Mitäs jos nainen on muuten tosi kaunis ja mukava mutta onkin kunnolla uskovainen ihminen niin vaikuttaako se siihen että ette haluakkaan häntä?
Uskovainen nainen
46
2232
Vastaukset
- azerty40
Iso merkitys on seuraavilla asioilla: mihin uskoo, miten toteuttaa uskoaan, vaatiiko toiselta samaa, antaako toisen olla uskomatta samaan tai mihinkään?
Eli ei yksikään ihminen minun silmissäni miksikään muutu muuta kuin tekojensa ja sanojensa kautta; en minäkään uskomattajättämistäni muilta vaadi - miksi siis minulta vaadittaisiin uskomista? - mies-
Pakko kyllä sanoa että haittaa aikalailla. Maailmankuva menee niin kauas omasta uskovaisella. Tietenkin poikkeuksiakin on, mutta minua ainakin häiritsisi suunnattomasti jos nainen olisi sitä mieltä, että ansaitsen palaa helvetissä ikuisesti koska en usko hänen mielikuvitusystäväänsä.
Täysin siitä kuinka tämä nainen tuo uskoaan esille. Jos esim. alkaa saarnata miten joudun kiehuvaan kattilaan ikuisuudeksi kun en käy kirkossa joka päivä niin sitten tulis stoppi.
Jos nainen on sinut oman uskonsa kanssa eikä vaadi mitään multa niin ei siinä pakosti olisi mitään ongelmaa. Tietenkin elämänkatsomukset olisivat niin täysin vastakkaiset etten ikinä uskoisi mihinkään pidempään vaikka olisi itse jessica alba.
Eli osaisi pitää oman uskomuksensa omanaan, ei vaatisi mua uskomaan mihinkään mihin en haluaisi eikä vaatisi mua käymään hänen kanssaan kirkossa tai missään muussakaan uskontoon liittyvässä asiassa.
Toisaalta kyllä mitä enemmän tässä mietin sitä millainen elämä olisi todellisen uskovaisen kanssa niin aika kaukaa haetulta se vaikuttaa. Saisi kyllä kaikki muut asiat osua täydellisesti nappiin jotta ikinä voisin kuvitella mitään vakavempaa.- minä luulin
Että täällä keskutellaan ihannenaisesta, mutta nyt tämä mnerkin tällaiseksi Jumalakeskusteluksi.
- Uskovainen mies*
Kunnolla uskovainen nainen ei ensinnäkään ota uskosta osatonta miestä, eli jos sulla on jotain juttua sen naisen kanssa, hän ei ole "kunnolla uskovainen". :)
Jos sulla ei vielä ole mitään sen kanssa, niin älä edes yritä, jos se on todella oikea uskovainen.- vai en?
Todella hyvä vastaus.
- Kokemus lapsuuden ajalta
Kerrohan mulle kokemuksestasi. Hengasin lapsena uskovaisen tytön kanssa. Hän osasi kyllä olla herttainenkin, mutta suuttuessaan hänestä tuli hirviö.
- hänestä varmaan
Hirviötä tehnyt,luonne on luonne oli uskova tai ei.
- Suomalaisellahan
hänestä varmaan kirjoitti:
Hirviötä tehnyt,luonne on luonne oli uskova tai ei.
On yleensä sellainen hyvin jäävi perusluonne. Mutta silloin lapsena se tyttö sanoi minulle, että häntä riivaa Saatana. Siksi hän täyttyikin välillä pyhällä hengellä. Tämä ei sitten ole mikään vitsi.
- oikea laitalinkki
Vaikuttaa ainakin näin uskonnottomalle ihmiselle. Eihän siitä seuraisi muuta kuin turhaa erimielisyyttä.
- mieseläjä
Kyllä olisit minun ihannenaiseni.
- uskova ???
Enkä nyt tarkoita Lesdatiolaista,vaan vapaisiin suuntiin kuuluvaa?
Uskovilla on usein se etu puolellaan että he eivät juo ,polta,ovat muutenkin elämän myönteisempiä luotettavampia. Itse uskon Jumalaan ja se on mulle tärkeä mutta en ole mikään raamatulla päähän hakkaava,olen kyllä itse saanut siitä osani aikoinaan. Elän niinkuin hyväksi näen olen oma persoonani kuten sinäkin. - mieseläjä
uskova ??? kirjoitti:
Enkä nyt tarkoita Lesdatiolaista,vaan vapaisiin suuntiin kuuluvaa?
Uskovilla on usein se etu puolellaan että he eivät juo ,polta,ovat muutenkin elämän myönteisempiä luotettavampia. Itse uskon Jumalaan ja se on mulle tärkeä mutta en ole mikään raamatulla päähän hakkaava,olen kyllä itse saanut siitä osani aikoinaan. Elän niinkuin hyväksi näen olen oma persoonani kuten sinäkin.Tunnustan Kristuksen herrakseni. Ja kuten sanoin ottaisin uskovan naisen heti, jos eläisin tilanteessa jossa se olisi ajankohtaista ja mahdollista.
Nyt se ei ole, sillä olen jo aviossa.
- sellaista
olen etsinyt,tosin huonolla menestyksellä..
- puusilimäänen
Luultavasti se nainenkaan ei haluaisi sinua.Siis jos et ole uskovainen.Tunnustavat uskovat eivät mene yhteen uskosta osattomien kanssa.
Selvennys:tunnustavat uskovat ovat niitä,jotka tunnustavat maailman edessä uskonsa ja elävät Sanan mukaan.- menee, mutta
Poikkeuksiakin on.Itse etsin aluksi "ystävää" miehestä joka ei ole uskova,no pikku hiljaa kiinnyin häneen,ihmisenä hän on empaattinen ja hyväksyvä vielä ainakin. Hän tietää, että olen uskova no toki siinä ristiriitoja on. Ja huom. tarkoitukseni ei ollut alkaa seurustelemaan vakavasti.Vaihtaa vain ajatuksia.
En ole uskovanakaan sisäsiittoinen, vaan haluan olla avoin. Toki omat arvoni pidän edelleen. Ja mietin mitä teen tämän jutun kanssa.
Olen uskovasta kodista ja nuorena minulle oli kauhistus seurustella ei uskovan kanssa niinmpä päädyin avioon uskovan miehen kanssa, Ja se ei todellakaan
mennyt Raamatun oppien mukaan. Ero tuli.
Toki osaan raamattuni "ulkoa" ja tiedän mitä siellä sanotaan tästäkin ,, enkä halua tulella leikkiä,mutta näin kävi. Uskon silti Jumalan johdatukseen voihan tämä ei uskovakin löytää elämälleen oikean suunnan,jopa etsiäkkin sitä ehkä tietämättäänkin. tällä en puollusta tätä "suhdettani" että näin. - uskova
ja toivon sekä rukoilen onnistuvani.Ei pitäisi olla mitään estettä.
- kieltää...
uskova kirjoitti:
ja toivon sekä rukoilen onnistuvani.Ei pitäisi olla mitään estettä.
uskosta osattoman kanssa seurustelemisen ja naimisiin menemisen.
Saatat ehkä säilyttää uskosi, jos menet maailman ihmisen kanssa naimisiin, mutta vaikeaa sen tulee olemaan. Jumalan rauhaa et kuitenkaan enää voi sen ratkaisun jälkeen omistaa. - ...
kieltää... kirjoitti:
Saatat ehkä säilyttää uskosi, jos menet maailman ihmisen kanssa naimisiin, mutta vaikeaa sen tulee olemaan. Jumalan rauhaa et kuitenkaan enää voi sen ratkaisun jälkeen omistaa.Kuulun vapaisiin suuntiin.
- nyt vähän
kieltää... kirjoitti:
Saatat ehkä säilyttää uskosi, jos menet maailman ihmisen kanssa naimisiin, mutta vaikeaa sen tulee olemaan. Jumalan rauhaa et kuitenkaan enää voi sen ratkaisun jälkeen omistaa.fundamentalistit!!!! Uskossa tai ei niin elämässä ei ole valmista käsikirjoitusta. Takuulla voi onnistua uskovan ja ei uskovan suhde! Kannattaa farien kerrata vielä muutama juttu isosta kirjasta..."minun tieni eivät ole teidän teitänne..."Uskovaisilla on paljon kaikenlaisia harhaluuloja, toki raamatun tulkintakin vaihtelee...Älkää please kivittäkö heti jos joku rohkenee kysyä mielipidettä ehkäpä itselle hyvinkin tärkeässä asiassa. Ja ne uskovaiset miehet ei aina ole todellakaan paras vaihtoehto kenellekkään...kuten ei naisetkaan....
- mitään...
nyt vähän kirjoitti:
fundamentalistit!!!! Uskossa tai ei niin elämässä ei ole valmista käsikirjoitusta. Takuulla voi onnistua uskovan ja ei uskovan suhde! Kannattaa farien kerrata vielä muutama juttu isosta kirjasta..."minun tieni eivät ole teidän teitänne..."Uskovaisilla on paljon kaikenlaisia harhaluuloja, toki raamatun tulkintakin vaihtelee...Älkää please kivittäkö heti jos joku rohkenee kysyä mielipidettä ehkäpä itselle hyvinkin tärkeässä asiassa. Ja ne uskovaiset miehet ei aina ole todellakaan paras vaihtoehto kenellekkään...kuten ei naisetkaan....
uskosta. Jos toinen puolisoista on uudestisyntynyt ja luonnoltaan Jumalan lapsi ja toinen vielä uudestisyntymätön ja kantaa itsessään kesyttämätöntä saatanan luontoa, niin ei suhde voi onnistua.
Jumalan tiet eivät todella ole ihmisen teitä ja siksi uskova ei voi kulkea maailman teitä. - oikea laitalinkki
mitään... kirjoitti:
uskosta. Jos toinen puolisoista on uudestisyntynyt ja luonnoltaan Jumalan lapsi ja toinen vielä uudestisyntymätön ja kantaa itsessään kesyttämätöntä saatanan luontoa, niin ei suhde voi onnistua.
Jumalan tiet eivät todella ole ihmisen teitä ja siksi uskova ei voi kulkea maailman teitä."kantaa itsessään kesyttämätöntä saatanan luontoa", Pitäis varmaan tatuoida tuo lause itseeni. Sen verran olen ylpeä uskonnottomuudestani. Olisi siinä teillä hihhuleilla ihmettelemistä.
- että...
oikea laitalinkki kirjoitti:
"kantaa itsessään kesyttämätöntä saatanan luontoa", Pitäis varmaan tatuoida tuo lause itseeni. Sen verran olen ylpeä uskonnottomuudestani. Olisi siinä teillä hihhuleilla ihmettelemistä.
saatanan luonto aiheuttaa ihmisessä ylpeyttä. :D
- Ei ole vain
kieltää... kirjoitti:
Saatat ehkä säilyttää uskosi, jos menet maailman ihmisen kanssa naimisiin, mutta vaikeaa sen tulee olemaan. Jumalan rauhaa et kuitenkaan enää voi sen ratkaisun jälkeen omistaa.Kirja. Kaikki se mitä siinä sanotaan, ovat jumalamme Herran käyttöohjeita ihmiselle.
- ...
Ei ole vain kirjoitti:
Kirja. Kaikki se mitä siinä sanotaan, ovat jumalamme Herran käyttöohjeita ihmiselle.
Herraksi siitä syytä, että Hän on meidän uskovien Herra. Jos et ole uskossa, ei sinun tarvitse sanoa Jumalaa herraksesi. :)
- Lähteä siitä
mitään... kirjoitti:
Jumalan tiet eivät todella ole ihmisen teitä ja siksi uskova ei voi kulkea maailman teitä.Että usko on ihan Helvetin tärkeä. Me kaikki uskomme johonkin, koska sen varassa elämämme lepää. Eihän Juicekaan varmasti turhaan sanonut: Jumala on vaikkei uskoisi. Ilman uskoa elämä latistuu niinkuin tyhjäksi vuotava ilmapallo. Ja latistumisestahan voimme puhua silloin kun aina painuu kasaan, kun taas litistyminen on sitä, että sinä jäät jonkin sinua painavamman alle. Se ero niillä on mun mielestä.
- Käyttävät samasta
... kirjoitti:
Herraksi siitä syytä, että Hän on meidän uskovien Herra. Jos et ole uskossa, ei sinun tarvitse sanoa Jumalaa herraksesi. :)
Asiasta tiettytjä nimiä. Siitä kertoo juuri, että joku sanoo Jumalaa Herraksi, joku Allahiksi ja joku taas Buddhaksi. Hän on vähän niinkuin talo, jota yhdte katsovat kellarista, toiset ullakosta ja seuraavat jostain keskitasosta, mutta kukaan ei ole niissä huoneissa käynyt. Jumala on sellainen.
- ...
Lähteä siitä kirjoitti:
Että usko on ihan Helvetin tärkeä. Me kaikki uskomme johonkin, koska sen varassa elämämme lepää. Eihän Juicekaan varmasti turhaan sanonut: Jumala on vaikkei uskoisi. Ilman uskoa elämä latistuu niinkuin tyhjäksi vuotava ilmapallo. Ja latistumisestahan voimme puhua silloin kun aina painuu kasaan, kun taas litistyminen on sitä, että sinä jäät jonkin sinua painavamman alle. Se ero niillä on mun mielestä.
Oletko jäänyt säännöllistä litistymistä vaille, kun jutut menevät tuohon suuntaan?
- Teidän
... kirjoitti:
Oletko jäänyt säännöllistä litistymistä vaille, kun jutut menevät tuohon suuntaan?
