MIEHET,MILLAISET SILMÄT?

eksoottinen??

millaisista silmistä tykkäätte tai onko sillä ees merkitystä? meneekö se aina niin, että vaan suuret,näyttävät,siniset jne silmät ovat viehättävät ja vetävät enemmän miehiä puoleen?

itselläni on pienet, tavallisen vihreät, vähän 'eskimomaiset' silmät.ihan suomalaista syntyperää olen.en ole koskaan tykännyt silmistäni, koska ne on vaikea meikata ja ilman meikkiä näytän rumalta myyrältä.minulle ei koskaan olla sanottu että mulla olis kauniit silmät/katse tai mitään ja tiedän etten tule koskaan kuulemaan mitään sellaista.ja vielä kun en muutenkaan ole mikään kaunis kasvoista, en koskaan voi näyttää luonnon kauniilta, mulla pitää olla meikkiä, vaikka iho olisi täydellinen ja nenä sopivan pieni (en siis väitä että on oikeasti) ja siltikin näytän vaan 'nätiltä' tai 'kivalta'.

onneksi sentään mulla on hyvä kroppa, ainakin joku mut vielä huomaa jossain pimeessä kapakassa...

12

1633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • azerty40

Silmillä yksinään ei ole merkitystä, kasvojen kokonaisuudella kyllä. Minulle silmien ei tarvitse olla suuret, siniset jne. Viimeksi upposin syvälle ruskeisiin, hieman aasialaistyyppisiin silmiin. Ihminen on kokonaisuus, ei yksikään yksityiskohta ole ehdoton turn-on tai turn-off.

• hyvä et

edes joillakin on hauskaa. Meinaan provoilijoilla.

• Sellaiset luonnolliset

Juuri niin kuin sinulla. Tai sitten tällaiset siniset kuten minulla. Eivätkä slimälasitkaan mielestäni suoranaisesti ketään rumenna. Ainkaan silmien kohdalta.

• snowbee

Silmälasit on jännä juttu muuten. En väitä niiden rumentavan ketään. Niiden pois ottaminen näyttää silmät silti ihan eri valossa. Silmälasit hämäävät niin, ettei silmien upeutta välttämättä huomaa, ennen kuin lasit on poistettu.

Minusta silmien pitää olla aika isot, siniset ja keijukaismaiset. Siniset silmät tosin tarvitsevat vaaleat hiukset säväyttääkseen minun haluamallani tavalla. Itse annan paljon arvoa naiselle silmien perusteella.

Siltikään kaikki miehet eivät ole yhtä kiinnostuneita silmistä kuin minä, joten nou hätä for you.

• Saunassa en niitä
        snowbee kirjoitti:

Silmälasit on jännä juttu muuten. En väitä niiden rumentavan ketään. Niiden pois ottaminen näyttää silmät silti ihan eri valossa. Silmälasit hämäävät niin, ettei silmien upeutta välttämättä huomaa, ennen kuin lasit on poistettu.

Minusta silmien pitää olla aika isot, siniset ja keijukaismaiset. Siniset silmät tosin tarvitsevat vaaleat hiukset säväyttääkseen minun haluamallani tavalla. Itse annan paljon arvoa naiselle silmien perusteella.

Siltikään kaikki miehet eivät ole yhtä kiinnostuneita silmistä kuin minä, joten nou hätä for you.

Tarvitsekaan. Ja ovathan silmät toki isot, siis sisäpuolelta huom. Ja hoksaahan sen, kun ajattelee ihmisen verkkokalvojen laajuutta tarkemmin. Mutta toiset nyt vain ovat tämmöisiä rillipäitä.

• vaikka sitten pienet

Vaikea sanoa, mutta tietysti pienet tihrusilmät eivät ole kovin näyttävät ja vedä katsetta puoleen. Sinänsä siniset tai vihreät ovat näteimmät.

Jotenkin vain tulee mieleen, että olet itse löytänyt vaikka mitä puutteita itsestäsi. Kuinkahan tuo asia nyt oikein on ?

• Välittäisit rilleistäni

Jos minut näkisit. Olen nimittäin muuten todella puoleenivetävä.

• Jenny !!!!!!!!!!!!!!!

Siinä oli "kovan gimman katse" promokuvassa , Nainen on kyllä YLIVOIMAISESTI maailman kauneimpia ja seksikkäimpiä naisia!! AUH!

• Sellaisia tavanomaisia

Katsieta, mutta jo sekin aina sellainen v. mainen niin kuka nyt sillätavalla saa mitään kontaktia yhtään kehenkään.

• vetoo muhun

Mun naisen silmät on keltaiset ja vähän kierot.
      En ole muilla sellaisia nähnyt. Se on varmaan toiselta planeetalta kotoisin?

• kysytään

ja tänne satuin eksymään:

-Iranilais-persialaiset, suuret, tummat, kimaltelevat, eksoottiset.
      -Vietnammilaistyyppiset, tummat, jopa pienehköt mantelisimät.
      -Venäläiset sielukkaat (valitan, en osaa määritellä sitä katseen lämpöä tarkemmin)

-Eniten tietenkin Sen naisen silmät, johon olen kulloinkin lämpöisenä :-)

Eli valikoimaa nyt kuitenkin riittää. Kuten ketjusta huomaa, mitään nyrkkisääntöä ei tietenkään ole. Olen myös huomannut yhden vastaajan tavoin hieman karsastavan katseen ovelan vedon. Ei naiste silmistä(kään) turhaan ole kautta historian keuhkottu, kyllä ne ovat niin voimakkaasti vetoavat. Siis laajemmin - katse: kyllä siitä sielusta aika paljon saattaa nähdä silmien kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe