AT-MIEHILLE VAROITUS!

ThinkingWhileDrinking

VAROKAA TE AT-MIEHET - VAARA VOI PIILLÄ JO OVENNE TAKANA!

On se älytöntä, ettei omassa rappukäytävässäkään voi välttyä henkiseltä ilkivallalta. Jos omaisin hiemankaan heikomman itsetunnon, saattaisin ottaa asiasta itseeni.

Eli tänään tulin lumipyrystä rappukäytävään. Heti kun olin päässyt nurkalle, jonka takaa alkavat portaat, törmään naapuriini. Tai itseasiassa en ole edes varma, että asuuko hän täällä. No anyways, hän oli hieman minua nuorempi naisihminen, ihan OK-näköinen, silmälasipäinen. Sitten tapahtui jotain älytöntä.

Jostain aivoistani tuli jaloille viesti, että siiräpä ruhoasi taaksepäin, jotta tuo neiti pääsee sujuvasti ulos. Tämän siis tein - ehkä enemmänkin kotikasvatuksen kuin oman haluni takia. No, mitäs neiti teki? Se perkule katsoi minua silmiin ja hymyili ivallista hymyään koko matkan, jonka hän kulki minun ohi. Onneksi ilmeeni oli enemmän vihainen kuin hämmästynyt, johtuen kovasta lumimyräkästä, josta olin hetki sitten tullut. Eli annoinpa neidille tavallaan takaisin - tiedostamattani.

Näin se vain on, että naiset aistivat heti ATM:n ja kyllä antavat henkisten aseidensa laulaa. Herkemmät saattavat ottaa iskua. Onneksi itse vain otan iskut vastaan kuin mies, sillä poikkeuksella, että tulen asiasta tänne uikuttamaan. Uikutukseni tarkoitus on kylläkin varoittava.

ELI VAROKAA TE AT-MIEHET - VAARA VOI PIILLÄ JO OVENNE TAKANA!

15

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti

hänestä kivan kaverin. Todellakin siis kaverin kun muuta hän ei sinulta halua kun noita suloisia pieniä hetkiä ja sen mulkun ja tyydytyksen hakee muualta.

• ThinkingWhileDrinking

Uskon että hän saa jonkinasteista tyydytystä jo mainitsemastani tapahtumasta...

• A-T-M-to-the-max

En auta tuntemattomia naisia
      En myöskään katso niitä silmiin.
      En varsinkaan hymyile niille.
      Jos ne kysyvät jotain niin vastaan kieltävästi.

Tällaista on darth-ATM:n elämä - yllättävää kyllä se on ainoastaan parantanut elämänlaatuani sillä hyväksikäyttö on loppunut kokonaan.

• drunkabilly

tule ikinä saamaan niiltä pimpsaa saati vakavaa suhdetta.

• heebo

Mikä hyväksikäyttö? Toki kannattaa vastata kieltävästi niihin kysymyksiin, mihin ei halua vastata myöntävästi.

• KylmäNainen

Taisin jo aiemmin kertoa, kuinka avasin yhdelle papparaiselle kaupan oven eikä kiitosta kuulunut. Kyllä miehet on vittu sikoja, pitäisi tappaa kaikki!

Mistäs muuten tiesit, että hymy oli ivallinen? Oletko taas joku psyko joka tulkitsee kaikki saamansa sosiaaliset signaalit mahdollisimman negatiivisesti?

• Lord_Boredom

Itse muuten nuorena naiivina proto-ATM:nä tulkitsin sosiaalisia signaaleja positiivisesti. Joko ne ammuttiin alas suoraan tai sitten viimeistään netissä tiesivät minua ylempitasoisemmat kertoa, että kuvittelen nyt omiani, kun olin innoissani mennyt kirjoittamaan päivän tapahtumista.

Olisiko paras siis olla tulkitsematta sosiaalisia signaaleja ollenkaan? On vain taustakohinaa, eikä mikään merkitse koskaan mitään?

• KylmäNainen
        Lord_Boredom kirjoitti:

Itse muuten nuorena naiivina proto-ATM:nä tulkitsin sosiaalisia signaaleja positiivisesti. Joko ne ammuttiin alas suoraan tai sitten viimeistään netissä tiesivät minua ylempitasoisemmat kertoa, että kuvittelen nyt omiani, kun olin innoissani mennyt kirjoittamaan päivän tapahtumista.

Olisiko paras siis olla tulkitsematta sosiaalisia signaaleja ollenkaan? On vain taustakohinaa, eikä mikään merkitse koskaan mitään?

On tärkeintä oppia tulkitsemaan sosiaalisia signaaleja oikein.

Esimerkiksi hymy. Hymy ei tarkoita automaattisesti sitä, että seuraa seksiä. Se on yleensä vain kohtelias ele ilman sen suurempaa tarkoitusta. Yleensä sitä ei suunnata ihmisiin, joita pidetään täysin vastenmielisinä.

Hienovaraisille sosiaalisille signaaleille ei kannata laittaa turhan paljon painoa. Jos joku nainen näyttää kärttyiseltä ja ärähtää, kumpihan on todennäköisempää: Se että nainen on pahalla tuulella vai se että nainen vihaa juuri sinua eli henkilöä jonka kanssa ei ole koskaan vaihtanut sanaakaan?

• Lord_Boredom
        KylmäNainen kirjoitti:

On tärkeintä oppia tulkitsemaan sosiaalisia signaaleja oikein.

Esimerkiksi hymy. Hymy ei tarkoita automaattisesti sitä, että seuraa seksiä. Se on yleensä vain kohtelias ele ilman sen suurempaa tarkoitusta. Yleensä sitä ei suunnata ihmisiin, joita pidetään täysin vastenmielisinä.

Hienovaraisille sosiaalisille signaaleille ei kannata laittaa turhan paljon painoa. Jos joku nainen näyttää kärttyiseltä ja ärähtää, kumpihan on todennäköisempää: Se että nainen on pahalla tuulella vai se että nainen vihaa juuri sinua eli henkilöä jonka kanssa ei ole koskaan vaihtanut sanaakaan?

No hyvä. Se oli myös se nuoruuden oppini: hymy ei tarkoita mitään (ainakaan alemman tason miehelle, muiden kohdalla tietysti asia voi olla eri). Missä menee se signaalitason raja, jolloin kannattaa ruveta tulkitsemaan lennokkaammin?

Sattumoisin juuri tänään mietin toisaalla asiaa. Olen ottanut yhdeksi elämäni johtonuoraksi sen, että jos signaalissa on tulkinnanvaraa, se ei luultavasti tarkoita mitään, etenkin jos kyse on ihmissuhteista tai seksistä. Vain silloin, kun nainen tekee jotain, joka ei jätä tulkinnanvaraa (esimerkiksi suutelee täysin oma-aloitteisesti), voin tehdä sen johtopäätöksen, että ehkäpä kyseessä on jotain muuta kuin tiedostamaton kohtelias ele - että on todennäköistä, että nainen ei ole ainostaan hyvällä tuulella.

Ilmeisesti maailma ei joka tapauksessa ole binäärinen. On varmaan olemassa kohteliaan eleen ja selvän merkin väliin putoavia hienovaraisempia vihjeitä. Miten niitä voi oppia tulkitsemaan? Sen pitäisi vielä tapahtua jotenkin ilman käytännön kokeilua "meniköhän nyt oikein?"-periaatteella, mikä ATM:n tapauksessa tietää jos ei raiskaussyytteitä ja jääkiekkoilevien poikaystävien nyrkkejä, niin ainakin joukoittain vihaisia ja pettyneitä naisia, jotka valittavat, kuinka miesten kanssa ei voi olla vaan kavereita.

• KylmäNainen
        Lord_Boredom kirjoitti:

No hyvä. Se oli myös se nuoruuden oppini: hymy ei tarkoita mitään (ainakaan alemman tason miehelle, muiden kohdalla tietysti asia voi olla eri). Missä menee se signaalitason raja, jolloin kannattaa ruveta tulkitsemaan lennokkaammin?

Sattumoisin juuri tänään mietin toisaalla asiaa. Olen ottanut yhdeksi elämäni johtonuoraksi sen, että jos signaalissa on tulkinnanvaraa, se ei luultavasti tarkoita mitään, etenkin jos kyse on ihmissuhteista tai seksistä. Vain silloin, kun nainen tekee jotain, joka ei jätä tulkinnanvaraa (esimerkiksi suutelee täysin oma-aloitteisesti), voin tehdä sen johtopäätöksen, että ehkäpä kyseessä on jotain muuta kuin tiedostamaton kohtelias ele - että on todennäköistä, että nainen ei ole ainostaan hyvällä tuulella.

Ilmeisesti maailma ei joka tapauksessa ole binäärinen. On varmaan olemassa kohteliaan eleen ja selvän merkin väliin putoavia hienovaraisempia vihjeitä. Miten niitä voi oppia tulkitsemaan? Sen pitäisi vielä tapahtua jotenkin ilman käytännön kokeilua "meniköhän nyt oikein?"-periaatteella, mikä ATM:n tapauksessa tietää jos ei raiskaussyytteitä ja jääkiekkoilevien poikaystävien nyrkkejä, niin ainakin joukoittain vihaisia ja pettyneitä naisia, jotka valittavat, kuinka miesten kanssa ei voi olla vaan kavereita.

"Se oli myös se nuoruuden oppini: hymy ei tarkoita mitään (ainakaan alemman tason miehelle, muiden kohdalla tietysti asia voi olla eri)."

Kyllä se tietysti voi tarkoittaa jotain. Riippuu kontekstista.

"Missä menee se signaalitason raja, jolloin kannattaa ruveta tulkitsemaan lennokkaammin?"

Ei sellaista ole. Riippuu täysin tilanteesta.

"Ilmeisesti maailma ei joka tapauksessa ole binäärinen."

Ei ole. Ihmisten sosiaalinen käyttäytyminen on hyvin hienovaraista. AT:n ja YT:n yksi erottaja tekijä on se, että YT tarttuu heikkoihinkin positiivisiin signaaleihin ja kääntää ne myönteisiksi kokemuksiksi ja lähestyy sellaisten lähettäjiä. Ei välttämättä seksimielessä, jos nainen antaa jossain vaiheessa torjuvampaa signaalia.

"Sen pitäisi vielä tapahtua jotenkin ilman käytännön kokeilua "meniköhän nyt oikein?"-periaatteella, mikä ATM:n tapauksessa tietää jos ei raiskaussyytteitä ja jääkiekkoilevien poikaystävien nyrkkejä, niin ainakin joukoittain vihaisia ja pettyneitä naisia, jotka valittavat, kuinka miesten kanssa ei voi olla vaan kavereita."

Se ei voi tapahtua ilman käytännön kokeiluita. Ihmiset sosiaalisoituvat kulttuuriin nimenomaan käytännön kokeilujen kautta.

• (m) 30
        Lord_Boredom kirjoitti:

Tulkitset ehkä naisten eleitä ja tekemisiä liian negatiivisesti. Mun mielestä tuloksekkaampi menetelmä kuin tulkita asioita "ilman käytännön kokeiluja" olisi, että tekee käytännön kokeiluja hienovaraisesti. Esim. miten nainen reagoi kosketukseesi käteen tai selkään? Jos ei suhtaudu pahasti, niin voit ehkä viedä tilannetta eteenpäin pikkuhiljaa. Kun tulee naisen taholta stoppi, niin palaa vähän taaksepäin.

Olen todennut hyväksi sen, että niin kauan kuin naiset (ja ihmiset yleensä) eivät suhtaudu negatiivisesti, niin asiat on aika ok.

• Lord_Boredom
        (m) 30 kirjoitti:

Tulkitset ehkä naisten eleitä ja tekemisiä liian negatiivisesti. Mun mielestä tuloksekkaampi menetelmä kuin tulkita asioita "ilman käytännön kokeiluja" olisi, että tekee käytännön kokeiluja hienovaraisesti. Esim. miten nainen reagoi kosketukseesi käteen tai selkään? Jos ei suhtaudu pahasti, niin voit ehkä viedä tilannetta eteenpäin pikkuhiljaa. Kun tulee naisen taholta stoppi, niin palaa vähän taaksepäin.

Olen todennut hyväksi sen, että niin kauan kuin naiset (ja ihmiset yleensä) eivät suhtaudu negatiivisesti, niin asiat on aika ok.

Viitannet tässä nyt tilanteeseen, jossa ollaan jo jossain tilanteessa, jollaisissa yleensä on tiedossa hempeilyä? Mietin ehkä enemmän sellaisia signaaleja, jotka antavat luvan "käytännön kokeiluihin hienovaraisesti".

• KylmäNainen
        Lord_Boredom kirjoitti:

Viitannet tässä nyt tilanteeseen, jossa ollaan jo jossain tilanteessa, jollaisissa yleensä on tiedossa hempeilyä? Mietin ehkä enemmän sellaisia signaaleja, jotka antavat luvan "käytännön kokeiluihin hienovaraisesti".

Hymy -> saa jutella
        Flirtti -> saa hipaista
        Kahdenkeskinen treffeiksi tulkittava tilanne -> saa pitää kädestä tai yrittää suudella

• Lord_Boredom
        KylmäNainen kirjoitti:

Hymy -> saa jutella
        Flirtti -> saa hipaista
        Kahdenkeskinen treffeiksi tulkittava tilanne -> saa pitää kädestä tai yrittää suudella

No nyt puhutaan jo selkokieltä. Paitsi että mikä lasketaan flirtiksi? Hipaisun luulen ymmärtäväni (melko huomaamaton, etten sanoisi _melkein_ tiedostamaton, kosketus, joka ei johda läimäytykseen tai sen suunnittelemiseen). Luulen, että minua on hipaistu. Ja että olen onnistunut hipaisemaan.

• Todella sairasta...

Se nainen hymyili sulle ystävällisesti kun annoit sille kohteliaasti ja miehekkäästi tietä, vaikka olit lumpyryn päähän lyömä. Ja sinä hyyppäri rupeat sellaista kuvittelemaan, mitä aloituksessa kerroit... Voi elämän kevät...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen