Pitänee varmaan muuttaa sinne eteläsuomeen, jonne kaikki muutkin kilvan halajavat. Ei täällä pohjanmaan pelloilla taida kasvaa sopivia naisia ollenkaan :(
En tidä mikä tökkii, mutta kaikki tuntuvat hakevan jotain muuta, kuin miesystävää. Toki ymmärrän ettei kaikki sovi kaikille. Oikeastaan niitä 'oikeita' on aika harvassa. Mutta kuinka ihmeessä sellaisen voisi löytää, jos ei pääse edes juttelemaan? Ensimmäisen viestin (toki miehen lähettämänä) pitäisi hurmata jotta ansaitsee vastauksen ja seuraavien vieatien pitäisi viedä jo jalat alta jotta viestittely voisi jatkua. Ja auta armias jos yksikin vitsi tai juttu onkin tavallinen tai huono, välittömästi katoaa nainen bittiavaruuteen. Sitten jos sattumalta löytää sellaisen, jonka kanssa pääsee ihan livenä juttelemaan ja joka oikeasti kolahtaa, ei saa näyttää mitään. Jos ei kykene ihastusta peittelemään ja alkaa käyttäytymään 'ihastuneen hölmösti', ei varmasti tule toisia treffejä.
Joo, turhauttaa...
Tää on kummaa takkuamista
24
1432
Vastaukset
- on kyllä
omasta mielestäni se että ne naisten jutut taas ovat kuolettavan tylsiä ainakin viestien muodossa. Tiedä sitten tosi maailmaa mutta yritä pitää siinä kiinnostusta yllä ja olla itse kiinnostava kun toinen puhuu latteuksia yms.
Jos suurin piirtein aistii että mitä nainen etsii ja jos ei vastaa sitä niin kannattaa jättää väliin ja etsii jotain muuta.
Naiset jos yhtään ymmärtäisivät että minkä kanssa miehet joutuvat painimaan niin...mutta todellakin ei kannata kehittää hommasta ongelmaa. Uutta matoa vain koukkuun kunhan ei ole liian pullea mato. ;)- muttei pullea :D
Eipä vielä ihan ongelmaksi asti ole asia mennyt, mutta sangen on turhauttavaa. Jos olisi valinnanvaraa, niin toki laittaisin koukkuja ja houkuttimia vetämään, mutta kun täällä ei hirveästi ole. Jos hakee vähänkään kouluja käynyttä (eli enemmän kuin amis), kokopäivätyössä olevaa, lapsellista tai ilman (itselläni on lapsia), normaali vartaloista (itsekkin olen) ja vieläpä normaali näköistä, niin yllättävän harvaksi käyvät. Nämä muutamat, jotka kriteereihini saan mahtumaan, ovatkin sitten niitä harvasanisia ja nopeasti katoavia. Niin joo, haen siis 30 kieppeiltä naisia, koska 30 olen itsekkin. Ja aina puhutaan, että miehet ei hae kuin sitä yhtä. No ei hae, ainakaan minä en. Enemmän kaipaan ystävää ja kumppania, jonka kanssa voisi käryyttää leiritulella makkaraa, käydä laskettelemassa, etelässä tai ihan vaikka röhnöttää takkatulen ääressä. Kaikki herkut tulee vasta kun tuntee toisen paremmin ja uskaltaa olla oma itsensä. Yhden yön jutut ovat syvältä, eikä niistä jää kuin huono fiilis.
Taas tuli purettua turhautuneisuutta tänne foorumille, mutta eiköhän näitä tänne aina yksi lisää mahdu :)
- pohjanmaan-nainen
kun meille pohjanmaan naisille tarjokkaita miehiksi löytää vaan etelän vetelistä :)
Ei ollenkaan näistä miehistä pohjanmaan, lakeuksien kasvateista :)- koko touhu
Hmm... Ehkä olet etsinyt vääristä paikoista :D
Ei se Veteli ole tarpeeksi etelässä :) Täytyy suunnata vielä vähän eteläänpäin ja sieltä sitten rannikolle, sieltä ainaskin löytyy.. - pohjanmaan-nainen
koko touhu kirjoitti:
Hmm... Ehkä olet etsinyt vääristä paikoista :D
Ei se Veteli ole tarpeeksi etelässä :) Täytyy suunnata vielä vähän eteläänpäin ja sieltä sitten rannikolle, sieltä ainaskin löytyy..hyvä oivallus... eikun etelämmäs vaan, vaikka aurinkorannoille asti ;D
- Ei ny pohjanmaan rajojen ul...
pohjanmaan-nainen kirjoitti:
hyvä oivallus... eikun etelämmäs vaan, vaikka aurinkorannoille asti ;D
ellei sitten yhdessä :D
Hitto, kun mainitsit nuo aurinkorannat. Mulla on kauhee hinku päästä välimeren maille nauttimaan pimeistä ja lämpimistä illoista. Lämmin, kostea ilta, venetsialyhdyin koristellussa tavernassa... - pohjanmaan-nainen
Ei ny pohjanmaan rajojen ul... kirjoitti:
ellei sitten yhdessä :D
Hitto, kun mainitsit nuo aurinkorannat. Mulla on kauhee hinku päästä välimeren maille nauttimaan pimeistä ja lämpimistä illoista. Lämmin, kostea ilta, venetsialyhdyin koristellussa tavernassa...mielihalajaa :) Näin keskeltä lumen ja jään
Puheen sorina, naurahdukset. Kävely tyhjällä rannalla, tumman taivaan alla :) - koko touhu
mielihalajaa :) Näin keskeltä lumen ja jään
Puheen sorina, naurahdukset. Kävely tyhjällä rannalla, tumman taivaan alla :)Ja ajatteleppa, kukaan ei haastaisi riitaa eikä olisi otsaanlyöntikilpailuja vaan kaikki olisivat ystävällisä ja mukavia. Tavernoissa sisäänheittäjät suomalaisten ulosheittäjien sijaan ja jopa lapsi perheet olisivat illanvietossa mukana.
Kuun loisteessa lämmin merituuli puhaltaisi kasvoihin ja lämmin meri huuhtelisi varpaita. Ei kiirettä eikä kelloa, vain aikaa nauttia...
Aamulla, kun aurinko alkaa heräilemään, pieni kävelylenkki torille ja tietenkin puoleltapäivin majoitukseen siestaa viettämään... - pohjanmaan-nainen
koko touhu kirjoitti:
Ja ajatteleppa, kukaan ei haastaisi riitaa eikä olisi otsaanlyöntikilpailuja vaan kaikki olisivat ystävällisä ja mukavia. Tavernoissa sisäänheittäjät suomalaisten ulosheittäjien sijaan ja jopa lapsi perheet olisivat illanvietossa mukana.
Kuun loisteessa lämmin merituuli puhaltaisi kasvoihin ja lämmin meri huuhtelisi varpaita. Ei kiirettä eikä kelloa, vain aikaa nauttia...
Aamulla, kun aurinko alkaa heräilemään, pieni kävelylenkki torille ja tietenkin puoleltapäivin majoitukseen siestaa viettämään...ne sisäänheittäjät :) osaahan ne lirkutella...
Mutta, muuten juuri tuollaistahan se on, jos on muualla kuin siellä missä muutkin Suomalaiset mekastaa :) Pudotetaan nyt maanpinnalle.
Siesta, oioi... Sen oikean ihmisen lähellä, kainalossa, omassa rauhassa...
Siestan jälkeen katselemaan ihmisten hymyileviä kasvoja ja nauttimaan meriveden viileydestä iholla. - koko touhu
ne sisäänheittäjät :) osaahan ne lirkutella...
Mutta, muuten juuri tuollaistahan se on, jos on muualla kuin siellä missä muutkin Suomalaiset mekastaa :) Pudotetaan nyt maanpinnalle.
Siesta, oioi... Sen oikean ihmisen lähellä, kainalossa, omassa rauhassa...
Siestan jälkeen katselemaan ihmisten hymyileviä kasvoja ja nauttimaan meriveden viileydestä iholla.Eipä tietenkään pidä mennä niihin turistirysiin, vaan katsella niitä uusia lomakohteita joissa turismi ei ole vielä kaikkea pilannut. Ja jos siviilirohkeus riittää, niin hakeutuu sellaisiin paikkoihin, jonne matkafirmat eivät lennä.
