punaiset

hiukset?

Onkohan millään kampaajalla mahdollista saada aidosti oikeaa punaista, siis peruspunaista, väriä hiuksiin? Siis tähän tyyliin: http://flickr.com/photos/87626181@N00/353354167/

Kävin ennen joulua kampaajalla saman asian perässä, silloin pistettiin mustaa ja "punaista" joka osoittautui olevan ruskea, jossa oli pikkiriikkisen viininpunaista sävyä. Ei yhtään sitä, mitä ajoin takaa. Joko siis kampaaja ei osannut, tai ei suostunut väriä laittamaan. Väärinkäsityksestä ei luulisi olevan kysymys, sillä minulla oli värimalli mukana, sanoin haluavani raitoja ja ennemmän punaista väriä kuin mustaa. Nyt etuhiukset ovat pelkästään hiukan punaisensävyiset, kuten myös alimmat takahiukset. Siis enemmän mustaa kuin punaista, ja tulos on todella paljon tummemmat kuin mitä halusin.

Nyt pitäisi siis korjata entisen kampaajan tekoset, mutta onnistuuko mustiin hiuksiin tekemään enää punaisia raitoja ja onko ylipäätään mahdollista saada hiuksiin aidosti peruspunaista sävyä? Ja miten sen kampaajalle kertoo, että saa juuri toivomansa eikä kampaajan improvisointia?

3

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

Itse laitatin juuri kirkkaan kirkuvan punaista väriä hiuksiini Tuccabajassa. Heiltä siis ainakin löytyi ennen, en tiedä nykytilannetta.

• vastausssssssss

mikset osta itse väriä? niitä löytyy paljon miltei joka kaupasta. Kokemuksesta kuitenkin sanon etten suosittele punaista, sillä sitä joutuu värjäämään erittäin usein koska jo parissa pesussa jopa paras kestoväri on kulunut juuri kuvailemaksesi punaruskeaksi

• alkup.
        vastausssssssss kirjoitti:

mikset osta itse väriä? niitä löytyy paljon miltei joka kaupasta. Kokemuksesta kuitenkin sanon etten suosittele punaista, sillä sitä joutuu värjäämään erittäin usein koska jo parissa pesussa jopa paras kestoväri on kulunut juuri kuvailemaksesi punaruskeaksi

Käyn kampaajalla juurikin siitä syystä, etten halua olla värjäämässä hiuksia uudestaan joka toinen viikko. Onhan noita värejä, mutta ne eivät pysy päässä ja heti värjäyksen jälkeen värjäävät kaikki tekstiilit myös. Ei kiva.

Kyllä minä mielelläni laadusta maksaisin.

Tuolla edellisen kampaajan luona käytyäni kyse ei ollut siitä, että väri olisi haalistunut ruskeaksi, vaan se ei ikinä punaisena ollutkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6033
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe