Eli 4 päivää ollut kynnet enkä ole varma oliko kynnet kellertäviä jo aiemmin. Mutta siis eilen huomasin että osa kynsistä on kellertäviä. Onko tää joku vika vai normaalia??
akryylikynnet on kellertäviä
3
546
Vastaukset
- Kynsifani
Mulla on ollut jo pari vuotta akryylikynnet eikä ole koskaan ollut kellertävät. Et ei ainakaan minusta kuullosta normaalilta. Voi olla ettei akryylimassassa ole mitään vikaa vaan jossain muussa esim. pohjustusaineessa.
- jatkan kysymystä
Niin, ei kai kynsi voi tavallaan "imaista" itseensä mitään mikä tekisi siitä kellertävän? esim. jos oon käsitellyt itse jotain kellertävää ja sitä on mennyt kynsille?
- owjfnoqand
jatkan kysymystä kirjoitti:
Niin, ei kai kynsi voi tavallaan "imaista" itseensä mitään mikä tekisi siitä kellertävän? esim. jos oon käsitellyt itse jotain kellertävää ja sitä on mennyt kynsille?
Kyllä akryylikynnet voi kellastua, riippuu vähän merkistä, mutta vähemmän laadukkaat merkit kyllä edelleen tahtoo kellastua. Ennen, kun materiaalissa oli vähän muitakin kemikaaleja, kellastuminen oli suurempikin ongelma. Nykyään lähes kaikilla merkeillä on sinisävyinen monomeeri; ehkäisee kellastumista.
Tupakoitsijoilla on myös aina kauniit keltaiset kynnet, omat tai rakennekynnet. Se kyllä lähtee pois pintakerroksia viilaamalla.
Värilakat voivat myös kellastuttaa, samoin solarium ja itseruskettavat tuotteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743