minulla on ihana mies kaveri ja vietämme aikaa yhdessä, usein olemme yötä toistemme luona ja kaikki on siis niin ihanaa mutta mies sanoo ettei ole tunteita minua kohtaan, vain kaverilliset tunteet ja hän haluu vain läheisyytä, minä olen kertonut että olen rakastunut häneen. voiko tämän miehen tunteet muuttua yhtäkkiä siten että hän ihastuis/rakastuis yhtäkkiä? onko kenelläkään kokemusta?
voiko tunteet muuttua?
7
2812
Vastaukset
- surusilmä
Mulla ihan sama tilanne !! Olen ihastunut ja suorastaan rakastunut erääseen mieheen, jonka olen tuntenut vähän yli vuoden verran. Ollaan paljon vietetty aikaa yhdessä ja toistemme luona olemme olleet yötä. Seksiäkin on ollut jonkin verran.Mutta mies on sanonut suoraan ettei ole minusta kiinnostunut kuin kaverina/ystävänä....ja minä haluaisin paljon enemmän ! En tiedä mitä teen ? Välillä tuntuu pahalta kun ei tunteisiin ei vastata....
- rakastunut,niin
on vaikea uskoa sitä mitä toinen sanoo ,jos hän sanoo näin. Jos olet itse rakastunut, niin yritä päästä siitä tunnekoukusta pois. Olet vaan sen toisen hyväksikäytettävissä ja ,jos hän sanoo ettei ole kiinnostunut kuin kaverina, niin sitä pitää uskoa. Pitäkää vaikka taukoa tässä tapailussa, ja katso muuttuuko toisen suhtautuminen sinuun millään lailla, onko tunteita vai ei?
- Näinseon
Tiedoksenne, että on todella (siis toooooodella) harvinaista, että mies yhtäkkiä
ihastuisi/rakastuisi tosissaan, jos ei alunperinkään ole naiseen
ihastunut tosissaan. Käytännössä siis vain tuhlaatte aikaanne, jos
haluaisitte oikean parisuhteen.
Se on tietysti ihan teistä itsestänne kiinni että mitä haluatte tehdä.
Jos teille riittä se, että mies vain kaveeraa kanssanne ja harrastaa seksiä
jos sitä on tarjolla, niin mikäs siinä sitten. Jos taas haluatte oikean
suhteen, niin tajuatte varmaan itsekin, että teidän kannattaisi unohtaa
se mies ja etsiä joku joka on tosissaan. Voitte tietysti yrittää tehdä vaikka
minkälaisia temppuja, mutta tuskin se mies yhtään sen enempää ihastuu.
On ihan teistä itsestänne kiinni, että kuinka monta vuotta elämästänne tuhlaatte
niihin miehiin, joiden kanssa ei ole mitään tulevaisuutta. Turha sitten
syyttää muita jälkeenpäin, jos roikkuu vuosikausia sellaisessa
miehessä. Ei kukaan tule teille niitä vuosia takaisin antamaan, ettekä saa
siitä mitään marttyyripisteitä. - rghkuilll
Näinseon kirjoitti:
Tiedoksenne, että on todella (siis toooooodella) harvinaista, että mies yhtäkkiä
ihastuisi/rakastuisi tosissaan, jos ei alunperinkään ole naiseen
ihastunut tosissaan. Käytännössä siis vain tuhlaatte aikaanne, jos
haluaisitte oikean parisuhteen.
Se on tietysti ihan teistä itsestänne kiinni että mitä haluatte tehdä.
Jos teille riittä se, että mies vain kaveeraa kanssanne ja harrastaa seksiä
jos sitä on tarjolla, niin mikäs siinä sitten. Jos taas haluatte oikean
suhteen, niin tajuatte varmaan itsekin, että teidän kannattaisi unohtaa
se mies ja etsiä joku joka on tosissaan. Voitte tietysti yrittää tehdä vaikka
minkälaisia temppuja, mutta tuskin se mies yhtään sen enempää ihastuu.
On ihan teistä itsestänne kiinni, että kuinka monta vuotta elämästänne tuhlaatte
niihin miehiin, joiden kanssa ei ole mitään tulevaisuutta. Turha sitten
syyttää muita jälkeenpäin, jos roikkuu vuosikausia sellaisessa
miehessä. Ei kukaan tule teille niitä vuosia takaisin antamaan, ettekä saa
siitä mitään marttyyripisteitä.entäs jos nainen sanoo ettei ole tunteita mutta kuitenki haluaa olla usein yhdessä, suudellaan ja nukutaan öitä yhdessä jne, käyttääkö nainen vain hyväkseen? voisko naisella yhtäkkiä tulla tunteita miestä kohtaan vaikka aluksi oliski vain ns kaveri
- Kokemusta on
rghkuilll kirjoitti:
entäs jos nainen sanoo ettei ole tunteita mutta kuitenki haluaa olla usein yhdessä, suudellaan ja nukutaan öitä yhdessä jne, käyttääkö nainen vain hyväkseen? voisko naisella yhtäkkiä tulla tunteita miestä kohtaan vaikka aluksi oliski vain ns kaveri
Kyse on tarpeiden tyydyttämisestä. Meillä jokaisella on halut ja tarpeet myös naisilla. Nainen kaipaa seksiä, orgasmeja....läheisyyttä. Jos ei ole löytänyt sitä sopivaa kumppania niin mun mielestä on parempi olla vakipano kuin harrastaa irtosuhteita. Vasataus kysymykseesi..kyllä niitä tunteita voi tulla ajan kans!! Niitä voi kehittyä.
- käyttääpä
rghkuilll kirjoitti:
entäs jos nainen sanoo ettei ole tunteita mutta kuitenki haluaa olla usein yhdessä, suudellaan ja nukutaan öitä yhdessä jne, käyttääkö nainen vain hyväkseen? voisko naisella yhtäkkiä tulla tunteita miestä kohtaan vaikka aluksi oliski vain ns kaveri
hyvinkin miestä hyväkseen tuollainen muija! Mitä raaimmalla tavalla. Minulla on kokemusta tuollaisesta saamarin "kaveri"-muijasta, jonka kanssa vietin yli vuoden elämästäni ja se paska käytti vain hyvkseen :( Tiesi että rakastan kun kerroin monet kerrat ja tää saatanan paska jatkoi vain minun hajoittamistani, koska tiesi että olin niin hirveän ihastunut.
Pilasin elämäni täysin sen helvetin paskakikkareen kanssa ja toipumista on nyt kestänyt toista vuotta :(
Kiitti vaan helvetisti sinne iloiseen Itä-Suomeen elämän pilaamisesta huijaamalla ja kusetamalla ja julmasti toisella leikkien!!! - ak81
käyttääpä kirjoitti:
hyvinkin miestä hyväkseen tuollainen muija! Mitä raaimmalla tavalla. Minulla on kokemusta tuollaisesta saamarin "kaveri"-muijasta, jonka kanssa vietin yli vuoden elämästäni ja se paska käytti vain hyvkseen :( Tiesi että rakastan kun kerroin monet kerrat ja tää saatanan paska jatkoi vain minun hajoittamistani, koska tiesi että olin niin hirveän ihastunut.
Pilasin elämäni täysin sen helvetin paskakikkareen kanssa ja toipumista on nyt kestänyt toista vuotta :(
Kiitti vaan helvetisti sinne iloiseen Itä-Suomeen elämän pilaamisesta huijaamalla ja kusetamalla ja julmasti toisella leikkien!!!Mulla kans kokemusta tuommosesta muijasta. Ei sentään vuotta tärvääntyny elämästä mutta kuukausia kuitenkin. Ja tuo muija aivan varmasti tiesi että olin niin pahasti ihastunu, no oikeastaan rakastunutkin. Kohteli kuin jotaki paskaa, vieläki v*tuttaa niin pahasti tuo muija että ei mitään rajaa. Tästä on aikaa vähä alle vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057