Kysymys naisille

azerty40

Paljonko teitä haittaa/häiritsee miehen tatuoinnit ja arvet? Vai onko sillä todella väliä? Molempia mainittuja löytyy, arpia sekä duunissa että harrastuksissa syntyneinä ja pari kuvaa hakattuna, tosin toisen saa piiloon hihan alle tarvittaessa. Duunimaailmassa nuo kuvat ei haittaa, eikä arvetkaan niin vieraita ole, mutta miten seuraelämässä naiset asian kokee?

14

928

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lessa

Arvet ja tatuoinnit ja niihin suhtautuminen on jokaisen oma asia, jotkut on sitä mieltä että tatuoinnit pitäisi kieltää mutta itse pidän niistä ja sunnittelenkin joskus sellaisen ottavani.Mutta en usko niiden haittaavan naisia sillä nehän vain lisäävät "miehisyyttä";) Arvet sen sijaan ovat sellaisia joita vaan tulee et sinä niille mitään voi ja jos ne naista häiritseee niin ei sun kannata vaivautua sen tytön takia:)

• --n25--

Omalla kohdalla nuo mainitut asiat ovat vain positiivinen lisä. Arvet kertovat omaa tarinaansa eletystä elämästä.
      Ja ne tattarit, omasta mielestäni ne ovat hieno keino muokata omasta kehosta juuri sellainen, millaiseksi sen haluaa... Itse siis harrastan tatuointeja. Mulle miehen tatuoinnit kuvataa hänen ajatusmaailmaansa. Älä siis turhaan piilottele kuvia paidan alle (tilasuudet joissa se on tarpeellista, esim. viralliset työtilaisuudet ovat asia erikseen)

• azerty40

Totta, muistoja on useimmista arvista, joko hyviä tai huonoja :-D Eli omaa tarinaansa ne kertoo. Kuvat taas on semmoisia, että itseasiassa toinen menee piiloon ihan väkisin kun tekee ns. virallisempia töitä; olkavarsi kun peittyy paidan ja puvuntakin alle. Toinen taas peittyy vain hansikkaat kädessä ;-)

Mutta mielenkiintoista oli huomata negatiivisten vastausten puuttuminen; ehkä ihmiset tosiaan ajattelee asioita enemmän kuin joskus aikaisemmin. Eihän se ihmistä ihmisenä muuta, kasvattaa vaan, jos kolhuja tulee.

• kummatkaan

Sillehän ei mitään voi jos arpia on,itsellänikin arpia kun joskus sattunut ja tapahtunut...tatuoinnit ei haitttaa paitsi jos niitä on liikaa niin se ei minun mielestäni ole sitten enää hienoa..t.n22

• arvet

on ok, ei haittaa ainakaan mua. Miehellähän pitää pari arpea ollakin, se on jopa seksikästä:)
      ja niille kun ei mitään mahda, ne on osa sinua.

Tatuoinneista taas en hirveästi pidä. Varsinkaan jos niitä on paljon ja monivärisiä.... ei nappaa. Ja tietyntyyppisillä vanhemmilla miehillä niistä tulee mieleen lähinnä vankilakundi.

• Maaliskuun Idus

Mitä tatskoihin tulee, riippuu kuinka paljon niitä on. Miehelläni on yksi tatuointi, skorpionin kuva, yksivärinen ja se on ihan ok.

• ollenkaan.

Paitsi tietty jos tatuointi sattuu olemaan sellainen, joka ei silmääni miellytä ollekaan... Jos mies on halunnut tatuoida kehoonsa kuvan, joka on minusta kertakaikkisen typerän näköinen, tod näk ajatusmaailmamme ei muutenkaan osuisi kovin hyvin yhteen.
      Yleisesti ottaen pidän tatuoinneista todella paljon. Arvet taas ovat mitä ovat. Kertovat jollakin tapaa ihmisen tarinaa.
      Eräällä uima-altaalla tapaamallani miehellä oli aivan kertakaikkisen järkyttävän näköinen arpi vatsallaan, visuaalisesti ei viehättänyt silmää, mutta teki uteliaaksi itse tyypin historian suhteen, mitä oli mahtanut käydä, mistä arpi oli peräisin.

• kuvasta .

No ei haittaa - mullakin on arpia, joten toivottavasti ne ei ole este.

Tatskat ok, jos ei nyt koko kroppa ole niiden peitossa eikä ne juhlista jotakuta exää.

Jos tatska on iki-ihanan Sirpan/Tarjan/Kaijan/Sadun/Göränin palvonnalle, niin voipi olla, että tiukkaa tekee. :)

• sena

ja arpia löytyy melkein kaikilta. ei ne ainakaan minua haittaa. sehän on vaan miehistä jos on arpia ja tatuointeja ;)

• vänkyrä-nainen

Tatskat nyt ei suuremmin muhun vaikutusta tee. Jos se on joku miehen itsensä suunnittelema kuva ja symboloi jotain hänelle tärkeää, niin se ois ihailtavaa. Joku valmis kuva joka on joka toisella vastaantulijalla ei taas säväytä ollenkaan.

• ok on

Miehillä tuo ei niin paljoa merkkaa. Eli voi olla tatskaa ja arpea. Voi olla jopa hyvännäköistä olla arpinaamainen.

• kisumirri87

tautoinnit ja arvet on seksikkäitä ;) miehekkäitä.

• tyttönen 1

Karski ulkonäkö ei useinkaan vetoa naisiin. Toisaalta, muista naisista en voi tietää, mutta ainakin omassa miesmaussani söpöys ja hellyyttävyys ovat ykkössijalla. Jos mies on täynnä tatuointeja tai lävistyksiä tai on kamalan isokokoinen, en kiinnostu.

• idäntyttö

Minä tykkään kyllä kovasti. Yritän parhaillaan omaakin miestä taivutella tatuoinnin ottoon. Tietty vähän merkkaa, millainen tatska on. Joku persettään kaivava apina hakattuna otsaan ei ole enää hot. ;)

Arvetkin kertoo elämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1199
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1139
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe