liikkeellä treffeillä. Minäkin, maailman realistisin ihminen, menin siihen halpaan, että ihminen, jonka rehellisyyteen ja luotettavuuteen olin valmis uskomaan, teki sen, mistä olen lukenut täältä palstalta. Etsi parempaa, piti minua reservissä, varalla. Ja samaan aikaan etsi toista, ei suinkaan täältä Suomi24:stä, vaan toiselta treffipalstalta. Sattumalta ja vahingossa hänen profiiliinsa siellä törmäsin. Oli kuin kiviseinään olisi juossut. Oli valtava pettymys.
Epärehellisyyttä ja
11
1742
Vastaukset
- niitä
epärehellisiä ihmisiä ole netti pullollaan.
- KAIKETI SINNE
Sattumalta voi törmätä treffipalstalla.Eikö sinne pidä kirjautua sisään,eihän sinne kuka vaan pääse?
- pekko123
sinä menit kyseiselle sivustolle etsimään juustosämpylän teko ohjeita.
Ei kyllä itselläsikään aivan puhtaat jauhot taida pussissa olla!
Hyi helvetti... - katsoisit
pekko123 kirjoitti:
sinä menit kyseiselle sivustolle etsimään juustosämpylän teko ohjeita.
Ei kyllä itselläsikään aivan puhtaat jauhot taida pussissa olla!
Hyi helvetti...noita treffipalstojen mainoksia ensin, mitä näet...aivan, näet kasvokuvia...ja ne on aivan oikeita ihmisiä, ei mitään satuolentoja, sieltä voi yllättäen ilmaantua tuttu naama näkyviin..
Käyttäisit aivojasi ajatteluun... - kirjautua
välttämättä nähdäkseen profiileita, täällä suomessakin voi melko monta katsella ihan ilman kirjautumista, samoin ainakin yhdellä muulla palstalla, ja molemmissa on kuvat katseltavana ihan ilman kirjautumista, vähän kuin houkuttelemassa treffien kiehtovaan maailmaan
- ei ap.
Itse naisena menen aina tarkistamaan uuden tuttavuuden "luotettavuuden" kahlaamalla järjestelmällisesti kaikki mahdolliset deittipalstat ja chatit läpi, jos vaikka löydän hänet sieltä seuraa hakemsta. Kun aikoinaan aloitin nettideittailun untuvikkona, sain niin saamarin monta kertaa pa.kaa silmilleni kun kerkesin ihastua tai muuten vaan luulla että mies muka olisi tosissaan suhteeni. Valtaosa paljastui ennemmin tai myöhemmin elämäntapadeittajaksi joka ei enää kykene vakiintumaan ja "tyytymään" tavalliseen naiseen. Joitakin olin tapaillut kuukausikaupalla ja luulin todellakin että kyseessä on jo "parisuhde" kunnes vaisto ajoi etsimään miehen profiilia palstoilta... Sieltähän se aina löytyi. Olin ollut vain varalla, pantavana, mutta miehillä ei ollut kanttia sanoa sitä suoraan ettei pysyvämpää suhdetta ole tarkoituskaan kehittää. Oltiin oltu kaikki vapaa-aika yhdessä pitkän aikaa ja mies oli kaikin puolkin "ihastuneen oloinen". Se ei nykyään merkitse mitään..
Siperian opettamana en siis enää luota keneenkään, ja kun vielä deittailin, kävin todellakin kaikki mahd deittipalstat läpi, ja ikäväkseni löysin lähes joka kerta mieheltä useita profiileita. Sittemmin lopetin koko nettideitit. Turhaa ajanhaaskausta. Jos ei livestä löydy aitoa suhdetta, olen yksin. Suosittelen muillekin. - kom-mentti
ei ap. kirjoitti:
Itse naisena menen aina tarkistamaan uuden tuttavuuden "luotettavuuden" kahlaamalla järjestelmällisesti kaikki mahdolliset deittipalstat ja chatit läpi, jos vaikka löydän hänet sieltä seuraa hakemsta. Kun aikoinaan aloitin nettideittailun untuvikkona, sain niin saamarin monta kertaa pa.kaa silmilleni kun kerkesin ihastua tai muuten vaan luulla että mies muka olisi tosissaan suhteeni. Valtaosa paljastui ennemmin tai myöhemmin elämäntapadeittajaksi joka ei enää kykene vakiintumaan ja "tyytymään" tavalliseen naiseen. Joitakin olin tapaillut kuukausikaupalla ja luulin todellakin että kyseessä on jo "parisuhde" kunnes vaisto ajoi etsimään miehen profiilia palstoilta... Sieltähän se aina löytyi. Olin ollut vain varalla, pantavana, mutta miehillä ei ollut kanttia sanoa sitä suoraan ettei pysyvämpää suhdetta ole tarkoituskaan kehittää. Oltiin oltu kaikki vapaa-aika yhdessä pitkän aikaa ja mies oli kaikin puolkin "ihastuneen oloinen". Se ei nykyään merkitse mitään..
Siperian opettamana en siis enää luota keneenkään, ja kun vielä deittailin, kävin todellakin kaikki mahd deittipalstat läpi, ja ikäväkseni löysin lähes joka kerta mieheltä useita profiileita. Sittemmin lopetin koko nettideitit. Turhaa ajanhaaskausta. Jos ei livestä löydy aitoa suhdetta, olen yksin. Suosittelen muillekin.Tuo on viisasta, pitäisi malttaa pitää järki mukana, kun eri palstoilta tuttavuuksia solmii. Treffipalstat on tehneet yhteyksien solmimisen todella helpoksi ja siellä voi kuka hyvänsä olla kuka hyvänsä, kaikki eivät suinkaan ole niin suoraselkäisiä ja rehtejä, että malttaisivat pitää treffipalstat kiinni silloin, kun olisi mahdollisuus rakentaa aivan oikeaa ihmissuhdetta.
- valehteli siv.säätynsä
Entäpä tämä. Tuttavani tapasi S24:ssä miehen, jonka profiilissa luki "eronnut". Tapasivat muutaman kerran, ihastusta ja kemiaa ilmassa...kunnes mies kertoi, ettei ole vielä vienyt edes harkinta-ajan papereita eteenpäin. On asunut muutaman kk pois entisestä kodistaan, mutta ilmeisesti odotellut ja viivytellyt paperiasioissa haeskellen jotakin laastarin tapaista, joka auttaa yli asumuserovaiheet sun muut koukerot. Säälittävää, eikö vain. Ja nainen kun ehti ihastua täysillä.
Julma maailma tämä. Sanoin tuttavalleni, että älä nyt hyvä ihminen sitten ainakaan LUOTA tuohon tyyppiin. Valehtelu tuntuu olevan hänellä verissä.
Kaikenlaisiin epärehellisiin ressukoihin täällä siis voi törmätä. Parasta luottaa vaistoihinsa, sillä pärjää aikuinen ihminen kuitenkin aika hyvin!- Vantaalta?
Kokenut saman. Eronnut profiilin mukaan, mutta todellisuus onkin muuta...
- joka paikassa
Voin kyllä "lohduttaa", että samaa reservissä pitoa tapahtuu oikeassa elämässäkin aina siellä, missä joudutaan tekemisiin epäreilun ihmisen kanssa. Minä jouduin - ja kärsin turhia kärsimyksiä pitkät ajat. Nyt ajateltuna silkkaa hölmöyttäni, mutta enhän tiennyt... Onneksi olen siitä selvinyt ja arvaa mitä vannon nyt välttäväni...
- sen näkee
Näin se on. Suurin osa miehistä ja naisista, täällä nettitreffeissä, ovat paskasakkia. Naiset ovat niin helppoja saaliita oikeille pelimihille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915846
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv912988Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252026Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744