä siis valehtele. Olet vain kateellinen siitä että tuo nainen on kaunisvartaloinen, jopa ihan oikeasti eikä vain "omalla tavallaan".
"Jos näet jollakin ihmisellä ruman kampauksen tai kauheat vaatteet niin tuskinpa niistä olisit kauhean kateellinen?"
Nyt ei ollutkaan kyse rumista ihmisistä vaan hyväkroppaisesta naisesta kuten tuolla videolla."Heteronaisten mielestä kaikki tavallisetkin naiset ovat "kauniita omalla tavallaan". Älä siis valehtele. Olet vain kateellinen siitä että tuo nainen on kaunisvartaloinen, jopa ihan oikeasti eikä vain "omalla tavallaan". "
Niin,miehillä kun on niin suuri asennevamma että tuottaa sanoinkuvaamatonta vaikeutta sanoa jtn toista miestä hyvännäköiseksi,olette siis silloin äärimmäisen kateellisia? Naiset kyllä myöntävät että muutkin kuin he voivat olla kauniita,vaikka aina se ei tapahtu hyvällä menestyksellä. Ja mun mielestäni tuo nainen on tylsän näköinen,ei mtn särmää..Ja persekin näytti oudon ulkonevalta ;)
Mutta mutta,mulle itselleni ei ainakaan tuota vaikeuksia todeta jonkun oikeasti (minun mielestäni) kauniin naisen ulkomuoto. Esim. Kelly Osbourne :) Nätti,terveen kokoinen nuori nainen jolla on oikea asenne..
Ja tosiaan,itse en ole kateellinen tuolle naiselle :D Toimin ns. "ratabeibenä" ja olen kuvauksissakin viihtynyt,saanut paljon kehuja ulkonäöstäni :).
"Nyt ei ollutkaan kyse rumista ihmisistä vaan hyväkroppaisesta naisesta kuten tuolla videolla"
Ajoinkin takaa sitä että jos joku ei vain miellytä silmää niin sitten ei,ei se tarkoita automaattisesti kateutta.Harmi ettet tajunnut esimerkkiä :D - shösjhöök
RockGoddess kirjoitti:
"Heteronaisten mielestä kaikki tavallisetkin naiset ovat "kauniita omalla tavallaan". Älä siis valehtele. Olet vain kateellinen siitä että tuo nainen on kaunisvartaloinen, jopa ihan oikeasti eikä vain "omalla tavallaan". "
Niin,miehillä kun on niin suuri asennevamma että tuottaa sanoinkuvaamatonta vaikeutta sanoa jtn toista miestä hyvännäköiseksi,olette siis silloin äärimmäisen kateellisia? Naiset kyllä myöntävät että muutkin kuin he voivat olla kauniita,vaikka aina se ei tapahtu hyvällä menestyksellä. Ja mun mielestäni tuo nainen on tylsän näköinen,ei mtn särmää..Ja persekin näytti oudon ulkonevalta ;)
Mutta mutta,mulle itselleni ei ainakaan tuota vaikeuksia todeta jonkun oikeasti (minun mielestäni) kauniin naisen ulkomuoto. Esim. Kelly Osbourne :) Nätti,terveen kokoinen nuori nainen jolla on oikea asenne..
Ja tosiaan,itse en ole kateellinen tuolle naiselle :D Toimin ns. "ratabeibenä" ja olen kuvauksissakin viihtynyt,saanut paljon kehuja ulkonäöstäni :).
"Nyt ei ollutkaan kyse rumista ihmisistä vaan hyväkroppaisesta naisesta kuten tuolla videolla"
Ajoinkin takaa sitä että jos joku ei vain miellytä silmää niin sitten ei,ei se tarkoita automaattisesti kateutta.Harmi ettet tajunnut esimerkkiä :D"Niin,miehillä kun on niin suuri asennevamma että tuottaa sanoinkuvaamatonta vaikeutta sanoa jtn toista miestä hyvännäköiseksi,olette siis silloin äärimmäisen kateellisia?"