Maata sängyssä kekipäivällä raukeana ja kuunnella kattotuulettimen suhinaa joka sekoittuu avoimesta parvekkeen ovesta kantautuviin rannan ääniin. Yöpöydällä virkistävää juomaa jossa runsaasti jäitä...
Ja nyt sitten loppuu se yllytysja kiusanteko! Ei tule päivän töistä mitään kun jää haaveilemaan moista :) - pohjanmaan-nainen
koko touhu kirjoitti:
Eipä tietenkään pidä mennä niihin turistirysiin, vaan katsella niitä uusia lomakohteita joissa turismi ei ole vielä kaikkea pilannut. Ja jos siviilirohkeus riittää, niin hakeutuu sellaisiin paikkoihin, jonne matkafirmat eivät lennä.
Maata sängyssä kekipäivällä raukeana ja kuunnella kattotuulettimen suhinaa joka sekoittuu avoimesta parvekkeen ovesta kantautuviin rannan ääniin. Yöpöydällä virkistävää juomaa jossa runsaasti jäitä...
Ja nyt sitten loppuu se yllytysja kiusanteko! Ei tule päivän töistä mitään kun jää haaveilemaan moista :)flunssan kourissa haaveilla lämpöisestä, valkoisesta hiekasta varpaiden välissä. Iloisista ihmisitä ympärillä ja lämmöstä :)
- koko touhu
flunssan kourissa haaveilla lämpöisestä, valkoisesta hiekasta varpaiden välissä. Iloisista ihmisitä ympärillä ja lämmöstä :)
haaveilla, mutku mulle se käy pian kalliiks. Aikansa kun haaveilee niin löytää itsensä varaamasta etelään menevään koneeseen ikkunapaikkaa :D
Mitenkähän tämä juttu nyt etelän lämpöön eksyi :D Aloitin marisemalla nettideittimaailman ongelmilla ja nyt yhtäkkiä virtuaalimatkailen foorumilla.
Ootte te naiset aika kettuja kun ette anna maidän miesten mököttää eikä edes marista rauhassa. Aina kaikesta pitää löytää se romanttisuus ja saatte miehen lurittelemaan kaiken näköisiä pehmeitä juttuja. Kaiken lisäks luullen että juuri itse tuli pehmeästi puhumaan vaikka maristen oli aluksi liikenteessä :D
Muista levätä tarpeeksi ja juoda riittävästi jottet suotta flunssaa pitkitä. Kesä on kohta ovella eikä koneeseen voi nuhassa mennä :D - pohjanmaan-nainen
koko touhu kirjoitti:
haaveilla, mutku mulle se käy pian kalliiks. Aikansa kun haaveilee niin löytää itsensä varaamasta etelään menevään koneeseen ikkunapaikkaa :D
Mitenkähän tämä juttu nyt etelän lämpöön eksyi :D Aloitin marisemalla nettideittimaailman ongelmilla ja nyt yhtäkkiä virtuaalimatkailen foorumilla.
Ootte te naiset aika kettuja kun ette anna maidän miesten mököttää eikä edes marista rauhassa. Aina kaikesta pitää löytää se romanttisuus ja saatte miehen lurittelemaan kaiken näköisiä pehmeitä juttuja. Kaiken lisäks luullen että juuri itse tuli pehmeästi puhumaan vaikka maristen oli aluksi liikenteessä :D
Muista levätä tarpeeksi ja juoda riittävästi jottet suotta flunssaa pitkitä. Kesä on kohta ovella eikä koneeseen voi nuhassa mennä :Dtaitolaji, saada mies pehmeeksi... kukas sitä myrtsiä nassua katselee :)
Pötkötellyt autuaasti, läppäri kainalossa ja kuvitellut olevansa lämpimän auringon alla, uttelemassa jarpaita vedessä...
Välillä pienessä tavernassa vieraillen ja kuunnellen iloista sorinaa ympärillä :) - CupidoCupido
taitolaji, saada mies pehmeeksi... kukas sitä myrtsiä nassua katselee :)
Pötkötellyt autuaasti, läppäri kainalossa ja kuvitellut olevansa lämpimän auringon alla, uttelemassa jarpaita vedessä...