Kanssanne!
- sellainen...
Käyttävät samasta kirjoitti:
Asiasta tiettytjä nimiä. Siitä kertoo juuri, että joku sanoo Jumalaa Herraksi, joku Allahiksi ja joku taas Buddhaksi. Hän on vähän niinkuin talo, jota yhdte katsovat kellarista, toiset ullakosta ja seuraavat jostain keskitasosta, mutta kukaan ei ole niissä huoneissa käynyt. Jumala on sellainen.
Jumala on persoona, ja Hän osaa kertoa meille, kuka Hän on.
- kirkosta eronnut
sellainen... kirjoitti:
Jumala on persoona, ja Hän osaa kertoa meille, kuka Hän on.
voi jumalauta teidän kanssanne! Tulehan siihen paraskin puhuja.
- .................
mitään... kirjoitti:
Jumalan tiet eivät todella ole ihmisen teitä ja siksi uskova ei voi kulkea maailman teitä.Hindulaisuudessa uskotaan jälleensyntymiseen. Buddhalaiset puolestaan haluavat valaistua ja päästä eroon ikuisen elämän kirouksesta.
- Evankelisluterilainen
................. kirjoitti:
Hindulaisuudessa uskotaan jälleensyntymiseen. Buddhalaiset puolestaan haluavat valaistua ja päästä eroon ikuisen elämän kirouksesta.
Me luterilaiset uskomme jumalaamme Herraan ihan tavallisesti.
- .................
Evankelisluterilainen kirjoitti:
Me luterilaiset uskomme jumalaamme Herraan ihan tavallisesti.
sille vastapainoksi Rouvan.
- Ei kiitos
Ei kiinnosta hihhulit jotka uskoo sokeasti mitä auktoriteetti kuten kirkko sanoo. Kristinusko on jo ajat sitten todistettu vanhaan auringonpalvontauskontoon perustuvaksi humpuukiksi johon on kopsattu valtava määrä juttuja muista uskonnoista.
- niin pihalla
Vaikka olen uskovainen,niin en minä ensisijaisesti kirkkoja ajattele!Taidat sekoittaa uskon ja ihmisten instituutiot vähän liiankin paljon keskenään...Minä en usko siihen mitä esim. katolilaisuudessa sanotaan,vaan Jeesuksen opetukset menevät yläpuolelle.
- sinä itsekkin tulla
Uskoon. Sillähän se on ratkaistu.
Erilaiset näkökulmat tuovat erilaisia vastauksia esim. lastenkasvatus,uskovan ja ei uskovan välille.
Siunausta sinulle.- oikea laitalinkki
Uskovainen nainen voi tulla järkiinsä ja lopettaa moisen uskontohihhuloinnin. Parempi näin päin.
- matkamies
tavata ja selvittää,osisiko hän se,jota olen etsinyt.
- .................
Olisiko kyse juutalaisuudesta, kristinuskosta, islamista, hindulaisuudesta, shintolaisuudesta vai mistä? Voisi olla ongelmia, jos toinen haluaisi syödä sianlihaa joka päivä, yksi pistäisi pyhät lehmät jauhelihoiksi jne. Buddhalaisen kanssa voisi elo sujuakin, olenhan itsekin vegetaristi ja pasifisti (ja ateisti).
- Ei minun tietojeni
Mukaan ole kuin YKSI Jumala.
- .................
Ei minun tietojeni kirjoitti:
Mukaan ole kuin YKSI Jumala.
kolminaisuushöpötys sitten on?
- Sulle miettimistä
kolminaisuushöpötys sitten on?
Mieti sitä!
- .................
Sulle miettimistä kirjoitti:
Mieti sitä!
Kristityt ovat tapelleet keskenään jo melkein 200 vuotta siitä, miten kolminaisuusoppia pitäisi tulkita ja julistaneet toisiaan harhaoppisiksi. Sinulla on tietysti pätevä selitys sille, mikä näistä on oikea tulkinta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi - .................
Kristityt ovat tapelleet keskenään jo melkein 200 vuotta siitä, miten kolminaisuusoppia pitäisi tulkita ja julistaneet toisiaan harhaoppisiksi. Sinulla on tietysti pätevä selitys sille, mikä näistä on oikea tulkinta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi......
- työtön mies
ainakin henkilökohtainen 5v.huono kokemus,ei voinut luottaa siihen suhteeseen ja kaiken lisäksi vielä kylmäsuhde.Sen suhteen jälkeen työtön,asunnoton.Ei enää lestistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136955Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1054680L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa483932TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133324Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6721987Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2221348- 661328
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551273Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12962