Mistä löytää naisen...

Avomies.

Joka haluaa seksiä usein eli vähintään sen 3-4 kertaa viikossa tai useammin.

Netissä kaikki kertovat haluavansa seksiä paljon ja moni kertoo kuinka haluaa orgasmin jokapäivä jne. Mites, kun tuollaisia naisia ei tule vastaan livenä. Usein kaikki miehet valittavat seksin puutetta parisuhteessa eli joku siis valehtelee ja rankasti.

35

3108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oukki doukki

Nykynaiset mielummin räpläävät itseään kuin antavat seksiä miehelle ja siitä seuraa sellainen juttu et miehet eivät saa seksiä kotona niin sitä seksiä haetaan vieraista.

Sit naiset ihmettelevät, kun mies pettää ja on uskoton nooh sellaista se elämä on.Antakaa naiset sitä tavaraanne ei se käytössä kulu.

• Mies 4000

Löysin itselleni tytön joka haluaa seksiä 3 kertaa päivässä vaikka....uskomatonta mutta kerrankaan minun ei tarvitse ruinata seksiä. Edellisessä suhteessa piti ruinata ja vinkua kun ei mitään seksuaalista ollut. Ja mikä parasta: Seksi hänen kanssaan on ihanaa. Ja mikä vielä parasta: Hän ei pihtaa.

• totta,

että ainakin mulla on yksin hauskempaa. miksi menisin miehen kanssa sänkyyn, jos saan siitä vähemmän kuin yksin puuhaillessa. säälistäkö vai tunnollisuudestako pitäis suostua. ei kiitos.

• el Reino
        totta, kirjoitti:

että ainakin mulla on yksin hauskempaa. miksi menisin miehen kanssa sänkyyn, jos saan siitä vähemmän kuin yksin puuhaillessa. säälistäkö vai tunnollisuudestako pitäis suostua. ei kiitos.

Jos elää parisuhteessa on silkkaa kiusantekoa olla antamatta. Maalaislääkäri sanoi lehdessä, että pihtaaminen ja voi pitäisi panna pannaan!
        Jo kauppaneuvos paukku aikoinaan ihmetteli: jos raiskaus avioliitossa on rikos, pitäisi pihtaamisenkin olla.

Jos nainen ei anna pitäisi parin erota. Toimii myös toisinpäin. Voin vannoa, että se aiheuttaa katkeroitumista ja suhteesta tulee epämiellyttävä. Nainen ei ymmärrä miltä miehestä tuntuu jos ei saa. Pariviikkoa alkaa olla pisin aika ilman. Jos sen ylittää alkaa kupeet kipeytymään ja "paine" olla sietämätön. Jos on nuorempi mies saattaa alkaa vaikuttaa jo aiemmin. Tiedän kokemuksestä.

• -nainen---
        Mies 4000 kirjoitti:

Löysin itselleni tytön joka haluaa seksiä 3 kertaa päivässä vaikka....uskomatonta mutta kerrankaan minun ei tarvitse ruinata seksiä. Edellisessä suhteessa piti ruinata ja vinkua kun ei mitään seksuaalista ollut. Ja mikä parasta: Seksi hänen kanssaan on ihanaa. Ja mikä vielä parasta: Hän ei pihtaa.

sä kyllästyt kun et saakaan enää "jahdata" ja häneltä saa liian helposti?
        Ehdittekö te tekemään mitään muuta?
        Ja ap.:lle : alussa on toki kiihkeämpää, mutta turvallinen parisuhde on muutakin kuin seksiä. Eikä sitä nyt kokoaikaa voi olla niin kiimainen.
        Itselle riittää pari kertaa viikossa.

• jepjep......
        Mies 4000 kirjoitti:

sana ärsyttää ihan älyttämästi. Onko hän vain sinulle seksiä varten vaì? Puhut siitä kuin tavarasta.
        Ehkä se ei ole pihtaamista jos aina ei huvita. Kun ei vaan huvita. Kuka sitä nyt tahallaan "pihtaa".

• ja taas on hyvä
        el Reino kirjoitti:

Jos elää parisuhteessa on silkkaa kiusantekoa olla antamatta. Maalaislääkäri sanoi lehdessä, että pihtaaminen ja voi pitäisi panna pannaan!
        Jo kauppaneuvos paukku aikoinaan ihmetteli: jos raiskaus avioliitossa on rikos, pitäisi pihtaamisenkin olla.

Jos nainen ei anna pitäisi parin erota. Toimii myös toisinpäin. Voin vannoa, että se aiheuttaa katkeroitumista ja suhteesta tulee epämiellyttävä. Nainen ei ymmärrä miltä miehestä tuntuu jos ei saa. Pariviikkoa alkaa olla pisin aika ilman. Jos sen ylittää alkaa kupeet kipeytymään ja "paine" olla sietämätön. Jos on nuorempi mies saattaa alkaa vaikuttaa jo aiemmin. Tiedän kokemuksestä.

olla? Sulla siis. Mitä nainen siitä sai? Kyseenalaisen kunnian olla tyhjennysastiana ettei herran kourat likaannu?

• ... .....

Niin, kenen kanssa ne miehet pettää? Varmaan sellaisten naisten, jotka antaa. Eli sellaisiakin sitten on. Oisko vaan niin, että aina sen saman kanssa koko homma rupee kyllästyttämään.

• el Reino
        ja taas on hyvä kirjoitti:

olla? Sulla siis. Mitä nainen siitä sai? Kyseenalaisen kunnian olla tyhjennysastiana ettei herran kourat likaannu?

Olla parisuhteessa jos mies ei kelpaa?

• Aviomies34

Vaimoni haluaa seksiä usein noin keskimäärin vois sanoo et 5 kertaa per/vko. Toki joskus enemmän ja joskus vähemmän,mut puutteessa ei tartte elää ;9.

Syy suureen seksihalukkuuteen vaimoni osalta tulee siitä,ettei hän koskaan tyydytä itseään,vaan haluaa orgasmin vain ja ainoastaan minun kanssa.Sehän toki mulle sopii ja mieluusti sen hänelle annan,koska saanhan itse myös siinä samalla seksiä ja orgasmin.

Veikkaisin et nämä naiset,jotka pihtaavat tyydyttävät itseitseään ja se on silloin parisuhteen seksistä pois.Asia jota en ymmärrä et miksi olla parisuhteessa,jos seksi ei kumppanin kanssa kiinnosta eikö olisi parempi olla sinkkuna ja räplätä sitä naurunappula yksin.

• paskaa!

Olen kolmekymppinen nainen ja voin sanoa, että itsetyydytys ei TODELLAKAAN vie naisen seksihaluja, vaan päinvastoin lisää niitä. Itsetyydytys on hyvä tapa tutustua itseensä ja tapaan, millä saa orgasmin. Usein naiset, jotka eivät halua seksiä usein, eivät saa orgasmia johtuen sekä miehen huonoista rakastajan taidoista ja siitä ettei naiselle anneta tarpeeksi aikaa että siitä, ettei näinen tunne omaa kehoaan tai uskalla sanoa/näyttää miehelle mistä hän nauttii.

• Orimasturboi
        paskaa! kirjoitti:

Olen kolmekymppinen nainen ja voin sanoa, että itsetyydytys ei TODELLAKAAN vie naisen seksihaluja, vaan päinvastoin lisää niitä. Itsetyydytys on hyvä tapa tutustua itseensä ja tapaan, millä saa orgasmin. Usein naiset, jotka eivät halua seksiä usein, eivät saa orgasmia johtuen sekä miehen huonoista rakastajan taidoista ja siitä ettei naiselle anneta tarpeeksi aikaa että siitä, ettei näinen tunne omaa kehoaan tai uskalla sanoa/näyttää miehelle mistä hän nauttii.

Jos itsetyydytys ei vähennä haluja niin mitä hyötyä on itsetyydytyksestä ja taas jos se vähentää haluja niin sehän on silloin kumppanilta pois.

• mitäs sitte?

okei, sun mielestä itsetyydytystä ei sais harrastaa ettei parisuhteen seksi vähenisi.. mitäs jos nainen ei vain saa miehen kanssa? pitäiskö sillon olla ilman orkkuja? hmm.. mä kyllä pidän seksistä miehen kanssa ja päivittäis sitä haluan, en vain saa. kuitenkin, minäkin olen vain ihminen ja haluan joskus saada. joten teen sen yksin.

• jos et jo tajunnu!!
        Orimasturboi kirjoitti:

Jos itsetyydytys ei vähennä haluja niin mitä hyötyä on itsetyydytyksestä ja taas jos se vähentää haluja niin sehän on silloin kumppanilta pois.

yllätys yllätys, naisen kroppa toimii hieman eritavoin kun miehen. että nainen voisi saada miehen kanssa, pitää ensin tietää itse mistä pitää ja opetella sitä hommaa. minun ainakin. tai sitten ei vain voi saada miehen kanssa, syystä tai toisesta. kai kaikilla on oikeus orkkuihin? jos ei miehen kanssa niin sitte yksin...vai?

• IkäNainen.
        paskaa! kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin,jos oon viikon ilman orgasmia ja sit sen saan äijäni kanssa niin kyllä ne halut vähenee, jos vertaa siihen et mitä oli ennen ku oon sekstailu ukkoni kanssa.

Mitäs hyötyä on saada orkku,mikäli se ei tuottaisi tyydytystä ja sammuttaisi hetkellisesti halua. Toki sitä taas muutaman päivän oltua ilman orkkua se alkaa tulla mieleen et jospa sitä taas tuon äijän körilään kans vähän peuhais,mutta ihan turha kenekään jauhoo paskoo,ettei orgasmin saanti vähennä halua.

• Luetunymmärtäminen.
        mitäs sitte? kirjoitti:

okei, sun mielestä itsetyydytystä ei sais harrastaa ettei parisuhteen seksi vähenisi.. mitäs jos nainen ei vain saa miehen kanssa? pitäiskö sillon olla ilman orkkuja? hmm.. mä kyllä pidän seksistä miehen kanssa ja päivittäis sitä haluan, en vain saa. kuitenkin, minäkin olen vain ihminen ja haluan joskus saada. joten teen sen yksin.

Väittikö alkuperäinen mies,ettei nainen saa orgasmia yhdynnässä?

Käsittääkseni hän kehui kuinka vaimo haluaa orgasmin vain miehensä kanssa eikä halua/tarvitse itseitseään tyydytellä.

Ja tuohon vastaus mitä kysyit ni,jos et saa miehen kanssa orkkua niin kokeiles joskus toista miestä.

• Typy 26
        paskaa! kirjoitti:

Miksi pitäs masturboida,kun oma mieheni ainakin mulle antaa todella suuren nautinnon lähes jokakerta,kun rakastelemme.

Käsittääkseni nainen haluaa masturboida saadakseen orgasmin ja minä saan orgasmin mieheni kanssa niin en koe kyllä mitään tarvetta masturbointiin.

Ymmärrän kyllä et nämä naiset,jotka masturboivat kimpaantuvat,koska todennäköisesti heidän miehensä eivät tuota heille seksuaalista tyydytystä.Se on ikävää....

• tavallaan...
        Typy 26 kirjoitti:

Miksi pitäs masturboida,kun oma mieheni ainakin mulle antaa todella suuren nautinnon lähes jokakerta,kun rakastelemme.

Käsittääkseni nainen haluaa masturboida saadakseen orgasmin ja minä saan orgasmin mieheni kanssa niin en koe kyllä mitään tarvetta masturbointiin.

Ymmärrän kyllä et nämä naiset,jotka masturboivat kimpaantuvat,koska todennäköisesti heidän miehensä eivät tuota heille seksuaalista tyydytystä.Se on ikävää....

Mulle itsetyydytys on itsestään selvyys. haluan sekä sitä että miestäni. Olenkin hyvin seksuaalinen ja vapaamielinen ihminen.

• Eukko vuan
        paskaa! kirjoitti:

Vai ei itsetyydytys vähennä haluja nooh mitäs järkee sitä on itseään tyydyttää,jos halut ei vähene eikö se oo sen asia tärkein pointti et sais niitä haluja pienemmiks.

Mä ainakin haluun rakastella ukkoni kans just sen takia ku tekköö mieli ja et sais sitä tyydytystä haluille eikä sen takkii et halut kasvais.

Tuleeko sulla ravintolassa syödessä sama efekti et mitä enemmän sä syöt sitä kovempi nälkä o sen jälkeen ku oot syöny mahas täytee?

Nää ihtesä räplääjät eivät todennäköisesti saa orgasmia yhdynnässä ja siks tääl palstalla vinkuvat tuon ihtesä räpläämisen puolesta.

Aikuisen naisen ei tarttee parisuhteessa ihteesä tyydytellä vuan sen homman hoitoo tuo rakas ukkosein ja tok tekköö sen iha mielellää.

Pikkutytöt näpertellöö sen oman pimpukan kans ku eivät oo viel tietosii mitä se seksi on miehen kanssa.

• joka ei halua

Minun kohdalleni on aikuisiällä aina sattunut naisia, jotka haluavat seksiä usein. Päivittäin ja lomalla tai viikonloppuisin kun on aikaa useamman kerran päivän mittaan. Kaikkien halukkaiden kanssa en tietenkään ole harrastanut seksiä, joten en voi tietää kuinka halukaita he olisivat olleet pidemmän päälle. En ole niitä mitenkään erityisesti etsinyt. Ne ovat vaan sattuneet kohdalle.

Ensimmäisen vaimoni käyttäytyminen minua kohtaan oli usein varsin tylyä ja se vei halut minulta Saatoin pihdata häneltä parikin viikkoa. Ensin luulin että huono käytös oli väsymystä tai hajamielisyyttä. Myöhemmin huomasin että hän on käsittämättömän itsekäs.

Kun jäin leskeksi, huomasin että lähipiirin naisista muutamat alkoivat viestitellä kiinnostuksesta minua kohtaan. Ei epäilystäkään, muutamat haluavat seksiä kanssani.

Kun sopivat ihmiset löytävät toisensa, seksiä ja muuta hauskaa on loputtomasti.

• ----

Tai mistä löytää sellainen miehen innokuus.

• maan perii

Deitti-ilmoitukseen voit laittaa että kun suhde etenee petihommiin saakka, edellytät aktiivisuutta vähintään 3-4 kertaa viikossa.

• ainakin

haluan seksiä joka päivä ja mun mies (luuli olevansa HYVIN seksin perään) valittaa ku haluan liikaa!!! :/ Ja sama juttu edellisessä suhteessa, liikaa halusin sillonkin, Miehen mielestä.. huoh..

• iruliini

ehkä sussa on joku vika kun ei naisia himota sun kanssa sekstailla. ootko ajatellut sitä? vaikutat sellaiselta joka hyppää päälle ja jyrää ku pupu ja se onki sit siinä...kuka sellasta kestäis edes kerran elämässään? kun seksi pelaa ja siin nauttii molemmat niin tottakai sitä haluaa useamminkin. mut jos mies on sellanen joka ottaa omansa, niin helvettiäkös sitä levittämään jalkojaan. ei me naiset mitään tavaroita olla! onneks mul on hyvä mies! luojan kiitos! ja hän saa kyl seksiä sen 3-4 kertaa viikossa, aivan varmasti! :D

• Avomies.

Kyseenalaistat sänkytaitoni,kun kysyn mistä nainen joka haluaa paljon seksiä no makunsa kullakin.

Avopuolisoni eli siis kauniinpaa sukupuolta oleva yksilö saa kyllä orgasmin yhdynnässä ihan vaan tiedoksi,ettei tarvii muuta miettiä.Hänen halunsa vaan ovat todella pienet eli noin 2 kertaa kuukaudessa haluaa orkut eli heti kuukautisten jälkeen ja toinen kiimapäivä on ovulaation aikaan.

Seksiä toki antaa,mut enemmänkin voisi ettei tarvii aina olla ruinaamassa.

• iruliini
        Avomies. kirjoitti:

Kyseenalaistat sänkytaitoni,kun kysyn mistä nainen joka haluaa paljon seksiä no makunsa kullakin.

Avopuolisoni eli siis kauniinpaa sukupuolta oleva yksilö saa kyllä orgasmin yhdynnässä ihan vaan tiedoksi,ettei tarvii muuta miettiä.Hänen halunsa vaan ovat todella pienet eli noin 2 kertaa kuukaudessa haluaa orkut eli heti kuukautisten jälkeen ja toinen kiimapäivä on ovulaation aikaan.

Seksiä toki antaa,mut enemmänkin voisi ettei tarvii aina olla ruinaamassa.

oot tääl valittamassa etkä keskustele asiasta naises kanssa? myönnän kyllä että kaksi kertaa kk on tosi vähän, jos viel parisuhteessa kumminkin ollaan...mut onko hällä esim. joku lääkitys käytössä? esim. e pilleri aiheuttaa halujen menettämisen joillain melkein kokonaan...emt. jos sä kerta oikeesti tyydytät naistas ja molemmat nauttii niist molemmist kerroista niin... mut inhottavaa kyl kirjoitella nettiin tällaista...miks et halua apua tuohon tein ongelmaan? ehkä sama toistuis kuitenkin seuraavan muijan kanssa? kyl parisuhteessa on aina kaks sitä soppaa sotkemassa et elä vain naistasi syytä

• Avomies.
        iruliini kirjoitti:

oot tääl valittamassa etkä keskustele asiasta naises kanssa? myönnän kyllä että kaksi kertaa kk on tosi vähän, jos viel parisuhteessa kumminkin ollaan...mut onko hällä esim. joku lääkitys käytössä? esim. e pilleri aiheuttaa halujen menettämisen joillain melkein kokonaan...emt. jos sä kerta oikeesti tyydytät naistas ja molemmat nauttii niist molemmist kerroista niin... mut inhottavaa kyl kirjoitella nettiin tällaista...miks et halua apua tuohon tein ongelmaan? ehkä sama toistuis kuitenkin seuraavan muijan kanssa? kyl parisuhteessa on aina kaks sitä soppaa sotkemassa et elä vain naistasi syytä

Vai meinaatko et puhumalla nainen alkaa haluumaan orgasmeja jokapäivä.Kyllä naiseni on kertonut varsin selkeästi et noin 2 orkkua kuukaudessa tyydyttää hänen seksuaalisen halunsa.

Minä vai ihmettelen sitä,kun niin monet miehet kertovat elävänsä puuteessa parisuhteessa ja sitten taas niin monet naiset kehuvat saavansa orgasmeja jokapäivä niin ei tuossa ole nyt pieni ristiriita?

• kaikki on mahdollista

Katsos kun kaikki tuntuvat saavan orgasmin ja naivan päivät pääksytysten.
      Luulis, että noilla asioilla pidetään suhde kunnossa.
      Mistähän sitten mahtaakaan johtua nuo suuret määrät avo- ja avioeroja? Puhumattakaan pettämisistä..

• Lauralolita

no mä oon niitä naisia jotka ei saa seksiä tarpeeksi ja vonkaan ja itken kun en saa seksiä..(yksi entinen tais jättää mm. siitä syystä kun joutu lohdutteleen öitä mutta silti ei antanut kun korkeintaan kerran viikossa) Oiskohan iästä johtuvaa kun kolmikymppiset miehet ei enää halua?(nuoremmat kun ei oo useinkaan valmiita vahinko-isiksikään joten niitä en halua!)( se ahistaa jos mies haluaa useammin kuin minä>paree varautua ja ahistella ite etukäteen)
      .. tosin alkaa mullakin varmaan kohta tulla lelukauppaan matka koska tutustuin pikaseksiin.. Ei oo mitään järkeä olla pelkkänä tyhjennysastiana jos ei saa läheisyyttä. Tosin avas se silmät että jopa minäkin voin kyllästyä petipuuhiin. Jotenkin ahistunut olo että jos seksi voi olla noin huonoa niin mitä sillä miehellä tekee muuta kuin lapsia. Pihtailla tietenkin jos se vaikka parantais sitä laatua. ..mutta kattoo sitä sitten niitten lasten jälkeen..

Mutta vastauksena:Eikös vanhemmilla naisilla ala seksihimot olla samalla kohilla nuorten miesten kanssa!

• ruinaaja

Niin mistäs ne sadun miehet, jotka seksin jälkeen sanovat että otetaanko uusiksi, tai edes kerran viikossa suostuisivat? ;) Meillä siis toisinpäin, haluaisin kyllä jokatoinenpäivä ja yleensä seksin jälkeen voisi ottaa uusinnat,mutta mutta vaikeaa se on jos toista ei kiinosta! :( Tässä siis pattitilanne, ei toiselta kuitenkaan viitsi joka kerta anella kahta päivää edes sitä viittä minuuttia..

• Ikää vajaa 40kybää

Haluun seksiä noin 10 kertaa viikossa oletko valmis?

