" -ei koulutusta" -> MINULLA ON PERUSK. JA AMIS
"-menestynyt huonosti koulussa ja työelämässä"
-> LUULETKO ETTÄ KAIKKI SAA TÖITÄ KUTEN SINÄ?
"-ei kunnon työtä" -> NO MIKÄS ON KUNNON TYÖ?
"-ei kunnon autoja" -> ILMANKIN TULEE TOIMEEN
"-asuu vuokralla" -> AIKA MONI ASUU, MITÄ VIKAA?
"-käyttää alkoholia" -> SITÄ EN KÄYTÄ, SE ON PASKAA
"-tupakoi" -> EN MYÖSKÄÄN POLTA, HUONO TAPA.
"-kuuluu alempaan sosiaaliluokkaan" -> OSAISITKO
PERUSTELLA MIKÄ VITUN SOSIAALILUOKKA??
"-jatkunut teini-ikä" -> PERUSTELE MYÖS TÄMÄ SINÄ TYLSÄMIELINEN KUIVA PIERU.
"-harvemmilla jälkikasvua (onneksi)" -> KERSOISTA ON PELKKÄÄ HARMIA
"-hassut vaatteet" -> NIIN, SINULLA MUTTEI MINULLA.
"-hassut hiukset" -> ELVISTUKASSA EI OLE MITÄÄN VIKAA, NAISET PITÄÄ!
"-pitää itseään muita parempana" -> OLEN ROCKABILLY MUTTA EN KEHUSKELE, SEN SIJAAN OLEN HUOMANNUT MUIDEN KYNÄNISKOJEN PULPUTTAVAN PASKAA NIIN ETTÄ JÄÄ KORVIINI KAIKUMAAN.
"-pitää ajatuksiaan ja mielipiteitään ainoana oikeana" -> NO MINÄ EN AINAKAAN
"-ei ymmärrä muitten mielipiteitä" -> YMMÄRRÄN HYVIN, MUTTA USKALLAN KYSEENALAISTAA.
"-laumaeläin" -> WHAT A FUCK??
"-tatuoitu" -> EI YHTÄKÄÄN TATUOINTIA MULLA.
"-yleensä läski" -> JA KYNÄNISKAT SAA TURPAAN ISOMMILTA, JUURI SIKSI.
"-fattan asiakas" -> NYT EN TAIDA OLLA MINÄ KYSEESSÄ.
kuulostaako tutulta? -> EI KUULOSTANUT OIKEIN MINUUN SOPIVALTA, KOSKA EN OLE MR.TWIST.
KUULOSTAT OMALTA ITSELTÄSI, ELI SUN MIELIPITEET ON AINOAT JA OIKEAT. EI SAA ASUA VUOKRALLA, PITÄÄ OMISTAA "KUNNON" AUTO JNE.JNE. TERVEISIÄ VAAN SULLE MR/MRS. TÄYDELLINEN!
kyseenalaistan
3
293
Vastaukset
- viänä
en häpeile itseäni, oon rockabilly hippi.
- kynäniska...
" -ei koulutusta" -> MINULLA ON PERUSK. JA AMIS ...niin juu, autoasentaja? ...
"-menestynyt huonosti koulussa ja työelämässä"
-> LUULETKO ETTÄ KAIKKI SAA TÖITÄ KUTEN SINÄ? ...luulen jos edellinen kohta on kunnossa...
"-ei kunnon työtä" -> NO MIKÄS ON KUNNON TYÖ? ...opiskele niin tiedät...
"-ei kunnon autoja" -> ILMANKIN TULEE TOIMEEN ...tulee jos ei ole työtä tms. mihin autolla kulkea...
"-asuu vuokralla" -> AIKA MONI ASUU, MITÄ VIKAA? ...ehh, mamma maksaa vuokran? ...
"-käyttää alkoholia" -> SITÄ EN KÄYTÄ, SE ON PASKAA ...juu...
"-tupakoi" -> EN MYÖSKÄÄN POLTA, HUONO TAPA. juu...
"-kuuluu alempaan sosiaaliluokkaan" -> OSAISITKO
PERUSTELLA MIKÄ VITUN SOSIAALILUOKKA?? ...edelleen viittaan siihen koulutukseen, ellet tiedä mikä on sosiaaliluokka...
"-jatkunut teini-ikä" -> PERUSTELE MYÖS TÄMÄ SINÄ TYLSÄMIELINEN KUIVA PIERU. ...kirjoituksestasi päätellen sopii hyvin...koulussa opetettu mitä tarkoittaa...
"-harvemmilla jälkikasvua (onneksi)" -> KERSOISTA ON PELKKÄÄ HARMIA ...niinkuin sinusta vanhemmillesi ? Edelleenkin se jatkunut teini-ikä...
"-hassut vaatteet" -> NIIN, SINULLA MUTTEI MINULLA. ...katsopas seuraava kohta, ja seuraava...
"-hassut hiukset" -> ELVISTUKASSA EI OLE MITÄÄN VIKAA, NAISET PITÄÄ! ...naiset piti siitä joskus 50 vuotta sitten...
"-pitää itseään muita parempana" -> OLEN ROCKABILLY MUTTA EN KEHUSKELE, SEN SIJAAN OLEN HUOMANNUT MUIDEN KYNÄNISKOJEN PULPUTTAVAN PASKAA NIIN ETTÄ JÄÄ KORVIINI KAIKUMAAN. ...just joo...
"-pitää ajatuksiaan ja mielipiteitään ainoana oikeana" -> NO MINÄ EN AINAKAAN ...muistelepas mitä kirjoitit vähän ylempänä...
"-ei ymmärrä muitten mielipiteitä" -> YMMÄRRÄN HYVIN, MUTTA USKALLAN KYSEENALAISTAA. ...ymmärrätkö tosiaan, ja miksi pitää kyseinalaistaa jos et tiedä edes aihetta?...
"-laumaeläin" -> WHAT A FUCK?? ...elää laumoissa, olisit kuunnellut koulussa...
"-tatuoitu" -> EI YHTÄKÄÄN TATUOINTIA MULLA. ...niinkun siellä pöndellä ei kukaan niitä tee...
"-yleensä läski" -> JA KYNÄNISKAT SAA TURPAAN ISOMMILTA, JUURI SIKSI. ...ehh...turpaan, voi kiesus...
"-fattan asiakas" -> NYT EN TAIDA OLLA MINÄ KYSEESSÄ. ...juurikin sinä, just kirjoitit ettet käy töissä...
Ihan oikeesti, just tätä tuon edellisen ketjun aloittaja tarkoittaa. Ei sitten osata edes vastata alkuperäiseen kejuun...voih ja oih... - sinä olisit?
Kuka sen sanoi että tällä tarkoitetaan sinua? Tunnistatko kuka ei tarkoita että tunnistatko itsesi. Sinä tunnistit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964