Hei
Tapasin muutama kuukausi sitten miehen, jonka kanssa aloin seurustella. Hän soitteli aktiivisesti, pyysi minua luokseen ja laittoi tekstareita joissa toivoi minun äkkiä tulevan taas hänen kainaloonsa. Hän kritisoi kiireistä aikatauluani, mutta kun minulla olisi ollut aikaa, hän ei ollutkaan varma tapaamisesta – vaikka itsellä oli vapaapäivä. Koin sen aika loukkaavana, sillä hän tekee vain muutaman päivän viikossa töitä ja minä taas normaalisti joka päivä. Hänellä oli paljon kavereita, joiden kanssa suunnitelmia riitti ja kun sitä ihmettelin hän sanoi ettei yleensä ole näin kiireinen mutta on nyt niitä menoja järkännyt koska avioeron myötä ei halunnut olla liikaa yksin. Kerran hänelle sanoin, että on olemassa miehiä, jotka eivät koskaan pysty sitoutumaan naisen kumppaniksi vaan heillä on aina kaverit tärkeimpiä. Tähän hän puolustautui sanomalla, että vietti kaiken ex-vaimon vapaa-ajan tämän kanssa. Minä kyllä puhuin meidän suhteesta. Seuraavana päivänä laitoin hänelle viestin onko kotosalla, koska olisin mennyt piipahtamaan, mutta hän ei koskaan vastannut. Aamulla laitoin tekstarin oliko saanut, johon hän vastasi että sai sen vasta yöllä kun puhelin oli ollut äänettömällä. Tähän vastasin, että tämä ei oikein toimi näin, tarkoittaen että on vaikeaa jos ei tavoita (hänellä ei myöskään ole vastaajaa) ja jos hän ei sitten vielä yölläkään tai aamulla voi vastata ja että meillä on molemmilla paljon menoja ja erilaiset harrastukset. Tähän hän vastasi olevansa samaa mieltä, molemmilla paljon menoja ja erilaiset harrastukset. Olin ihan ällikällä ja vastasin että eihän siitä ole kyse. Vaikutti nimittäin siltä, että hän kuvitteli minun haluavan lopettaa suhteen. Myöhemmin yritin soittaa ja laitoin tekstarinkin että haluan jutella johon hän ei koskaan vastannut. Pari päivää myöhemmin laitoin tekstarin ja kysyin miten menee johon sain vastauksen ja ehdotin tapaamista. Taaskaan ei mitään vastausta, mutta kahden päivän päästä viesti lentoasemalta että hän lähtee lomalle ja että treffit siirtyy. Matkalta ei laittanut yhtään viestiä eikä takaisin tultuaan. Yhtenä iltana menin käymään ja hän käyttäytyi kuin tällainen olisi normaalia käytöstä. Parin viikon päästä lopetti suhteen ja sanoi ettei luota kehenkään naiseen ja kaipaa ex:äänsä. Kysyin, onko hän yhtään ajatellut miltä minusta tämä tuntuu, sanoi ettei ole. Mutta ehdotti että ollaan kavereita. Olisi kiva kuulla mielipiteitänne tällaisesta käytöksestä
Millainen mies?
pippuri_2009
5
239
Vastaukset
Vielä ihan sekaisin.
- sana :
kappalejako
on todennut sinulle, sanojasi lainaten "vietti kaiken ex-vaimon vapaa-ajan tämän kanssa".
Ehkä se ex-vaimo on myös kaveri.
Ainakin roikkuu ex-vaimon kanssa turhankin tiiviisti.
Mahtaako edes olla eronnut?- diipa daapa
Et saa tuollaisella jahkaamisella mitään aikaiseksi.
- nyt vaikka
alkuun, että mistä te noita miehiä löydättekin ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764