Välillä pienessä tavernassa vieraillen ja kuunnellen iloista sorinaa ympärillä :)Lueskelin tämän viestiketjun haaran... ja ihmettelen miksi että ole jo vaihtaneet yhteystietoja (tai ehkä olettekin).
Juttu luonnistui, yhteisiä haaveita on, asuinpaikatkin käsittääkseni samalla suunnalla. Lähes kuin vastaus rukouksiin!
Mikä maksaa!!! Keksikää keino vaihtaa niitä numeroita/sp-osoitteita! Hemmetti, ei tarvitse sitten ihmetellä, miksi ei natsaa, kun kokeilee!
- Älä helvetissä
Älä kuule luulekkaan, että Etelä-Suomessa olisi naistarjonta yhtään paremmin kuin pohjosemmassa.
Täällä vasta kusipäisiä ämmiä löytyykin!- narraat, tahdot
vain pitää kaikki etelän-hedelmät itselläsi :)
- Helsinkiläisnainen
Ongelma ei ole sukupuoli- tai paikkasidonnainen! Olen itse kokenut ihan samaa: miehet eivät vastaa aloitusviesteiheni tai voivat lopettaa kirjeenvaihdon yhtä äkkiä ilman mitään selitystä. Jos kirjeenvaihto on johtanut tapaamiseen asti ja olisin itse ollut kiinnostunut, olen jäänyt pohtimaan, onko liika innokkuuteni pelästyttänyt miehen pois. On tullut tunne, että miehet jollakin lailla odottavat naisen esittävän vaikeasti tavoitettavaa.
- ei ihan noin helpolla uskota
Tai tarkemmin sanottuna, emme usko mitään mitä 'ulkopaikkalaiset' puhuvat. Taidan pyytää työnantajaedustajalta siirtoa sinne Helsingin päähän ja tulen itse tsekkaan markkinat. Mulloon sellaane epäälys, notta itte haluutte pitää meijjät poissa :P
Ei varmaan ole paikkasidonnaista tämä nettideittikäyttäytyminen, kunhan turhautuneisuuttani purkasin tuossa aloituksessa. Siellä etelässä vain näyttää olevan enemmän ihmisiä liikkeellä (ompas kummallista :) Täällä tahtoo loppua vaihtoehdot, enkä oikein hirveästi kaukosuhteista perusta. - Helsinkiläisnainen
ei ihan noin helpolla uskota kirjoitti:
Tai tarkemmin sanottuna, emme usko mitään mitä 'ulkopaikkalaiset' puhuvat. Taidan pyytää työnantajaedustajalta siirtoa sinne Helsingin päähän ja tulen itse tsekkaan markkinat. Mulloon sellaane epäälys, notta itte haluutte pitää meijjät poissa :P
Ei varmaan ole paikkasidonnaista tämä nettideittikäyttäytyminen, kunhan turhautuneisuuttani purkasin tuossa aloituksessa. Siellä etelässä vain näyttää olevan enemmän ihmisiä liikkeellä (ompas kummallista :) Täällä tahtoo loppua vaihtoehdot, enkä oikein hirveästi kaukosuhteista perusta.Joo, sikäli olet oikeassa, että itse olen ainakin silloin tällöin päässyt treffeille, eikä ole tarvinnut kovin kauas sen takia matkustaa.
Tervetuloa katsastamaan etelän valikoimia: markkinoita varmasti riittää rehdeille ja salskeille pohjalaismiehille! Toivotaan, että työnantaja maksaa päivärahat – menisiköhän treffimatka tyky-toiminnan piikiin... :) - tuota tykyä en ole ajatellu...
Helsinkiläisnainen kirjoitti:
Joo, sikäli olet oikeassa, että itse olen ainakin silloin tällöin päässyt treffeille, eikä ole tarvinnut kovin kauas sen takia matkustaa.
Tervetuloa katsastamaan etelän valikoimia: markkinoita varmasti riittää rehdeille ja salskeille pohjalaismiehille! Toivotaan, että työnantaja maksaa päivärahat – menisiköhän treffimatka tyky-toiminnan piikiin... :)Aivan loistava idea! Alanpa tästä heti laatimaan esdimiehelle aloitetta. Jospas sitä sais niiden päivärahojen lisäksi hieman kukkarahaa tai vaikka leffaliput ikäänkuin kaupanpäällisinä :D
Ai niin joo, ensin pitäis varmaan sopia ne reffit sinne etelään jotta voi anomukseen laittaa päivämäärän.
Mitähän muuten treffikumppani miettis, kun kaikista ostoksista pyytäisi aina kuitin ja sanois treffien menevän tyky-reissun matkakuluihin? Ei olis varmaan kovin helppoa vakuutella, että on tosissaan liikkeellä, eikä treffaile ammatikseen :D - kun lähtee
tuota tykyä en ole ajatellu... kirjoitti:
Aivan loistava idea! Alanpa tästä heti laatimaan esdimiehelle aloitetta. Jospas sitä sais niiden päivärahojen lisäksi hieman kukkarahaa tai vaikka leffaliput ikäänkuin kaupanpäällisinä :D
Ai niin joo, ensin pitäis varmaan sopia ne reffit sinne etelään jotta voi anomukseen laittaa päivämäärän.
Mitähän muuten treffikumppani miettis, kun kaikista ostoksista pyytäisi aina kuitin ja sanois treffien menevän tyky-reissun matkakuluihin? Ei olis varmaan kovin helppoa vakuutella, että on tosissaan liikkeellä, eikä treffaile ammatikseen :Dmatkaan, kannattaa samalla tehdä treffejä jo heti mansesta alkaen. Tulee samalla sitten vähän useampi kohde tarkistettua. ;)
- pohjanmaan kautta :D
kun lähtee kirjoitti:
matkaan, kannattaa samalla tehdä treffejä jo heti mansesta alkaen. Tulee samalla sitten vähän useampi kohde tarkistettua. ;)
Mitenkähän tuossa kävis kun alkais minuuttiaikataululla treffejä sopimaan. videokameralls dokumentois treffit jälkianalysointia varten. Etelän naiset saisivat sitten viestitellä perään ja kysellä miten meni. Iloset voittajat saisivat paluupostissa lisäkysymyksiä ja treffiehdotuksia kakkos kierrosta varten ja häviäjät joutuisivat tyytymään siihen, etteivät saisi minkään näköistä vastausta.
Tämähän alkaa kuulostamaan aivan loisto idealta. Jakaa netissä vuoronumerot naisille jottei tule päällekkäisyyksiä ja ottaa työnantajalta rahat reissuun. Miksei kukaan ole tätä aiemmin neuvonut?
Matkaan lähden matkaan lähden... mulla kauas menolippu oo oo oo on... :D - jo suurenmaaliman
pohjanmaan kautta :D kirjoitti:
Mitenkähän tuossa kävis kun alkais minuuttiaikataululla treffejä sopimaan. videokameralls dokumentois treffit jälkianalysointia varten. Etelän naiset saisivat sitten viestitellä perään ja kysellä miten meni. Iloset voittajat saisivat paluupostissa lisäkysymyksiä ja treffiehdotuksia kakkos kierrosta varten ja häviäjät joutuisivat tyytymään siihen, etteivät saisi minkään näköistä vastausta.
Tämähän alkaa kuulostamaan aivan loisto idealta. Jakaa netissä vuoronumerot naisille jottei tule päällekkäisyyksiä ja ottaa työnantajalta rahat reissuun. Miksei kukaan ole tätä aiemmin neuvonut?
Matkaan lähden matkaan lähden... mulla kauas menolippu oo oo oo on... :Dtyyliä, ku treffailee sekunti aikataululla naisia, pisteyttää ne ja ottaa parhaat toiselle kierrokselle.
Kyllä siinä pikkuhiljaa tullee se voittaja löydettyä :) - aikuinen nainen
jo suurenmaaliman kirjoitti:
tyyliä, ku treffailee sekunti aikataululla naisia, pisteyttää ne ja ottaa parhaat toiselle kierrokselle.
Kyllä siinä pikkuhiljaa tullee se voittaja löydettyä :)Tuohon kuulostaa ihan siltä pikadeittisysteemiltä jossa kahden minuutin ajan keskustellaan ja sitten vaihdetaan toiseen pöytään. Etelä-Suomessa tuollaisia jo järjestävät jossakin ravintoloissa, toivottavasti ne pian tulevat tänne Kainuun korpeenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708