La Grande Bota

mr.twist

Niin valkoiset bootsit on edelleen myynnissä,ei mahdu enään minun jalkaani..koko 41 ja hinta pyynti 70 euroo,soitas niin voidaan vaikka,missä tahansa nähdä ja voi kokeilla niitä saappaita?puh.050-3266396..mr.twist

11

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------

      Eikös tää twisti ollut aika isokokoinen? Sitä meinaan että jotenkin hassulta kuulostaa että sille 41 bootsit mahtuisi...

      • =========

        Sen takiahan se myy ne, kun ei ne mahdukaan. Hö.


      • tarkoitinkin
        ========= kirjoitti:

        Sen takiahan se myy ne, kun ei ne mahdukaan. Hö.

        Mutta jos on 47 jalka, ei ylipäänsä osta 41 kenkiä.
        Onkohan twisti käynyt armeijaa?

        Muutenkin helpompi myyntikanava olisi myyntipalsta. Tai huutonettii osta heti -kohteeksi.


      • tarkoitinkin kirjoitti:

        Mutta jos on 47 jalka, ei ylipäänsä osta 41 kenkiä.
        Onkohan twisti käynyt armeijaa?

        Muutenkin helpompi myyntikanava olisi myyntipalsta. Tai huutonettii osta heti -kohteeksi.

        Jos ei ole ollut kyseistä mallia 42:na ja on ajatellut 41 mahtuvan....


      • Oolofi

        Juurihan se sanoi, että ei mahdu ENÄÄ. Tuskin kellään on 41 kokonenkaan jalka syntymästä asi ollut ja Twist on varmaan ostanut ne buutsit sillon kun jalka oli vielä 41. Ja tuntuisi muutenkin loogiselta, koska La Garn Botojahan ei enää ole vuosikymmeniin edes valmistettu.


      • 1----------1
        Oolofi kirjoitti:

        Juurihan se sanoi, että ei mahdu ENÄÄ. Tuskin kellään on 41 kokonenkaan jalka syntymästä asi ollut ja Twist on varmaan ostanut ne buutsit sillon kun jalka oli vielä 41. Ja tuntuisi muutenkin loogiselta, koska La Garn Botojahan ei enää ole vuosikymmeniin edes valmistettu.

        Ehkä asia voi olla näinkin. Tehdään tässä selväksi että La Grande Bota on mulle tuntematon merkki.


      • Oolofi
        1----------1 kirjoitti:

        Ehkä asia voi olla näinkin. Tehdään tässä selväksi että La Grande Bota on mulle tuntematon merkki.

        Niitä valmistettiin nimittäin joskus 1950-luvulla eikä niitä ole kukaan tuonut Suomeen.


      • Miss bootsi
        Oolofi kirjoitti:

        Niitä valmistettiin nimittäin joskus 1950-luvulla eikä niitä ole kukaan tuonut Suomeen.

        Mulla on kahet samanmerkkiset popot. Toiset hesasta, toiset riksusta. Kyllä niitä myydään/ on ainakin myyty vaikka missä!


    • Valkoinen surma

      Mr.twistillä on tyylitaju kohdillaan!

      • todellinen twistaaja

        ...Lemmy konsanaan valkoisissa buutseissaan. Erona vain että taitaa twisti siementää vain Serlaan wc-paperia.


    • nosto

      Nostellaan taas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe