Täällähän minä taas, olen saanut koottua kaikki menettämäni kilot takaisin! Nyt on elämää taas kerran laitettu uuteen järjestykseen ja tietysti kaikki näkyy minulla painossa- ei ole hyvin kohdellut, niin olen syönyt. Ihan helppoa.
Nyt tarvitsen kuntoremonttia myös, muuten en saa kohta kengännauhoja kiinni.
Painan nyt 110 kg! Ihan totta se on - ja harmittaa kovasti, mutta nämä vaihdevuodet aiheuttavat paljon muutoksia elämässä ja myös elimistössä -ainakin minulla!
Kaikki hyvät neuvot tarpeen!
Jojo
5
272
Vastaukset
- myöskin
Mulla oli synnytyksen jälkeen hyvä laskusuhdanne, mutta sitten tuli joulu ja mässäily jäi jotenki päälle, ni humpsista: taas kahdeksan kiloa tullut lisää. Ja kun itsekkään en ole enään mikään nuori, niin ei nämä kilot meinaa lähteä millään. Nyt olen ostanut easy controllia, mistä olen kuullut paljon hyvää palautetta, joten saas nähdä miten käy. Ja on se hassua kuinka kaikki on kyllä tiedossa, ruoan ja makean vähentäminen ja liikunan lisääminen, mutta silti! No, kevättä kohti mennään ja ulkona on ihana ilma, ni eiköhän se tästä! ;)
- ..ullapulla
Olen samoja ikiä. Vaihdevuodet eivät tosin kovin paljon vaikuttavan. Olin tammikuun alussa kypsä aloittamaan laihiksen. Pudotettavaa noin 20 kg. Siitä 4 kiloa on lähtenyt alkuvuoden aikana. Yksinkertaisinta on varmaan selvittää kalomäärä, jonka voi syödä laihtuakseen ja pyrkiä noudattamaan sitä. Jos on käynyt paikkareissa, voi laihduttaa myös niitten pistesysteemillä. Olen lisäksi lisännyt liikuntaa paljon. Sellaista perusjuttua, kuten hiihtoa, uintia ja kuntosalia.
Annetaan rasvan palaa !! - ensin ainakin
Et ole yksin, ja satku on aina parempi kuin 150 :) Huumorilla ja sisulla kohti kaksinumeroista lukua, kyllä se siitä!
- LäskiRva
Jojoojille,
pian on viikko mennyt alaspäin jojoilussa, mutta siitä parin päivän kuluttua.
Vaatekokoni on 48.
Ja tyypiltäni sellainen tasapaksu.
Ajatella, että vielä pari viikkoa sitten olin sitä mieltä, että minulla ei ole jenkkakahvoja, kun vatsalihakset ovat hyvässä kunnossa! Hahahaa, ei se niin olekaan; vatsa oli niin pyöreä, että nahka oli pimakkana!! Sen voin jo nyt kertoa vajaasta viikosta, että jenkkakahvat palanneet-ja näkyvissä on, että tulee kunnon reilun kokoiset! - LäskiRva
Ja heti näkyy tulosta -2,2 kg.
Olen syönyt vähemmän kerralla ja useammin. Vielä en ole tehnyt ruokiin mitään muutoksia; ajattelin vähän katsoa onnistunko vielä muuttamaan tapojani syömällä useammin.
Tästä on hyvä jatkaa...toivon, että kesällä minulla on vyötärö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251