Yleensä siihen liittyy huono itsetunto, lapsena koettu trauma jossa ei saanut tarpeeksi hyväksyntää ja abloodeja vanhemmiltaan. Tämän tyypin ihmiset ovat ainaisia etsijöitä, uusia haasteita joissa voisi loistaa ja peilata omaa heikkouttaan vahvaksi. Yleensä ulkoinen habitus on enemmän kuin tärkeä, pakkomielle.
Näiden ihmisten ailahtelevaisuus aiheuttaa ongelmia kaikille ystävilleen, tänään tätä huomenna sitä, ylihuomenna tuota. Eivät pysty antamaan perheelleen, lapsilleen sitä rauhaa ja turvaa jota lapsi kaipaa, aina on vain se oma etu ensimmäisenä. He ovat minä, ja vain minä ihmisiä. Muut ei ole mitään. Suuri vääristynyt itsetunto ajaa ongelmiin, joissa vain agressiivisuudella saadaan tahto läpi. Ääripääksi tarkoitettu viimeinen puolustuskeino oetaan käyttöön helposti. Heille on tärkeää olla esillä, aina ja kaikessa. Loppukädessä nämä ihmisrauniot eivät saa mitään pysyvää aikaiseksi ja polttavat itsensäkin loppuun. Ovar alati väsyneitä ja turhautuneita. Ei ole kadehtittava elämä ei, vaikka saattavat näyttää hyvinkin houkuttelevilta ja mukavilta alussa. Aivan, karu totuus astuu kuvaan myöhemmin.
Näin. Kaikkea hyvää.
Millainen mies pyörittää montaa naista?
17
422
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
"ihmisrauniot" tarvitsevat vaan rakkautta. Sillä on moni rikkinäinen sydän saatu korjatuksi...
- Dr. Feel Good
jaksaa aina antaa rakkautta, sitä saamatta? Se on sairaus joka vaatii suurta ymmärrystä, kärsivälllisyyttä ja vain koko loppu elämän. Yleensä luullaan että kyllä minä pystyn, mutta vuosien saatossa juuri se ihminen on itse täysin rauniona ja tämä sairas jatkaa elämäänsä aivan kuin ei mitään. Tiedän mistä puhun. Heiltä puuttuu hyvin usei empatia muita kohtaan.
- vänkyrä-nainen
Dr. Feel Good kirjoitti:
jaksaa aina antaa rakkautta, sitä saamatta? Se on sairaus joka vaatii suurta ymmärrystä, kärsivälllisyyttä ja vain koko loppu elämän. Yleensä luullaan että kyllä minä pystyn, mutta vuosien saatossa juuri se ihminen on itse täysin rauniona ja tämä sairas jatkaa elämäänsä aivan kuin ei mitään. Tiedän mistä puhun. Heiltä puuttuu hyvin usei empatia muita kohtaan.
niden pienten murustenkin avulla, jota se toinen joskus voi takaisin antaa. Se voi silti olla lämminsydäminen ja hyväkin ihminen, mutta tarpeeksi kun on saanut paskaa niskaansa tulee se kuori päälle. Pitää osata nähdä sen kuoren alle. Sitäkin se rakkaus on, sen kuoren alle näkemistä.
- Dr. FeelGood
vänkyrä-nainen kirjoitti:
niden pienten murustenkin avulla, jota se toinen joskus voi takaisin antaa. Se voi silti olla lämminsydäminen ja hyväkin ihminen, mutta tarpeeksi kun on saanut paskaa niskaansa tulee se kuori päälle. Pitää osata nähdä sen kuoren alle. Sitäkin se rakkaus on, sen kuoren alle näkemistä.
..että sinä olet marttyyriluonne, saat siitä kun annat muille empatiaa, vaikka et sitä itse saa. Liian kiltit ihmiset yleensä romahtavat sitten kuin korttitalo, kerralla ja yleensä tekevät lopullisen ratkaisun. Ikävä sanoa näin.
