Jyväskylän paras kynsienlaittaja

hume

Kuka on Jyväskylässä paras kynsien laittaja? Niin ja miksi..?

12

4743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyisin..

Vasta tänne muutanut ja tietoa etsin :D kiitos teille jo kokeneille :D

• tyytyväinen asiakas

Tämä ketju on jo vanha, mutta laitan tähän silti.
        Suosittelen myöskin Studio71.
        Eipä ole aikaisemmin kynnet pysyneet, löysin sattumalta fb:stä ryhmän ja uskaltauduin kokeilemaan kun näin kuvat ja kyllä kannatti, kynnet pysyneet erittäin hyvin.

• suosittelen Studio 71

On tullut käytyä monella tekijällä.
      Aina ollut joku pielessä,milloin geeli alkanut irrota viikossa tai kynnet huonosti muotoiltu,olleet paksut tai mitä millonkin.

Sitten tuttavani suositteli Studio 71:stä ja olen
      käynyt pian vuoden,on kyllä hyvä tekijä ja kynnet kestää todella hyvin! Eikä ole edellä mainittuja ongelmia ollut kertaakaan. Hinnatkin siedettävät.
      Aikoja taitaa olla vaan vaikea enää saada.

• rakennekynnet jkl

tekee minunkin mielestä Studio 71.(on kokemusta useammasta muustakin paikasta)
      Olin purrut kynsiäni vuosia ja ne oli tosi lyhyet.
      Ensimmäistä kertaa rakennekynnet pysyi sen 3vk kaikki. Nyt käyn 4vk välein eikä yli puoleen vuoteen
      ole tarttenu uusia yhtään kynttä.
      Hyvällä paikalla!

• mieleen

että eikös kaksinkertainen Suomen mestari ja hallitseva hopeamitalisti Laura Makkonen ole Jyväskylästä?
        En kyllä valitettavasti tiedä missä hän on töissä kun itse olen toiselta puolen Suomea, mutta varmaan ainakin kilpailumenestyksen perusteella voisi sanoa että hän on Jyväskylän paras :)

• Laura paras on
        mieleen kirjoitti:

että eikös kaksinkertainen Suomen mestari ja hallitseva hopeamitalisti Laura Makkonen ole Jyväskylästä?
        En kyllä valitettavasti tiedä missä hän on töissä kun itse olen toiselta puolen Suomea, mutta varmaan ainakin kilpailumenestyksen perusteella voisi sanoa että hän on Jyväskylän paras :)

Todellakin Laura on paras .ja kokenut.Ja Lauran työntekijöissä myös monta hyvää. Paikka siis L-salonki.

• kaisukai

Mulla sama mielipide,että Studio 71 saa parhaat rakennekynnet.
      Fiksua olla mollaamatta ketään eli en anna palautetta näistä muista tekijöistä mistä on kokemusta.

• kauniit kädet

Häpesin vuosikymmenet rumia kynsiäni koska en saanut kynsiä kasvamaan.
      Näin työkavereillani kauniita kynsiä ja sen miten
      ne kesti työmme rasituksen.
      He suosittelivat myös Studio 71:stä ja olen ollut
      erittäin tyytyväinen.

• Nails

Itse otin geelikynnet helmikuussa ja nyt yksi huolto takana ja ensi viikolla taas. Vaikka olen käynyt Studio 71 vain vähän aikaa, mutta olen todella tyytyväinen. Työn jälki mielestäni huolellista ja tekijällä tietämystä ja ammattitaitoa. Kynnet pysyneet siistin näköisenä eivätkä ole irtoilleet vaikka olen hoitoalallakin.

• ai mää?
        Nails kirjoitti:

Itse otin geelikynnet helmikuussa ja nyt yksi huolto takana ja ensi viikolla taas. Vaikka olen käynyt Studio 71 vain vähän aikaa, mutta olen todella tyytyväinen. Työn jälki mielestäni huolellista ja tekijällä tietämystä ja ammattitaitoa. Kynnet pysyneet siistin näköisenä eivätkä ole irtoilleet vaikka olen hoitoalallakin.

Parasta palvelua olen saanut L-Salongista. Olen käynyt Lauralla ja Marjulla jotka molemmat tehneet upeaa työtä.

• jennipa
        ai mää? kirjoitti:

Parasta palvelua olen saanut L-Salongista. Olen käynyt Lauralla ja Marjulla jotka molemmat tehneet upeaa työtä.

L-Salongissa saa parhaat kynnet, ihan jo kilpailumenestyksellä mitattuna. Viimeisimpänä menestyjänä Marju Kosunen, joka voitti viimeksi geeli muotoilusarjan Suomen mestaruuden. Palvelu on ystävällistä ja ihmisläheistä, olen joka kerta lähtenyt salongista tyytyväisenä ja hyvällä mielellä.

• huoltoon

Tämä onkin jo vanha ketju, mut kertokaahan jos tiedätte paljon Studio71.ssä maksaa huolto?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe