Millainen on miehesi, seurustelukumppanisi, mies johon olet rakastunut? Siis minkälaisen miehen kanssa elät, miltä hän näyttää, miltä hän tuntuu? Miksi olet hänen kanssaan?
sinun miehesi?
4
546
Vastaukset
minun mieheni on pitkä tumma ja omistaa maan ihanimmat ruskeat silmät.hän on vaan sellainen nallekarhu jonka kainaloon on ihana mennä,yhdessä pian kuusitoista vuotta,ja aina yhtä ihana
- Banina
Hän on Mies. On tukena, on vahva, mutta puhuu ja pussaa. Hänen kanssaan voin keskustella kaikesta, ja hän on paras ystäväni. Hän on pitkä ja jäntevä, ihanat hiukset, komeat kasvonpiirteet, hellät kädet. Hän tuntuu sopivalta kaikessa. Sovin kainaloon täydellisesti ja hänen sylissään on niin hyvä olla. Tahdomme elämältä pitkälti samoja asioita, ja arvomme ovat toisiaan lähellä.
Olen hänen kanssaan siksi, etten osaisi enkä haluaisi enää elää iman juuri Häntä. Tämä herra toi elämääni niin paljon kaikkea hyvää. Hän oli juuri se, jollaista etsin: täydellinen minulle.- MIES isolla M:llä
isokokoinen (roteva, ei lihava) vähän vatsakas, ei kuitenkaan läski. pitkä. isot miehet on mun heikkous ollu aina, niissä on sitä jotain. kalju/lyhyt sänki ja parta leuan alla, ns kirveellä veistetty/karski mies on niin HOT. luonteelta saa olla härkä, siis rauhallinen, mukava, rento, kunnioittava herrasmies. tälläinen on mun unelma...
tapasin äskettäin miehen, muutaman kerran käyty treffeillä. on rauhallinen, vähän ehkä hiljainen, ujo, kohtelias, herrasmies, huumorintajuinen. on mua jonkin verran vanhempi, tarkalleen 11 vuotta vanhempi. isokokoinen (182/88), parta leuan alla/lyhyt tukka. rakeenteeltaan on roteva. tuo ihanan turvallisuuden tunteen ollessaan lähellä, sen isoon syliin mahtuu tälläinen pienikokoinen nainen helposti. pystyy myös sängyssä pyörittelemään helposti, ei tartte pelätä olevansa liian painava. sanalla sanoen tää mies on TÄYDELLINEN. juri sellaista mitä rakastan... ihana nallekarhu ;) - edelliseen
MIES isolla M:llä kirjoitti:
isokokoinen (roteva, ei lihava) vähän vatsakas, ei kuitenkaan läski. pitkä. isot miehet on mun heikkous ollu aina, niissä on sitä jotain. kalju/lyhyt sänki ja parta leuan alla, ns kirveellä veistetty/karski mies on niin HOT. luonteelta saa olla härkä, siis rauhallinen, mukava, rento, kunnioittava herrasmies. tälläinen on mun unelma...
tapasin äskettäin miehen, muutaman kerran käyty treffeillä. on rauhallinen, vähän ehkä hiljainen, ujo, kohtelias, herrasmies, huumorintajuinen. on mua jonkin verran vanhempi, tarkalleen 11 vuotta vanhempi. isokokoinen (182/88), parta leuan alla/lyhyt tukka. rakeenteeltaan on roteva. tuo ihanan turvallisuuden tunteen ollessaan lähellä, sen isoon syliin mahtuu tälläinen pienikokoinen nainen helposti. pystyy myös sängyssä pyörittelemään helposti, ei tartte pelätä olevansa liian painava. sanalla sanoen tää mies on TÄYDELLINEN. juri sellaista mitä rakastan... ihana nallekarhu ;)avoimuus on tärkeä ominaisuus, puhuu ja pussaa :) rehellisyys, luotettavuus ja vastuuntunto ovat myös äärimmäisen tärkeitä. uskollisuus kuuluu luotettavuuteen, tai ainakin noi kaksi kulkevat käsikädessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754