voiko tunteet muuttua?

nainen 31v

minulla on ihana mies kaveri ja vietämme aikaa yhdessä, usein olemme yötä toistemme luona ja kaikki on siis niin ihanaa mutta mies sanoo ettei ole tunteita minua kohtaan, vain kaverilliset tunteet ja hän haluu vain läheisyytä, minä olen kertonut että olen rakastunut häneen. voiko tämän miehen tunteet muuttua yhtäkkiä siten että hän ihastuis/rakastuis yhtäkkiä? onko kenelläkään kokemusta?

7

2812

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surusilmä

Mulla ihan sama tilanne !! Olen ihastunut ja suorastaan rakastunut erääseen mieheen, jonka olen tuntenut vähän yli vuoden verran. Ollaan paljon vietetty aikaa yhdessä ja toistemme luona olemme olleet yötä. Seksiäkin on ollut jonkin verran.Mutta mies on sanonut suoraan ettei ole minusta kiinnostunut kuin kaverina/ystävänä....ja minä haluaisin paljon enemmän ! En tiedä mitä teen ? Välillä tuntuu pahalta kun ei tunteisiin ei vastata....

• rakastunut,niin

on vaikea uskoa sitä mitä toinen sanoo ,jos hän sanoo näin. Jos olet itse rakastunut, niin yritä päästä siitä tunnekoukusta pois. Olet vaan sen toisen hyväksikäytettävissä ja ,jos hän sanoo ettei ole kiinnostunut kuin kaverina, niin sitä pitää uskoa. Pitäkää vaikka taukoa tässä tapailussa, ja katso muuttuuko toisen suhtautuminen sinuun millään lailla, onko tunteita vai ei?

• Näinseon

Tiedoksenne, että on todella (siis toooooodella) harvinaista, että mies yhtäkkiä
        ihastuisi/rakastuisi tosissaan, jos ei alunperinkään ole naiseen
        ihastunut tosissaan. Käytännössä siis vain tuhlaatte aikaanne, jos
        haluaisitte oikean parisuhteen.

Se on tietysti ihan teistä itsestänne kiinni että mitä haluatte tehdä.
        Jos teille riittä se, että mies vain kaveeraa kanssanne ja harrastaa seksiä
        jos sitä on tarjolla, niin mikäs siinä sitten. Jos taas haluatte oikean
        suhteen, niin tajuatte varmaan itsekin, että teidän kannattaisi unohtaa
        se mies ja etsiä joku joka on tosissaan. Voitte tietysti yrittää tehdä vaikka
        minkälaisia temppuja, mutta tuskin se mies yhtään sen enempää ihastuu.

On ihan teistä itsestänne kiinni, että kuinka monta vuotta elämästänne tuhlaatte
        niihin miehiin, joiden kanssa ei ole mitään tulevaisuutta. Turha sitten
        syyttää muita jälkeenpäin, jos roikkuu vuosikausia sellaisessa
        miehessä. Ei kukaan tule teille niitä vuosia takaisin antamaan, ettekä saa
        siitä mitään marttyyripisteitä.

• rghkuilll
        Näinseon kirjoitti:

Tiedoksenne, että on todella (siis toooooodella) harvinaista, että mies yhtäkkiä
        ihastuisi/rakastuisi tosissaan, jos ei alunperinkään ole naiseen
        ihastunut tosissaan. Käytännössä siis vain tuhlaatte aikaanne, jos
        haluaisitte oikean parisuhteen.

Se on tietysti ihan teistä itsestänne kiinni että mitä haluatte tehdä.
        Jos teille riittä se, että mies vain kaveeraa kanssanne ja harrastaa seksiä
        jos sitä on tarjolla, niin mikäs siinä sitten. Jos taas haluatte oikean
        suhteen, niin tajuatte varmaan itsekin, että teidän kannattaisi unohtaa
        se mies ja etsiä joku joka on tosissaan. Voitte tietysti yrittää tehdä vaikka
        minkälaisia temppuja, mutta tuskin se mies yhtään sen enempää ihastuu.

