mieheeni, kaikenlaista hän on tuohunnut selkäni takana viimeiset pari vuotta, ensin jäi kiinni nettiseksistä, chatista, lupasi lopettaa ja kaiketi on lopettanutkin, ainakin uskon niin.
No nyt joku nainen soittelee perään, kuulemma jostakin puhelinseksi numerosta, johon hän on kerran soittanut!!! Ei voi pitää paikkaansa.
Minua kohtaan hän käyttäytyy juuri niin kun pettäjä tekee:, touhuaa puhelimensa kanssa, arvostelee, haukkuu, olen kuulemma siivoushullu, on poissaoleva, seksielämämme on tosi vähäistä.
Olen jo valmis lähtemään koko suhteesta, en ansaitse tälläistä, enkä jaksa enään elään tälläisessä epävarmuudessa kun ei tiedä mitä seuravaksi tapahtuu.
Lähtemistäni pahentaa se, että meillä on pieni vauva. Raskausaikanakin mies loukkasi minua teoillaan, koko raskaus ei merkinnyt hänelle mitään, vouhotin kuulemma kaikesta. Olen kuin maahan lyöty, iloitsen vauvastani, mutta ahistaa ajatuskin suhteen jatkamisesta.
Vauvaa hän rakastaa. Ahdistaa nykyään miehen läheisyyskin, kun olemme kotona kokoajan riidellään. En halua lapseni varttuvan tälläisessä suhteessa. Kun sanon hankkivani asunnon ja lähtevän alkaa kiristys, hän pitää kuulemma lapsen.
en luota
mitä seuraavaksi
0
374
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298