- vänkyrä-nainen
Dr. FeelGood kirjoitti:
..että sinä olet marttyyriluonne, saat siitä kun annat muille empatiaa, vaikka et sitä itse saa. Liian kiltit ihmiset yleensä romahtavat sitten kuin korttitalo, kerralla ja yleensä tekevät lopullisen ratkaisun. Ikävä sanoa näin.
kaunis asia joka mulle sanotaan tai hyvä teko, jonka joku mun hyväkseni tekee, riittää tekemään mut onnelliseksi taas hetkeksi eteenpäin.
Vaikka sata ihmistä kohtelisi mua huonosti, siihen ei tarvita kuin yksi ihminen, joka saa kaiken taas tuntumaan arvokkaalta ja tärkeältä.
- sama kuin
narsisti siis? hyi, ne tekee toiset hulluiks.
- Dr. FeelGood
ovat toisiaan, totta. Pieniä eroavaisuuksia tosin on.
- Mr. Tuuliviiri
Mut ku olis niin paljon rakkautta annettavana, ettei yks nainen oikein riitä kohteeksi? Ja se on niin viihdyttävää kato, kun ei tarvi vaan yhden naisen kanssa viettää aikaansa. Eihän naiset ole mitään koomikkoja tunnetusti.
ja musta liian yksinkertaista. Tarjoan (lisä)vaihtoehdoiksi a) "Koska pystyy" b) "Se on vaan niin pirun kivaa". Jollekin pörssissä pyöriminen tuo jännitystä toinen saa tyydytysta lenkkipolulla ja kolmas hyppää laskuvarjolla.
Joku tyytyy vähempään toiselle vähä ei riitä - sellaista mielihyvä on. Aina tavoittelu ei ole edes itselle tervettä, mut vauhdissa sokeutuu.- Dr. FeelGood
Millä tavalla tai kenen tunteita loukkaa laskuvarjohyppy harrastus tai lenkkeily? Tai pörssi peli? Olet aika hukassa nyt ystäväni.
Dr. FeelGood kirjoitti:
Millä tavalla tai kenen tunteita loukkaa laskuvarjohyppy harrastus tai lenkkeily? Tai pörssi peli? Olet aika hukassa nyt ystäväni.
mielihyvän hakemisesta. Ei kaikki tavat ole itselle tai muille vahingollisia, mut kirjo on laaja. Pörssin seuraukset niin henkilöille itselleen kuin läheisille voipi olla aikas laajat - pahimmillaan menossa unohtuu jopa laki ja sen jälkeen äitee tapaa lapsiaan ja miestään vain valvotusti. Huumeita en viitsinyt edes laittaa, kun ne olivat liian itsestään selviä.
Sen et naisten ja säkin hakkaamisesta vain toinen vahingoittaa ihmisiä ei tarvitse tarkoittaa, että mekanismit ja syyt olisivat erit - ei sen et niiden samat kaan tarvii olla. Eli tunteiden loukkaaminen tai loukkaamattomuus ei kumoa tai vahvista syy-seuraussuhteita.
Hukassa - ei vaan olen eri mieltä kanssasi tai oikeastaan tarjosin myös muita vaiohtoehtoja.
- Sitä paitsi..
haiskahtaa ihan norsun p*skalta. -> alahan femakko laputtaa siitä niin kuin ois jo, hopi hopi
- FeelSoFreeee
Olen itse elänyt ihmisraunion kanssa. En saanut halaustakaan.
Aina vain häntä piti "palvoa" ja mennä hänen mielen mukaan.
En jaksanut parhaalla ymmärrykselläkään sitä elämää.
Erosin ja elämäni ollut sen jälkeen onnellista.
Ihmisessä oli adhd.tä,narsismia, huumetaustaa... - Pyörittäjä.
Sellainen mies, joka pystyy panemaan montaa naista.
Sinänsä tyhmä kysymys.- rupia persiiseen
Mies pystyy panemaan vaikka kuin montaa naista, jos keppi pelaa ja naiset antaa panna.
Tuskin aloittaja kumminkaan sitä kysyi.
- Haiset femakolta...
Minä.
Ei yksi nainen riitä mihinkään. Ja kyse on terveyden ja työkyvyn ylläpitämisestä. Se on tutkittu juttu. Lääkäri suositteli harrastamaan enemmän seksiä. En jaksanut lukea, mutta veikkaukseni on, että Ongelma-mies! Siis naisten unelma. You go girl!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872