On ihan teistä itsestänne kiinni, että kuinka monta vuotta elämästänne tuhlaatte
        niihin miehiin, joiden kanssa ei ole mitään tulevaisuutta. Turha sitten
        syyttää muita jälkeenpäin, jos roikkuu vuosikausia sellaisessa
        miehessä. Ei kukaan tule teille niitä vuosia takaisin antamaan, ettekä saa
        siitä mitään marttyyripisteitä.

entäs jos nainen sanoo ettei ole tunteita mutta kuitenki haluaa olla usein yhdessä, suudellaan ja nukutaan öitä yhdessä jne, käyttääkö nainen vain hyväkseen? voisko naisella yhtäkkiä tulla tunteita miestä kohtaan vaikka aluksi oliski vain ns kaveri

• Kokemusta on
        rghkuilll kirjoitti:

entäs jos nainen sanoo ettei ole tunteita mutta kuitenki haluaa olla usein yhdessä, suudellaan ja nukutaan öitä yhdessä jne, käyttääkö nainen vain hyväkseen? voisko naisella yhtäkkiä tulla tunteita miestä kohtaan vaikka aluksi oliski vain ns kaveri

Kyse on tarpeiden tyydyttämisestä. Meillä jokaisella on halut ja tarpeet myös naisilla. Nainen kaipaa seksiä, orgasmeja....läheisyyttä. Jos ei ole löytänyt sitä sopivaa kumppania niin mun mielestä on parempi olla vakipano kuin harrastaa irtosuhteita. Vasataus kysymykseesi..kyllä niitä tunteita voi tulla ajan kans!! Niitä voi kehittyä.

• käyttääpä
        rghkuilll kirjoitti:

hyvinkin miestä hyväkseen tuollainen muija! Mitä raaimmalla tavalla. Minulla on kokemusta tuollaisesta saamarin "kaveri"-muijasta, jonka kanssa vietin yli vuoden elämästäni ja se paska käytti vain hyvkseen :( Tiesi että rakastan kun kerroin monet kerrat ja tää saatanan paska jatkoi vain minun hajoittamistani, koska tiesi että olin niin hirveän ihastunut.

Pilasin elämäni täysin sen helvetin paskakikkareen kanssa ja toipumista on nyt kestänyt toista vuotta :(

Kiitti vaan helvetisti sinne iloiseen Itä-Suomeen elämän pilaamisesta huijaamalla ja kusetamalla ja julmasti toisella leikkien!!!

• ak81
        käyttääpä kirjoitti:

hyvinkin miestä hyväkseen tuollainen muija! Mitä raaimmalla tavalla. Minulla on kokemusta tuollaisesta saamarin "kaveri"-muijasta, jonka kanssa vietin yli vuoden elämästäni ja se paska käytti vain hyvkseen :( Tiesi että rakastan kun kerroin monet kerrat ja tää saatanan paska jatkoi vain minun hajoittamistani, koska tiesi että olin niin hirveän ihastunut.

Pilasin elämäni täysin sen helvetin paskakikkareen kanssa ja toipumista on nyt kestänyt toista vuotta :(

Kiitti vaan helvetisti sinne iloiseen Itä-Suomeen elämän pilaamisesta huijaamalla ja kusetamalla ja julmasti toisella leikkien!!!

Mulla kans kokemusta tuommosesta muijasta. Ei sentään vuotta tärvääntyny elämästä mutta kuukausia kuitenkin. Ja tuo muija aivan varmasti tiesi että olin niin pahasti ihastunu, no oikeastaan rakastunutkin. Kohteli kuin jotaki paskaa, vieläki v*tuttaa niin pahasti tuo muija että ei mitään rajaa. Tästä on aikaa vähä alle vuosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe