Mitä?? MITEN??

laaw<3

Olen jo jonkin aikaa ollut ihastunut yhteen tyyppiin. Aluksi luulin, ettei kyseinen henkilö välittänyt musta lainkaan, mutta nyt hän on jotain pientä kiinnostusta osoittanut. MUTTA, samoin hän on osoittanut pientä kiinnostusta myös ystävääni, sekä muihin tyttöihin. Että ota nyt tuosta selvää mitä hän ajattelee...

7

1391

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostuksesi

Osoita sinäkin hänelle selkeästi kiinnostuksesi.

• pohtijapoika

tuli tuosta viestistäsi, siis ainakin minulle. Siinähän selvästi luki, mitä hän ajattelee. Osoittaa kiinnostustaan useampaa naista kohtaa yhtäaikaa. Eihän tämä mies oikeasti halua mitään erityistä, koska hän varmaan ottaa ensiksi sen, jonka saa helpoiten ja sitten siirtyy mahdollisesti seuraavaan. Jos haluat jotain pysyvämpää ja että mies pitää juuri sinua erityisenä, niin silloin kyseessä ei ainakaan ole tämä kyseinen heebo.

• ThinkingWhileDrinking

Millä tavalla osoittaa kiinnostustaan? Katseleminen ja vilkuilu eivät välttämättä tarkoita, että hän olisi juuri sinusta kiinnostunut.

Itsekin tsekkailen lähes kaikkien OK-näköisten naisten perseet, rinnat, ilmeet yms. Eli tod.näk. hän on kategorioinut sinut luokkaan "pantavat". Helppo jako: "pantavat" - "ei pantavat". :)

• rrr

Itse miehenä tunnen tilanteen useamman naisen läsnäollessa hiukan hankalaksi, varsinkin jos joukossa on ihastukseni kohde. Osoitan helposti kiinnostusta myös muihin läsnäoleviin naisiin ja saatan vaikuttaa jopa välinpitämättömältä tätä "tiettyä" kohtaan.

En vain yksinkertaisesti halua muiden seuralaisten kokevan oloaan ulkopuoliseksi.

Pyydä miestä ihan suoraan vaikkapa kahville tmv? Jos kyseessä on fiksu kaveri niin et taatusti menetä mitään, vaikka homma ei ottaisikaan tuulta purjeisiin. Mieti mitä voit voittaa... =)

• sinkku,

heteroseksuaali individuaali katsoo varmasti monia naisia, ja on naisten perään. Ja varmasti kaikki mitä sinullakin olisi tarjottavaa kelpaa.

ihmiset jauhaa netissä pelimiehistä jne. ja heidän mielestään on taasen normaalia että kundilla on PAKKOMIELLE jostain tasan yhdestä ihmisestä, koska heillä itsellään kenties on...

tuo kundi vaikuttaa normaalilta, suosittelen antamaan vihjeitä että hän saa lähestyä

• mieheltä....

Mies toimii ainakin omasta mielestään ja monen muunkin miehen mielestä järkevästi. Naisilla kun on tapana ruveta katsomaan kiinnostuneemmin miehiä, joita muutkin naiset arvostavat tai ehkä haluavatkin. Vai olisitko yhtä kiinnostunut hänestä, jos kaverisi sanoisivat että hän on täysin mitäänsanomaton tai epämiellyttävä...

• Jospa se

mieskin etsii niitä kiinnostuksen merkkejä niinkuin sinäkin. Itse ainakin etsin kiinnostuksen merkkejä naisilta kun olen sen varran ujo etten uskalla ihan suinpäin lähestyä. Jos haluat jotain tapahtuvan niin näytä sille että olet kiinnostunut hänestä oikeasti. Olen nimittäin monta kertaa erehtynyt luulemaan että nainen on kiinnostunut eikä sitten olekaan. Menee usko itseensä jos ei osaa lukea enää naisten "merkkejä", mitä ne sitten lienevätkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3649
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      44
      3605
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2831
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2559
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1539
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe