Nyt miehiltä vastauksia kun kesäkin alkaa lähestyä uhkaavasti!
Elikkäs,miten on ns. selluliitin laita?Onko se aivan kamalaa vai voiko sitä sietää?
Olen itse hoikka ja naisellinen,mutta äärettömän epävarma vartalostani.Selluliittia ei näy jos ei purista esim reittä kovaa(Vai onkohan minulla kyseessä vain normaali ihonalainen rasva?).
Joka tapauksessa haluaisin lämpimillä ilmoilla pukeutua keveästi,mutta tuntuu että sitä pitäisi edeltää kova sali-rääkki.
Kelpaako meitä "tavallisia",normaalivartaloisia naisia katsella kesähepenissä,vaikka kaikki rasva ei olekaan kehosta kadonnut?
Itselleni tämä on kamala ongelma,sillä en kehtaa edes helteellä käyttää kesämekkoja bikineistä puhumattakaan,vaikka haluaisin.
Lisäksi olen hyvin vaaleaihoinen,eivätkä sääreni ole pronssisen hohtavat,kuten pitäisi kai olla.
Uskaltautuisinko minäkin ehkä ensi kesänä ulos kuorestani,vai onko tiedossa pelkkää ivaa ja julmuutta?
selluliiti?
9
1408
Vastaukset
- tippaakaan.
se on naisella luonnollista. ja sitä on kaikenkokoisilla. naisten olisi aika jo relata. ketä varten te täällä elätte?
itse tykkään naisista joilla hyvä itsetunto, eivätkä tuijota jokaista kohtaa kropassaan. sillä kärpäsestä kasvaa usein härkänen. :) - mieluummin vaikka vähän
kuin ei ollenkaan.
Eikös se ole merkki hyvästä elämästä ! - snowbee
Sen voi kyllä sietää hyvin :).. Itselläsi tuota selluliittiä ei taida edes olla. Ei muuta kun rohkeutta keräämään ja itsetuntoa kohentamaan.
- että ihmiset
ovat tätä mieltä, että sellua saa olla ,jopas helpotti neljänkympin kriisissä:)
- naisilla
sitä on kun läheltä katsoo. Myös himotreenajilla ja urheilijoilla on sellua ja varsin usein ylimääräistä nestettä kehossa urheilun myötä.
Täysin sellutonta, nesteetöntä ja pinkeänä hohtavaa kroppaa ei saa kuin leikkelemällä ja photoshoppaamalla.
Nauti vain naiseudestasi äläkä murehdi turhia :) Ihan varmasti miesten päät kääntyy sinunkin suuntaasi!
Uskomatonta, että nykypäivänä naisen kehossa ei saisi näkyä yhtään rasvaa! Naisen kehossa kun sitä kuuluu olla, eikä se sieltä lähde samalla tavalla kuin miesten kehosta. Siinä sitten elämä kuluu kaloreita laskiessa ja aamusta iltaan punnertaessa?
Itse syön pääasiassa terveellisesti ja monipuolisesti, urheilen muutamana päivänä viikossa jne mutta en jaksa pingottaa. Ja ihan hyvä kroppa on :) Eikä oo naama näkkärillä koko aikaa kun on nälkä tai jokin omassa vartalossa taas huolestuttaa.
Siinä vaiheessa kun oikeesti terveys menisi, niin nää on ihan pikkujuttuja ja haluais oman kroppansa takasin vaikka millä hinnalla. Nauttikaa ja eläkää! - Monet nuoretkin
Ovat tänä päivänä yllättävän tukevia. Varsinkin naiset. Ei millään pahalla, mutta se nyt vain on se kylmä totuus.
- Sietää..
Ööh tuota kuinka kovaa saisi puristaa???
- Muodostuu läskiä
Niin ihosta tulee löysmepi ja silloin se on myös tuntoherkempi. Ettei sitä siinä niin kovaa passaa PURISTAAAAAAA!
- liitti
ei haittaa pätkän vertaa. Itseasiassa se on mielestäni jotenkin lihallisella tavalla aistikkaan näköistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905785
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113077Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p252734Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252006- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486- 1891348