kaipaisin pikaisia vinkkejä hyvästä ripsiväristä joka sopii herkille silmille?? olen käyttänyt lumene sensitive ripsiväriä ennen, sen koostumusta muutettiin joku aika sit ja se ei enää sovi minun silmilleni. mitä muita suht edullisia ripsivärejä herkille silmille on?? olen koittanut rimmelin ripsiväreja ja max factorin oli viimeisin sen kumiharja ei oikein sopinut herkille silmilleni. miten on se lorealin uusin? onko kellään kokemuksia sen käytöstä?? mite nivean ripsivärit??sopivatko herkille silmille?
moi!
5
351
Vastaukset
- on todella...
...herkät silmät, ja olen tykästynyt Kanebon 38° -ripsariin. Se ei varise ja ärsytä silmiä, ei lähde vesisateessakaan, ja on kuitenkin helppo poistaa ilman meikinpoistoaineita lämpimällä (yli 38°C:lla) vedellä.
Tuo Kanebo 38° on ihan perusripsari, mutta muistelisin, että nyt on tullut samaa sarjaa oleva pidentävä/tuuheuttavakin. Sitä en ole vielä ehtinyt kokeilla, mutta kun nykyinen ripsarini loppuu, niin seuraavaksi hankin sellaisen.- mie vaan
kiitos vastauksista :) minun silmäni ovat kans todella herkät menevät heti aivan punaiseksi vääränlaisesta ripsiväristä. mistä näitä mainittuja ripsivärejä löytää?? Asun aika pienellä paikkakunnalla ja merkit kuulostavat minulle aivan vierailta.
- edellinen
mie vaan kirjoitti:
kiitos vastauksista :) minun silmäni ovat kans todella herkät menevät heti aivan punaiseksi vääränlaisesta ripsiväristä. mistä näitä mainittuja ripsivärejä löytää?? Asun aika pienellä paikkakunnalla ja merkit kuulostavat minulle aivan vierailta.
...olen löytänyt ainakin Sokokselta ja Stockmannilta, mutta ihan marketista sitä ei välttämättä löydy. Hinta on muistaakseni jotain 15-20 euron väliltä, eli hieman kalliimpi kuin "markettisarjojen" perusripsarit. Mutta toisaalta itse ainakin olen valmis panostamaan tuon verran, ettei silmät ole koko aikaa punaiset ja vuotavat.
- Enää ei kirvele
mie vaan kirjoitti:
Hanki Jane Iredale ripsari, eivät sisällä synteettisiä väri-eikä säilöntäaineita. Pysyy hyvin ja lähtee vedellä pois.
Saat myös suomalaisista nettikaupoista. Sieltä tilasin itse.
- herkkis.
Mulle ei Lumene sopinut lainkaan, eikä IsaDoran mascara istunut oikein sekään.
Paras mun testaama on Cliniquen Lash Power (ruskea väri). Ohut harja, erottelee ripset, ruskea väri ei varise (mustaakin kokeilin, ei ihan yhtä hyvä). Saa pestyä pois lämpimällä vedellä hellästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251