Maksimi päivässä on noin 5-6 kertaa ja se on ymmärettävää ;)

Haluun myös antaa naiselle orgut.....joko nuolemalla tai sit ihan perinteisellä yhdyntä keikalla :)

• mnää

Ei tässä mitään valehtelua tarvita! Toki täällä palstoilla monen on helppo valehdella, mutta kyllä mä sen tajuan, et meistä ihmisistä JOKA IKINEN on erilainen ja jokaisella on erilaiset seksuaaliset tarpeet ja tavat toteuttaa niitä.

Oon useemman kans seurustellut ja tiiän kyllä miten erilaisia tarpeita ihmisillä on. Tutulta kuulin, et hänen lyhytaikainen ex-miehensä halus vain joka toinen kuukaus! Tiedän myös miehiä, jotka haluaa vaikka 5 kertaa päivässä, siinä alkaa jo hiukka väsyttämään jossain vaiheessa suhdetta, ku se on niin kyltymätöntä meininkiä. Heti aamulla, ei oo ees silmiä saanu auki ni jo sieltä ollaan jotai pukkaamassa ja sitä rataa..

Eräs halusi noin 3 kertaa viikossa ja se oli ihan tuskaa, jos minulta kysytään! Mulla vaihtelee paljon, mutta yleensä mieluiten teen niin, että samana päivänä haluan 2-3 kertaa, sit voi olla muutama päivä taukoa, mut aina ku haluan ni sit kunnolla ja monta kertaa! On niitäkin 4-5 kertaa vrk/vkl meininkejä joskus. Hellyys ja läheisyys on myös hyvin tärkeää. Saatan suhteessa masturboidakin. Harvoin sitä kyllä nykyään teen, mutta yks kerta aina joskus harvoin voi hyvinkin olla piristävää ja vaihtelua ja vaihtelu toki pitää suhteen elinvoimaisena.

Siks kannattaa myös kokeilla kaikkea erilaista, ettei aina vaan sitä samaa asentoa ja samassa paikassa. Luovuutta ja mielikuvitusta peliin!

Ei ole tosiaankaan aina helppoa löytää kumppania, jolla on niin samansuusuiset tarpeet, että molemmat ois tyytyväisiä. Mutta jos puute ja tuska on kova, ni pitää jatkaa etsintää, eikä jäädä kärsimään.. tai sit pitää keskittyä siihen mikä suhteessa toimii, ystävyys ja välittäminen ja rakkaus jne..

• mnää

Sellaiset miehet, jotka ei välitä hellyydestä ja kiireettömästä läheisyydestä, semmoiset ei kyllä saa mua syttymään ja siinä tapauksessa en halua seksiä ollenkaan. Sit sammuu koko tulivuori.

Oikeanlaisen kumppanin kans taas menee usein lähes koko viikonloppu ihan kieriskellessä ja sekstatessa ja helpolla tulee sekin 5 kertaa touhuttua. Sitten kyllä roihuaa! Ja kun joskus sattuu niin että kumppanille jää vielä nälkä, ni kyllä mä voin auttaa saamaan, vaikka itellä oiskin jo kiintiö täys! Antamisen iloa myös. :)

Mutta tämä kaikki on molemminpuolista. Mitä haluat itellesi, anna sitä myös toiselle. Kyllä ilolla annan miehelleni ja täytän sen toiveet, koska se tekee saman mulle.

• jds

Suomen länsirannikolla näytti asiat olevan erilailla. Siellä on usein ne naiset puutteessa ja miehet tukehtuu liikatarjontaan. Siitä on monia kokemuksia ja todistajalausuntoja mulla. Pohjoisemmassa taitaa olla toisinpäin, että miehet on nälkäisempiä. No.. mä oon mieluummin pohjoisemmassa, koska on kivaa kun miehillä on halut tallella.

E-pillerit voi vähentää naisten haluja todellakin, kannattaa vaikka käydä lukemassa s24-keskusteluja aiheesta jossei muuten usko. Kyllä moni nainen kärsii siitä kun halut on menny jopa kokonaan pillereitä syömällä. Ja eikös lapsen saaneilla naisilla mene halut monista eri syistä? Hormonimuutosten ja vaikean synnytyksen takia? Tai sit kaikki rakkaus annetaan lapselle ja miehelle ei jää enää annettavaks mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4214
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      287
      4108
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      148
      3606
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      92
      3535
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      77
      3065
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2457
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1875
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1773
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1743
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1670
    Aihe