eli minulla on ollut nyt pari vuotta aika säännölliset menkat ja ovat alkaneet melkein samana päivänä joka kuukausi, korkeintaan 1-3 päivän heittoja välillä. nyt menkat piti alkaa 10 päivää sitten mutta ei näy eikä kuulu. alavatsassa tuntuu välillä outoja tuntemuksia mutta ei "normaaleja" kuukautisia edeltäviä tuntemuksia kuitenkaan. tein eilen raskaustestin kun menkat oli 9 päivää myöhässä mutta näytti negatiivista. eli raskaana en ole koska eikös testi jo tuolloin näyttäisi mahdollisen raskauden? lääkärille kai pitäisi tilata aika että selviäisi mikä on mutta kun minulla ei ole ollut mitään suurempaa stressiä ym. niin mistähän tämä voisi johtua? tai voiko raskaus silti olla mahdollinen vaikka testi ei sitä näytä? onko kenelläkään kokemusta?
Menkat jäi tulematta
prinsessaruusunen.............
3
310
Vastaukset
- Nimetön
Odottele vain. Jos ei muutamaan kuukauteen ala kuukautisia kuulumaan, niin ota sitten yhteys lääkäriin.
- sartsa87
Soitappa Terveysneuvontaan!
Googleta vaikka se..Siellä vastaavat asiantuntevat Sairaanhoitajat,jotka neuvovat terveys-asioissa..Suosittelen :)- sartsa87
(09) 10023 terveysneuvonta – vastaa aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750