Ei vaan suuri osa miehistä on epävarmoja idiootteja jotka pelkää leimautuvansa homoksi jos kehuvat jotain miestä komeaksi, jopa silloinkin kun voisivat kehua nimettömänä. Toinen selitys on tämä perusäijämäinen, "Vitustako mä tiedän onko toi mies komea, en mä mikään homo ole!"
"Toimin ns. "ratabeibenä" ja olen kuvauksissakin viihtynyt,saanut paljon kehuja ulkonäöstäni :)."
Heh, ratabeibet on nähty, en ole yhtäkään sennäköistä naista nähnyt niissä tapahtumissa että olisin toista kertaa päätäni kääntänyt. :) - RockGoddess
shösjhöök kirjoitti:
"Niin,miehillä kun on niin suuri asennevamma että tuottaa sanoinkuvaamatonta vaikeutta sanoa jtn toista miestä hyvännäköiseksi,olette siis silloin äärimmäisen kateellisia?"
Ei vaan suuri osa miehistä on epävarmoja idiootteja jotka pelkää leimautuvansa homoksi jos kehuvat jotain miestä komeaksi, jopa silloinkin kun voisivat kehua nimettömänä. Toinen selitys on tämä perusäijämäinen, "Vitustako mä tiedän onko toi mies komea, en mä mikään homo ole!"
"Toimin ns. "ratabeibenä" ja olen kuvauksissakin viihtynyt,saanut paljon kehuja ulkonäöstäni :)."
Heh, ratabeibet on nähty, en ole yhtäkään sennäköistä naista nähnyt niissä tapahtumissa että olisin toista kertaa päätäni kääntänyt. :)Tulipahan vaan mieleen että miksi naisien pitäisi kehua toisia naisia jatkuvasti kauniiksi ja todistaa tämä oma "puutteellisuutensa" jos miehet eivät voi omalla kohdallaan tehdä samaa leimautumatta homoiksi? Joitakin ihmisiä tuon naisen vartalo varmasti miellyttää mutta makujahan on monia ja jotkut eivät vain pidä liian jäntevistä naisista,harmi ettet voi sitä ymmärtää vaan alat heti sönköttää jtn kateudesta :)
Juuri sanoit ettei nämä ratatytöt sun päätäsi käännä mutta niin ei ole kaikkien kohdalla. Itse kun en ole mikään luikkukaan ja olen saanut palautetta tästä,positiivista siis. Että mukavaa kun on vähän sitä lihaakin luiden päällä jne..
Ja lähteäkseni yhtä naurettavalle linjalle sun kanssasi: jos sinäkin lukeudut näihin epävarmoihin ja homokammoisiin miehiin jotka eivät uskalla myöntää että maailmassa on komeita miehiä niin taidat olla oikeasti vain äärimmäisen kateellinen ;) - shösjhöök
RockGoddess kirjoitti:
Tulipahan vaan mieleen että miksi naisien pitäisi kehua toisia naisia jatkuvasti kauniiksi ja todistaa tämä oma "puutteellisuutensa" jos miehet eivät voi omalla kohdallaan tehdä samaa leimautumatta homoiksi? Joitakin ihmisiä tuon naisen vartalo varmasti miellyttää mutta makujahan on monia ja jotkut eivät vain pidä liian jäntevistä naisista,harmi ettet voi sitä ymmärtää vaan alat heti sönköttää jtn kateudesta :)
Juuri sanoit ettei nämä ratatytöt sun päätäsi käännä mutta niin ei ole kaikkien kohdalla. Itse kun en ole mikään luikkukaan ja olen saanut palautetta tästä,positiivista siis. Että mukavaa kun on vähän sitä lihaakin luiden päällä jne..
Ja lähteäkseni yhtä naurettavalle linjalle sun kanssasi: jos sinäkin lukeudut näihin epävarmoihin ja homokammoisiin miehiin jotka eivät uskalla myöntää että maailmassa on komeita miehiä niin taidat olla oikeasti vain äärimmäisen kateellinen ;)"Itse kun en ole mikään luikkukaan ja olen saanut palautetta tästä,positiivista siis. Että mukavaa kun on vähän sitä lihaakin luiden päällä jne.."
olisi mielenkiintoista kuulla näiltä kaikenmaailman iltalehtitytöiltä ja ratatytöiltä jotka pyllistelevät miehille että oliko teillä tunneköyhä lapsuus ettekä saaneet isältänne tarpeeksi huomiota kun sitä tarvitsee vanhempana noin säälittävillä tavoilla kerjätä muilta miehiltä?
"Ja lähteäkseni yhtä naurettavalle linjalle sun kanssasi: jos sinäkin lukeudut näihin epävarmoihin ja homokammoisiin miehiin jotka eivät uskalla myöntää että maailmassa on komeita miehiä niin taidat olla oikeasti vain äärimmäisen kateellinen ;)"
Missä kohdassa sanoin olevani yksi näistä homokammoisista miehistä? - RockGoddess
shösjhöök kirjoitti:
"Itse kun en ole mikään luikkukaan ja olen saanut palautetta tästä,positiivista siis. Että mukavaa kun on vähän sitä lihaakin luiden päällä jne.."
olisi mielenkiintoista kuulla näiltä kaikenmaailman iltalehtitytöiltä ja ratatytöiltä jotka pyllistelevät miehille että oliko teillä tunneköyhä lapsuus ettekä saaneet isältänne tarpeeksi huomiota kun sitä tarvitsee vanhempana noin säälittävillä tavoilla kerjätä muilta miehiltä?
"Ja lähteäkseni yhtä naurettavalle linjalle sun kanssasi: jos sinäkin lukeudut näihin epävarmoihin ja homokammoisiin miehiin jotka eivät uskalla myöntää että maailmassa on komeita miehiä niin taidat olla oikeasti vain äärimmäisen kateellinen ;)"
Missä kohdassa sanoin olevani yksi näistä homokammoisista miehistä?Ensinnäkin sanoin JOS lukeudut näihin homokammoisiin,opettele siis lukemaan...Ja toiseksi,en ole mikään iltalehtityttö enkä varmasti edes pääsisi koska turvasta löytyy rautaa sen verran eikä sellainen pahemmin kiinnostakaan. Ratatytöksi taas hakeuduin sen vuoksi että pidän autoista,taidat todellakin olla tyhmä noista olettamuksistasi päätellen?
Ja eihän kukaan mies ikinä myönnä että joku muukin voi olla komea,olette siis melkein kaikki vain kateellisia? Turha minkään homokammon niskoille tuollaista sysätä ;)
- m 27
Kelpaisi kyllä aamulla herätä ja nähdä kun hän tervehtii aurinkoa! :)
- hänen täytyy olla myös
Voimakas, koska harrastaa tuollaista.
- ihastuin
notkean seksikäs 5.30-5.50min kohdalla hyviä asentoja
Olen aina ollut sitä mieltä että urheilua (edes jollain tasolla) harrastavat naiset ovat kauniimpia kuin nämä liisat jotka tunkee parin sentin meikkikerroksen naamaansa.
Syinä on se, että urheilullinen ihminen on yleensä terve ja terveys näkyy kasvoista. Kuten esim. tuon videon naisesta huomaa kasvoista hänen olevan terveessä kunnossa ja se on kauniin näköistä.- shösjhöök
Enkä nähny kunnolla kasvoja missään vaiheessa ku oli kuvattu liian kaukaa. Mut kasvot näytti paris kohdas ihan tavallisilta, eli ei ollu kaunis.
- nätin näköinen
tuo nainen on minun mielestä. Hänellä on ihan kauniit kasvot ja todella upea vartalo.
Kelpaa minulle ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2872Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743