Oispa hienoo viilettää aurinkoisena kesäpäivänä tuossa aaltoilevalla ja kaunismaisemallisella maantiellä tuuli vaan hiuksia hulmuttaen.
Oppiskohan sillä ajamaan? Sehän ois melkein kuin avoauto...samat fiilikset?
Skootteri kesäksi?!
25
672
Vastaukset
- prätkä.
siinä on fiilistä.
Mikäs se skootteripyörä taas olikaan?- cookos
se on liian iso vehe mulle..karkaa käsistä.
- cookos
pörisevä moottorilla varustettu potkulauta, jossa istuin.
kyllä avoautolla ja skootterilla on eronsa.
Skootterilla sinänsä en ole ajanut, vastaavasti puolikatteellisella moottoripyörällä useinkin.
Yhteistä on molemmissa se, että mukavampi ja lämpimämpi on pitää nahkapukua.skootterilla ja moposkootterilla ajaessa tarvitaan kypärä päähän.
- cookos
hiusten hulmuaminen oli se juttu juuri. Ja pitkä huivi kaulaan...
- kaislikossa_suhisee
niin osta sitte oikea sellainen
http://www.vespaland.com/blog/uploaded_images/Vespa_1970_VBC150cc-748572.jpg
Vespan taakse kun köyttää rottinkikorin ja sinne viinipullo muuta hyväskää niin avot!
Ja kyllä se tukka hulmuaa takkuun vaikka olis kypärä päässä, kokemusta on...- cookos
ihan kuin tuolla olis joku tuollanen...pitää mennä katselee.
ja sellnen pik-nik-vespa, millä ajelisin mökille, ou jee..
- kaislikossa_suhisee
puuvespa :D Saakohan noita rakenussarjoka R-kiskalta?
kaislikossa_suhisee kirjoitti:
puuvespa :D Saakohan noita rakenussarjoka R-kiskalta?
Vanhemmat kioskit ovat usein puuta. Moottori löytyy läheisestä metsiköstä ison kuusen alta.
- cookos
ihan liian vaikeen näköstä :D.
Kun olin pikku tyttö, setä kiersi vespalla tekemässä yhden kesän karttoja..ajeli sillä ympäri kuntaa ja mittas maata. Muistan, kun aamulla lähti sillä vespalla liikeelle. cookos kirjoitti:
ihan liian vaikeen näköstä :D.
Kun olin pikku tyttö, setä kiersi vespalla tekemässä yhden kesän karttoja..ajeli sillä ympäri kuntaa ja mittas maata. Muistan, kun aamulla lähti sillä vespalla liikeelle.Sitä tehdä sellaisen moottorisahaveistoksen tyyppisen. Karhu vielä keulakuvaksi :)
- cookos
buddy-love kirjoitti:
Sitä tehdä sellaisen moottorisahaveistoksen tyyppisen. Karhu vielä keulakuvaksi :)
naulaa laudasta ja lankusta, kiinittää vaan moottorin siihen ja pakoputken..sellanen muuten syntys. Mut vois olla ajettavuus hakusissa.Mut periaatteessa.
tai tuolta romusta hitsaamalla..nyt mä tiedän, jos ukko jää hetkeks pois töistä, mitä se vois tehdä. cookos kirjoitti:
naulaa laudasta ja lankusta, kiinittää vaan moottorin siihen ja pakoputken..sellanen muuten syntys. Mut vois olla ajettavuus hakusissa.Mut periaatteessa.
tai tuolta romusta hitsaamalla..nyt mä tiedän, jos ukko jää hetkeks pois töistä, mitä se vois tehdä.Piirtämään sille ohjeita. Kannattaa kuitenkin soittaa ensin katsastuskonttorille (niissä on ajoneuvovero jos on liikaa uutta osaa).
- cookos
buddy-love kirjoitti:
Piirtämään sille ohjeita. Kannattaa kuitenkin soittaa ensin katsastuskonttorille (niissä on ajoneuvovero jos on liikaa uutta osaa).
tietää ja osaa..se on virtuaali tekee kaikkee mahdollista ja mahdotonta..eikä tarvii piirustuksia.
Valokuva riittää :J cookos kirjoitti:
tietää ja osaa..se on virtuaali tekee kaikkee mahdollista ja mahdotonta..eikä tarvii piirustuksia.
Valokuva riittää :JOn ainakin helposti tehtävä tankki:
http://www.rokla.net/Jamsan_B_veteraani/photos/photo86.jpg- cookos
buddy-love kirjoitti:
On ainakin helposti tehtävä tankki:
http://www.rokla.net/Jamsan_B_veteraani/photos/photo86.jpgyksilöllinen yksilö.
Amerikassa rukoillaan jo autoteollisuuden tukipakettien puolesta, voi olla että mekin rukoillaan vielä kesällä jonkin puolesta, mut toivottavasti ei. Että jää aikaa haaveilla..
- kaislikossa_suhisee
http://www.italiaspeed.com/2006/cars/other/piaggio/05/vespa_60_independent/vespa_mp5.jpg
Tuohon vielä ne buddyn ehdottamat lisävalot, niin pääsee mökille tyylikkäästi myös pimeässä._"MOD"_ juttu ne lisävalot. Ei niitä saa edes kaikkia yhtä aikaa päälle (eikä saa saadakaan, sillä laki kieltää täällä).
buddy-love kirjoitti:
_"MOD"_ juttu ne lisävalot. Ei niitä saa edes kaikkia yhtä aikaa päälle (eikä saa saadakaan, sillä laki kieltää täällä).
- cookos
Ah..voi kuvitella itseni tuon satulaan.
- rusalkaa
Sillä mä aion viilettää.
eikö siinä skootterissa oo vähä liian hiljanen se vauhti? helppohan sitä on kuitenki "oppia" ajamaan. voi lol, sähköauto... siellä jos missä tulee ahtaanpaikankammo. :D
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770