Olen alle kolmekymppinen nainen, mutta kärsin varsin hankalasta ongelmasta, joka on hyvin ohut silmänympärysiho. Eli ongelma on alaluomien ohuus, johon on muodostunut epämiellyttäviä juonteita. Toisella puolella silmän alla olen koko ikäni kärsinyt silmäpussista, jonka eteen saa tehdä työtä aamulla, että se lähtee. Nyt pussit eivät ole se suurin ongelma, vaan inhottavat rengasmaiset juonteet, jo muutoinkin ohuella silmänympärysiholla, joten kyselen piikkiä ottaneilta, onko mahdollisuus ruiskuttaa rypyn täyttö tälle silmänympärysiholle? Iho ohenee vauhdilla, ja se saa kasvot todella väsyneen oloisiksi, ikään kuin valahtaneiksi vaikka muuten näytän suht. pirteältä. Haluan muutenkin piristää itseäni oltuani kauan sairas ja kärsittyäni ikääni nähden jos jonkinmoista. Voisinko hyötyä? ja jos joku tietää muitakin hoitoja, niin olen innokas kuulemaan teidän kokemuksianne.
Restyline, kokemuksia
1
339
Vastaukset
- paras vaihtoehto..
Restylane tuohon, mutta asiantuntijoilta saat tietoja enemmän. Itse olen kokeillut kosmetologilla 'Quinot'-silmänympäryshoitoa, siinä annetaan koneella sellaisista ihan mietoa sähköimpulssihoitoa, sekä naamiot hieronta yms., ja se kyllä kirkastaa ilmettä :) voi ottaa sarjanakin. Kotihoioonkin saa tuotteet mukaan. Simänympärystuotteet, ainakin aamusella jääkaapista säilytettyinä, tehoavat useimmiten nopeammin myös.
Ja jos olet vielä toipilaskin, anna itsellesi ja ilmeellesi aikaa toipua-liikunta, raitis ilma ja terveellinen ruoka, riittävät unet yms hoitavat myöskin hitaasti, mutta varmasti asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760