Ymmärrän avioerot, ymmärrän että tilanteet muuttuvat: ajaudutaan erilleen. Eikä enää vain ole mitään yhteistä... Ai niin jooo paitsi _LAPSET_... En käsitä niitä miehiä/naisia jotka pettävät, mutteivat kuitenkaan pääse irit edellisestä suhteestaan. Onhan se varmasti jotakin sellaista "tässäpä näytän sinulle" - juttuja aikuisten kesken kyllä juu. Mutta yllätänkö nyt jos kerron: että juuri ne yhteiset lapset kärsivät näistä pettämis kuvioista kaikista eniten. (enkä sanoisi tätä jollen todella tietäisi)
Itse olin 11-vuotias kun huomasin ettei kaikki ollut kohdallaan. Isä tuli aina myöhään kotiin. (mikäli sikäli vain silloin kun tiesi, ettei äiti olisi kotona ennen häntä) Oli aina "kaupoilla", ihme vain ettei mitään koskaan mukaan tarttunut. Tällöin heräsi kumma ajatus itselläni: onkohan isällä toinen nainen, ja perhe, ja muita lapsia... jaja. Mitä ikinä sen ikäinen voi vain kuvitella. Aina äidin kotona ollessa isä oli kierä, ja he riitelivät... jatkuvasti. Sitten sattui näitä tapauksia kun jouduin sisareni (tuolloin 9v) kuuntelemaan näitä epämääräisä puheluita.. "työ puheluita". Puolivuotta eteenpäin ja äitini kertoi että isällä on toinen nainen. Eikä minun auttanut kuin yrittää olla hänen ja sisareni tukena, alkaa vihata isääni ja ennen kaikkea sitä "toista naista".
Unohtuuko se tosiasia, että myös lapset näkevät ja kuulevat yllättävän paljon? Muistatteko te pettäjät roolianne _VANHEMPINA_ ?
Vielä teille "toiset naiset" esitän kysymyksen: ONKO TEILLÄ SYDÄMEN TIALALLA JÄÄTÄ?!
Ajatteleeko kukaan?
4
647
Vastaukset
- 333
eipä ne kakkoset mitään ajattele varsinkaan jos itsellä ei ole lapsia itsetuntoaan yrittävät sillä konstilla nostaa että suhteilevat varatun kanssa,en voisi kuvitellakaan kunnioittavani millään tavalla ihmistä joka tieten tahtoen sekaantuvat varattuun,toki en katso että mieheni on syytön tapahtuneeseen siihen tarvitaan kaksi,tämä asia on nykypäivänä kauhean yleistä,jotenkin on tullut sellainen olo ettei enää arvosteta avioliittoa ja uskollisuutta,itselleni se on ykkösasia mieheni on aina 5viikkoa töissä ei kyllä ole itelle tullu oloja etten jaksaisi häntä uskollisena odottaa,teen sen jopa mielelläni,hullu taidan olla,mutta kun rakastaa niin rakastaa
- onko siitä mieheksi
Kyllä se nyt vaan olisi syytä kysyä että onko ukollasikin sydämesi tilalla jäätä? Ei se toinen nainen pakolla raiskannut ukkoasi...
Mua ainakin ottaisi niin päähän oma sokeus että sellaisen sian on sokeuksissaan ehtinyt valita. Ja ukko sais niin kenkää että. Miten naiset haluaa sen sian silti takaisin? Ja jos olisin se toinen nainen niin vaikka olisi sen hetken kivaa ollutkin niin en kyllä ottaisi sitä ukkoa itsellenikään, sillä todellinen luonne jo paljastui, pettäjä mikä pettäjä vaikka syynä kuinka olisi että voi kun meillä on mennyt nykyinen liitto huonosti jo kauan.. niinpä. Kyllä ne miehet tekee itsensä niin naurettaviksi. Höylätty sukka sanon minä. - haluaisin tähän uskollisena...
lisätä, että kyllä ne neisetkin osaa.
Sitä täytyy miettiä hartaasti mikä saa perheellisen naisen hakeen sitä vierasta.
Kun muistelee omaa lapsuutta niin kyllä se oli alta kouluiässä äiti se kaikkein tärkein ihminen maailmassa, johonka luotti sokeesti.
No siitä varmaan on tää "sinisilmäisyys" juontaa juurensa.
Olispa vanhemmat osanneet aikoinaan varoittaa myös näistä asioista, no kyllähän se isä tais kysellä että tiedätkö mitä oot tekemässä jos totta puhutaan.
Olis vaan sanonu suoraan ettei petturi muutu koskaan.
Takas asiaan.
Ei näytä petturi miettivän mitään, ei edes lapsiaan.
Se tässä huolettaakin että millaisen mallin nää lapset saa, oppiiko valehteleen kaikessa vai ottaavatko opikseen sitten kun rupeevat asioita tajuaan.- aniva
Näistä pettämisistä ja valehteluista lapset mallin ottavat, ja tietysti riippuu paljolti meistä vanhemmista, osaavatko ottaa opiksensa vai toimivatko samalla tavalla. Itse olen keskustellut lapsieni kanssa, isällään paljon muita "suhteita" ei kai niinkään seksiä, mutta tekstailua, sähköpostia, chattia, päiväkahveja yms. Meillä kotona käy jopa näitä päiväkahvittelijoita, mies ei tosin myönnä, mutta tiskikoneessa oli viime viikollakin kahvikuppi, jonka reunassa oli huulipuna, ei minun väri. Vanhempi lapsista, poika yli 30v oma perhe,
sanoi, että hän jo pienenä päätti, ettei hänen lastensa koskaan tarvitse katsoa tuollaista valehtelua. Ja kuitenkin hänellä on suhteellisen hyvät välit isänsä kanssa, harrastavat yhdessä ja ovat melkeinpä päivittäin tekemisissä keskenään eli hän on osannut ottaa tästä kaikesta opikseen.
Nuoremman lapsen, tyttö 17 v, puolesta olenkin enemmän huolissani. Toivoisin, ettei hän ottaisi mallia omasta käytöksestäni, ei naisen tarvitse kestää jatkuvaa valehtelua ja nälvimistä. Olen luonteeltani tyyppi, joka yrittää välttää riitaa
(äidin oppeja) ja siten liikaa alistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432822
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222382- 232096
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725