Apua, koulussani todettiin tuossa alkuvuidesta täitä. Kerroin asiasta vanhemmilleni, mutta he unohtivat ostaa täisamppoota. (Koko koulun on siis pestävä hiuksensa täishamppoolla, vaikkei olisi täitä) No, itse "unohdin koko asian", mutta sitten minua alkoi kutittamaan päästä, ja luulenpa niin että olen saanut täitä, IIK.. Eli minullahan on voinut olla täitä vaikka 1kk ja en ole huomannut!! Miten kehtaan mennä sanomaan sen vanhemmilleni, että he ostaisivat täishamppoota ja koko talo olisi pestävä :( :( Kaikki vain minun syytäni. Ja jos vielä kaikille tutuille kerrotaan.. Miten voisin kertoa tuon?
Joo, älkää alkako sitten paasaamaan mistään, kiitos.
T: tyttö95
IIK, täitä
3
239
Vastaukset
- ................
Se on aina parempi kertoa kuin olla kertomatta. Ei täissä mitään hävettävää ole, se on ötökkä siinä missä muutkin.
Kannattaa tutkia tuo täiasia, mutta saattaahan olla että pääsi kutiaa kuivan talvi-ilman takia, näin on asia minulla. :)- Guuhi
Saatta johtua myös hilseestä se kutina.
Käy hiuksesi läpi tiheällä kammalla (apteekista saa täikampoja muistaakseni) ja harjaa hiukset. Laita sanomalehti alle, että voit tutkia löydöksesi, että onko se täi, liikkuuko se jne.
Ite kerroin ekalla kerralla vanhemilleni ku huomasin ne. Kampasin hiuksiani vessassa, ja sit huomasin siellä liikettä. Otin sen kiinni, ja järkytyin kun huomasin sen olevan täi. Huusin sisko apuun, hän katsoi, ja totesi että täitähän ne. Sitten äidille sanottiin. Oli myöhäinen ilta ku ne löyty, joten piti aamuun asti oottaa että sain täikuurin.
Toisen kerran ku sain täitä, se meni näin.
"V*TTU!!" *potkaisee vessan oven auki*
"Miulla on taas niitä v*tun täitä!!" *autoon ja kauppaan*
- sen ihan oikeesti
Todella erottaa,onko kyseessä talvikuivuus vai täit.Muistan,kun itse sain niitä joskus ala-asteella vuonna kivi ja kirves.Se kutina on aivan järjetön.Ne elukat vielä lisääntyvät niin nopeasti,että tuskin olet niitä kovin kauan kantanut.Nykyiset shampoot tietääkseni hävittävät ne pesulla.Ennen shampoota piti pitää päässä tyyliin vuorokausi..
Täit eivät ole sinun vikasi tai merkki,ettet huolehdi hygieniasta.
Auta armias,jos saat kihomatoja,ne vasta kiusallisia on ja varsinkin niistä kertominen...
Sain joskus pikkuveljen kaverin kautta kun oli nukkunut mun sängyssä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864