Niin valkoiset bootsit on edelleen myynnissä,ei mahdu enään minun jalkaani..koko 41 ja hinta pyynti 70 euroo,soitas niin voidaan vaikka,missä tahansa nähdä ja voi kokeilla niitä saappaita?puh.050-3266396..mr.twist
La Grande Bota
11
573
Vastaukset
- -------------
Eikös tää twisti ollut aika isokokoinen? Sitä meinaan että jotenkin hassulta kuulostaa että sille 41 bootsit mahtuisi...
- =========
Sen takiahan se myy ne, kun ei ne mahdukaan. Hö.
- tarkoitinkin
========= kirjoitti:
Sen takiahan se myy ne, kun ei ne mahdukaan. Hö.
Mutta jos on 47 jalka, ei ylipäänsä osta 41 kenkiä.
Onkohan twisti käynyt armeijaa?
Muutenkin helpompi myyntikanava olisi myyntipalsta. Tai huutonettii osta heti -kohteeksi. tarkoitinkin kirjoitti:
Mutta jos on 47 jalka, ei ylipäänsä osta 41 kenkiä.
Onkohan twisti käynyt armeijaa?
Muutenkin helpompi myyntikanava olisi myyntipalsta. Tai huutonettii osta heti -kohteeksi.Jos ei ole ollut kyseistä mallia 42:na ja on ajatellut 41 mahtuvan....
- Oolofi
Juurihan se sanoi, että ei mahdu ENÄÄ. Tuskin kellään on 41 kokonenkaan jalka syntymästä asi ollut ja Twist on varmaan ostanut ne buutsit sillon kun jalka oli vielä 41. Ja tuntuisi muutenkin loogiselta, koska La Garn Botojahan ei enää ole vuosikymmeniin edes valmistettu.
- 1----------1
Oolofi kirjoitti:
Juurihan se sanoi, että ei mahdu ENÄÄ. Tuskin kellään on 41 kokonenkaan jalka syntymästä asi ollut ja Twist on varmaan ostanut ne buutsit sillon kun jalka oli vielä 41. Ja tuntuisi muutenkin loogiselta, koska La Garn Botojahan ei enää ole vuosikymmeniin edes valmistettu.
Ehkä asia voi olla näinkin. Tehdään tässä selväksi että La Grande Bota on mulle tuntematon merkki.
- Oolofi
1----------1 kirjoitti:
Ehkä asia voi olla näinkin. Tehdään tässä selväksi että La Grande Bota on mulle tuntematon merkki.
Niitä valmistettiin nimittäin joskus 1950-luvulla eikä niitä ole kukaan tuonut Suomeen.
- Miss bootsi
Oolofi kirjoitti:
Niitä valmistettiin nimittäin joskus 1950-luvulla eikä niitä ole kukaan tuonut Suomeen.
Mulla on kahet samanmerkkiset popot. Toiset hesasta, toiset riksusta. Kyllä niitä myydään/ on ainakin myyty vaikka missä!
- Valkoinen surma
Mr.twistillä on tyylitaju kohdillaan!
- todellinen twistaaja
...Lemmy konsanaan valkoisissa buutseissaan. Erona vain että taitaa twisti siementää vain Serlaan wc-paperia.
- nosto
Nostellaan taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519