rintojen kohotus ja proteesit

dikkeridiis

Olen vuosikymmenen miettinyt p.kirurgille menoa ja nyt tuntuu,että ajankohta on sopiva.
Itselläni tulee kyseeseen vain ja ainoastaan rintojen ns.ripustus (kohotus), mahdollisesti nännien muotoilu (sisäänpäin kääntyneet) sekä proteesit.
Olen enimmäkseen löytänyt netistä vain tietoa ja kokemuksia pelkästään proteesien laitosta, mutta kiinnostaisi kuulla myös tästä kohotuksesta ja siitä, kuinka nänniä on saatu muotoiltua.
Onko tulos ollut hyvä ?
Olen kallistumassa Tallinnan puolelle, pois sulkematta kuitenkaan heti leikkausta Suomen puolella.
Provoviesteistä en välitä enkä asiattomuuksista.
Lapset hankittuna, tissit valahtaneina , nännit maata osoittaen. Ei kovin naisellinen olo ollenkaan.

Hintaa vaikea hahmottaa, kun osassa hinnastoissa on leikkaus, proteesit kappalehintaan erikseen.
tietysti jotain suuntaa saanut.
Onko yhtään kokemuksia jakaa ?

7

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlie+098

Suosi suomalaista kirurgia! Hinta on varmaan se 8000-10 000 euroa, mutta olosi on varmasti turvallisempi kun olet suomessa leikkauspöydällä kuin muualla. itse meinasin mennä tallinnaan, mutta nyt jälkeenpäin ajattelen, että miksi edes meinasin tämmösessä asiassa alkaa euroja säästämään. panos on kuitenkin sen verta kova.

• gfvueheni

hei!
      olen menossa itse tänkuun lopussa vastaavaan leikkaukseen.
      eli minulle tehdään kohotusleikkaus ja laitetaan proteesit.
      lapset tehtynä ja tissit piloilla.
      menen kanssa viroon,laatukirusgian kautta.
      hintaa operaatiolle tulee 4300€ yhteensä.

• Stephan Dietsiä

Suomen huippuja näissä jutuissa. Asioinut hänen luonaan niin nenä että rintaimplantti nännin kohotuksen jutuissa botox pistoissa ja joka juttuun olen ollut tosi tyytyväinen. Hänen operoinneissa ei tule ongelmia arpien kanssa eikä muutenkaan.

Tallinnan kirurgeista ei ole kokemusta. Voivat olla ihan hyviäkin.

• -Kukka-

Moikka!
      Itse kävin 5.2.09 leikkauttamassa Tallinnassa Botuliiniklinikan kautta. Kirurgeina toimivat Troost ja Kullanmaa.(ihan ammattilaisia ovat!)
      Toimenpiteenäni oli rintojen kohotus lihaksen kiinnityksellä ja proteesi, eli siis sama kuin sinulla? Hintaa tuli 4350 laivamatkat.
      Aikaa on mennyt n.1vko, parantuminen ollut hidasta koska lihakset on niin kipeenä rinnan ja kainalon seudulta että huh huh. Aluksi ei saa edes kahvikuppia kaapista kun käsi ei vaan nouse...:D

Haavat minulla on jo tosi siistissä kunnossa ja tänään menen töihin. Sinullekkin luultavasti tulee tämä ns.lollypop-arpi koska kyseessä iso leikkaus, mutta no hätä, arvesta jää vain pienen pinei muisto jos käyt ostamassa apteekista silikonivoidetta joka on kyllä helvetin kallista mutta sen arvoista!
      The Look-klinikalla antoivat saman hinnan minulle mutta eivät puhuneet lihaksen kiinnityksestä yhtään mitään ja arviova henkilö ei ollut edes lääkäri.(?)
      Suosittelen Botuliinia tai Laatukirurgiaa.
      Laita mailia, vastailen kyllä jos mietityttää!

• hgygiuygtjy

heips kukka, oisin kiinnostunut mikä implantti sulle laitettiin oliko anatominen ja minkä merkkinen =) houkuttava tuo hinta meinaan.

• -Kukka-
        hgygiuygtjy kirjoitti:

heips kukka, oisin kiinnostunut mikä implantti sulle laitettiin oliko anatominen ja minkä merkkinen =) houkuttava tuo hinta meinaan.

Minulle laitettiin Profil ja pyöreä. Ihan tyytyväinen olen vaikka vielä kipuja päälänsä...:D

• fhhgfhjhg
        -Kukka- kirjoitti:

Minulle laitettiin Profil ja pyöreä. Ihan tyytyväinen olen vaikka vielä kipuja päälänsä...:D

Juu kiitoksia paljon vastauksesta =) Harkinnassa vielä meinaan tuo paikka minne menen. P.s en ole ketjun aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5845
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3153
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      23
      2340
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2055
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1958
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1599
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1212
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1206
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      80
      1069
    Aihe